Téma: Letmák vs. oboustraná kyvka.
 
3.2.2009 v 09:47
Kdo čemu dáváte přednost, výhody/nevýhody....
Mam Hondu VFR 400 R. Ta má letmo uložené kolo, stačí povolit centrální matici a kolo sundat . Vůbec nemusim řešit vyndávání osy nebo povolování řetězu a jeho následné dopínání . Prostě práce na 2 minuty .
Naproti tomu u Hayabusy (oboustraná kyvka) to dá pěkně zabrat hlavně při nasazováni kola, pak ještě s dopínáním řetězu....

Z dizajnového hlediska u mě vede letmák . Ale nehodí se to ke každému stroji. Viděl jsem to třeba u Hayabusy, ale neskutečně odfláknutý . Kyvka+kolo z Triumphu Daytona.
Ale u takový Ducati 916/1098 , BMW HP2 Sport .....

Oboustraný kyvky jsou taky krásný . Třeba leštěná z RSV, nebo R1, CBR RR....
Anketa: Letmák nebo oboustranou kyvku ?
Letmák
62%
42
Oboustraná kyvka
38%
26

1 reakcí na tento příspěvek Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 12:12 | Nahoru | #1
Fotky pekne,ale to je system JAWA...to znam.

Cekal jsem neco sofistikovanejsiho....rozeta zustane i s kotoucem na naboji a ty vymenis jen kolo.

(reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 12:26 | Nahoru | #2

spalovac>Fotky pekne,ale to je system JAWA...to znam.

Cekal jsem neco sofistikovanejsiho....rozeta zustane i s kotoucem na naboji a ty vymenis jen kolo.



jj, je to vsechno na tenhle zpusob, konstrukcni reseni se kus od kusu lehce lisi.. ja nasel fotky tohodle:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist