Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Jinak dneska jsem se chtěl s kámošem trochu projet do místních lesů, přijdu k motorce, zmáčknu startér a ani ťuk. Baterka úplně vybitá. Přitom nedávno jsem na ní jel a startovala celkem bez problémů. Zajímavý. No řeknu vám, nechtěl bych tu 250ku mrchu vždycky startovat nakopávačkou Umí pěkně kopnout, bestie.
// Ještě mě napadlo, budu měnit olej a ani nevím, co tam patří Vím, že do 140ky se nejčastěji leje 10W40, takže asi ani tady s ním chybu neudělám, že?
Naposledy editováno 02.03.2012 23:32:16
Michael24 píše: Tak ho nestrašte chudáka Vychytat pár čínských much bude muset u každého číňana, to je snad jasné... Hlavně ty šrouby, řetěz se za chvíli vytahá a ty orig. gumy taky extra dlouhou výdrž nemají.. Ale jinak si myslím, že celkem pohoda. Také hned po koupi bych vyměnil olej, na ten původní vyjezdit tak 1 nádrž, aby se motor protáhnul od bordelu a pak vypustit
Jinak dneska jsem se chtěl s kámošem trochu projet do místních lesů, přijdu k motorce, zmáčknu startér a ani ťuk. Baterka úplně vybitá. Přitom nedávno jsem na ní jel a startovala celkem bez problémů. Zajímavý. No řeknu vám, nechtěl bych tu 250ku mrchu vždycky startovat nakopávačkou Umí pěkně kopnout, bestie.
// Ještě mě napadlo, budu měnit olej a ani nevím, co tam patří Vím, že do 140ky se nejčastěji leje 10W40, takže asi ani tady s ním chybu neudělám, že?
Jesli je tam origo čínská baterka, tk jí ihned vyhoď a kup nějakou značkovou, u beneše budou mít, nebo u Ály Galise na zátiší, nebo taky jak bylo cento pod václavem v tom motoshopu. V těhle krámech seženeš i oil, určitě dej 10W40, do letních pařáků pak 15W50