Téma: Busa- ventily
2.2.2009 v 13:22
dle manuálu se kontrolují, případně štelují po 12tis.
Najeto mám cca23.
Otázka: Nechat zkontrolovat s předstihem před sezonou a nebo to nechat až po sezoně, protože během se mi v tom nechce vrtat a navíc maj všude plno...(po sezoně budu mít najeto max 26-27tis. neni čas).
Problém je, že v okolí neni žádnej pořádnej servis a k nejbližšímu to mám 80km a ještě nevim, jestli na to budou mít čas.
Názory jsem na Busu slyšel takový, že v pohodě najede 40 a víc km bez nutnosti štelovat ventily a když už, tak o sobě daj předem vědět v podobě slyšitelnýho cvrlikání, na což já rozhodně čekat nechci, jen mě zajímá váš názor, nejlépe majitelů, nebo lidí, co s tim mají zkušenosti...
Taky chci preventivně nechat zkontrolovat rozvody + napínák, protože jsou na studenej motor hlučnější(spíš jde jen o zřejmé,intenzivně slyšitelné cvakání, které po zahřátí zmizí).
Prej u Suzuki běžnej jev, ale předchozí 99-ka šla čistě i na studenej motor(je pravda, že tam jsem měnil komplet rozvody z důvodu předělání z mechanickýho na hydraulickej systém, tak že to bylo nový).
Ale 22tis, by na výměnu rozvoďáku ani napínáku bejt nemělo, ne???
Naposledy editováno 02.02.2009 13:24:08
Najeto mám cca23.
Otázka: Nechat zkontrolovat s předstihem před sezonou a nebo to nechat až po sezoně, protože během se mi v tom nechce vrtat a navíc maj všude plno...(po sezoně budu mít najeto max 26-27tis. neni čas).
Problém je, že v okolí neni žádnej pořádnej servis a k nejbližšímu to mám 80km a ještě nevim, jestli na to budou mít čas.
Názory jsem na Busu slyšel takový, že v pohodě najede 40 a víc km bez nutnosti štelovat ventily a když už, tak o sobě daj předem vědět v podobě slyšitelnýho cvrlikání, na což já rozhodně čekat nechci, jen mě zajímá váš názor, nejlépe majitelů, nebo lidí, co s tim mají zkušenosti...
Taky chci preventivně nechat zkontrolovat rozvody + napínák, protože jsou na studenej motor hlučnější(spíš jde jen o zřejmé,intenzivně slyšitelné cvakání, které po zahřátí zmizí).
Prej u Suzuki běžnej jev, ale předchozí 99-ka šla čistě i na studenej motor(je pravda, že tam jsem měnil komplet rozvody z důvodu předělání z mechanickýho na hydraulickej systém, tak že to bylo nový).
Ale 22tis, by na výměnu rozvoďáku ani napínáku bejt nemělo, ne???
Naposledy editováno 02.02.2009 13:24:08
1 reakcí na tento příspěvek Busa- ventily
Ústí jsem v databázi nikdy uvedený neměl,alespoň o tom nevim.Ale ten kluk, co ji ode mne koupil byl tušim z Ústí, tak si to asi pleteš...
replay: o zub? a to se to chovalo normálně???
PS: když budeš chtít, pošli fotky mailem, rád se podívám...
replay: o zub? a to se to chovalo normálně???
PS: když budeš chtít, pošli fotky mailem, rád se podívám...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |