Téma: Letmák vs. oboustraná kyvka.
 
3.2.2009 v 09:47
Kdo čemu dáváte přednost, výhody/nevýhody....
Mam Hondu VFR 400 R. Ta má letmo uložené kolo, stačí povolit centrální matici a kolo sundat . Vůbec nemusim řešit vyndávání osy nebo povolování řetězu a jeho následné dopínání . Prostě práce na 2 minuty .
Naproti tomu u Hayabusy (oboustraná kyvka) to dá pěkně zabrat hlavně při nasazováni kola, pak ještě s dopínáním řetězu....

Z dizajnového hlediska u mě vede letmák . Ale nehodí se to ke každému stroji. Viděl jsem to třeba u Hayabusy, ale neskutečně odfláknutý . Kyvka+kolo z Triumphu Daytona.
Ale u takový Ducati 916/1098 , BMW HP2 Sport .....

Oboustraný kyvky jsou taky krásný . Třeba leštěná z RSV, nebo R1, CBR RR....
Anketa: Letmák nebo oboustranou kyvku ?
Letmák
62%
42
Oboustraná kyvka
38%
26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 16:17 | Nahoru | #1

Valmont>lol cvicis u nas na FSI pruzinu a uz si odbornik na kyvky? hh



Necvicim pruzinu, zato validuji automobilove soucasti pro testy dle ISO 16750, tak se uklidni ty LOLe
Ale muzes nam povedet cim se zabyvas ty

(reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 17:30 | Nahoru | #2
Dawe02> Tak to me za par let mozna budes taky ucit.

Kdosi uz to tady psal. Klasicka kyvka bude urcite technicky vhodnejsi ale malokerej strelec je tak dobrej aby ho to nejak omezovalo. Navic letmace se asi davaj spis na cestaky (krome ducati u ktery je to proste tradice) a na tech se taky bezne na kolinko nejezdi.

Me se letmac libi. Treba monsteru 1100 moc slusi. Klidne bych to bral.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist