paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6
13.1.2009 v 22:47
Neměl by tu někdo na prodej?!Třeba i starší. Dík

2 reakcí na tento příspěvek Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 00:19 | Nahoru | #1
Www.motops.cz 6500 kč

(reakce na) Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 06:55 | Nahoru | #2

Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 09:19 | Nahoru | #3
sundevil tu si někdo plete dojmy s pojmy,co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 10:46 | Nahoru | #4
petr.r1> Díkes, z USA mě vyjde ale tak na 4000Kč, zkoušim jestli by tu někdo neměl ještě nějaký levnější.
Sundevil mi dal typ na tuto věcičku, máte s tím někdo na GSX-R zkušenosti?!

Naposledy editováno 14.01.2009 10:47:10

Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 10:47 | Nahoru | #5
sundevil: gipro ma v sobe tzv TRE, odstraneni jisteho omezeni na strane predstihu (zapalovani) na prvni tri kvalty... kdezto power commander slouzi k nastaveni vstrikovani... oboje ovlivnuje neco jineho...

2 reakcí na tento příspěvek Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 10:52 | Nahoru | #6
piskot: ten link mi nechodi... ale jestli je to to gipro tak to mam, funguje viz vyse... suzuki a kawa maji na prvni tri kvalty jiste omezeni vykonu v rezimu zhruba do pul plynu.. tzn po instalaci tehle vecicky se zlepsi zatah v pasmu cca 0-4tis otacek, kdyz pridavas plynule, na plnej plyn.. to znamena na max vykon to nema vliv... kdyz tam das plnej kotel nepoznas rozdil...

u ruznejch moto se montaz ATRE chova trosku jinak, u TLek to trosku posili spodni pasmo a obcas pomuze na cukani ktere se u TL v tomhle pasmu vyskytuje...

PC je ale na uplne jinem principu... a oboje je mozne namontovat najednou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 11:10 | Nahoru | #7
assassin> jen takovej dotaz:

jde PC a Gipro dohromady s tímto?Píše se tam, že to navolí na všechny rychlostní stupně poslední kvalt,což je v rozporu s Giprem... Cordona Rychlořazení, Precision Quickshifter 8 PQ8

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 11:10 | Nahoru | #8
assassin> Jj, díkes, právě jsem dočetl starší debatu s tebou a tak už je mi to jasný

(reakce na) Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 11:21 | Nahoru | #9
edit: viz muj dalsi prispevek...

Naposledy editováno 14.01.2009 11:30:53

(reakce na) Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 11:21 | Nahoru | #10
Aha tak to se omlouvam

2 reakcí na tento příspěvek Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 11:30 | Nahoru | #11
mari: hele tak sem koukal na origo stranky vyrobce toho quick shiftu a to co pises - ze si ecu mysli ze je moto na poslednim kvaltu je jen chyba prekladu,original:
*Makes the ECU believe the engine is still running at up shift; allows for a very smooth and stable up shift without any fault messages or leaned or enriched fuelling.

tzn ze si ECU mysli ze motor bezi i pri prerazeni a ne ze ECU porad bezi na posledni kvalt...

tzn melo by makat vse dohromady s funkcema jaky to ma ... gipro i PC3 i cordona....

(reakce na) Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 11:43 | Nahoru | #12

assassin>mari: hele tak sem koukal na origo stranky vyrobce toho quick shiftu a to co pises - ze si ecu mysli ze je moto na poslednim kvaltu je jen chyba prekladu,original:
*Makes the ECU believe the engine is still running at up shift; allows for a very smooth and stable up shift without any fault messages or leaned or enriched fuelling.

tzn ze si ECU mysli ze motor bezi i pri prerazeni a ne ze ECU porad bezi na posledni kvalt...

tzn melo by makat vse dohromady s funkcema jaky to ma ... gipro i PC3 i cordona....



čéče,co ty nezjistíš

ale v mém případě, když už mám PC III., by bylo asi lepší a snažší toto DYN_4-104 - Dynojet Quick Shifter
to by spolu s Giprem mělo být v pohodě,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 11:44 | Nahoru | #13
Piškot> sorry, že ti to tu zasírám, ale neni to úplně od tématu...

1 reakcí na tento příspěvek Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 11:46 | Nahoru | #14
mari: jj ten quick shift vyjde k PC levneji... ale bacha na jednu vec... ja nevim jak je to u nove busy, jestli nahodou nema taky ve stylu novejch GSXR 2 sady vstrikovacu, pokud jo tak by to neslo.... a bylo by asi lepsi udelat to pres tu kordonu, protoze u tech motorek se dvema sadama vstriku musis jeste dokoupit dynojet ignition modul....

edit: tak nova busa ma i sekundarni vstriky... tzn quick shift nejde udelat jen PC3 a tim quickshiftem co si dal link, ale jeste tam musi bejt ignition modul.... coz se muze v souctu dostat vejs nez ta kordona a ta vypada ze umi vic... stejne tak jako treba quick shift od translogicu...

Naposledy editováno 14.01.2009 11:50:56

(reakce na) Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 16:15 | Nahoru | #15
mari> V pohodě, zajímá mě to, taky se to rád dozvim

Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

14.1.2009 v 18:50 | Nahoru | #16
Piškot tak si ho kup z USA za 4ku jak rikas a nemusis nic resit ne?
Nebo ty bys rad tak za 15set co

(reakce na) Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

15.1.2009 v 01:14 | Nahoru | #17
Piškot> v pohodě mylím že za 4000 tísíce ale seženeš skutečně jen použitej, a nezapomen že když tě vyhmátnou celníci tak zaplatiš dph+ clo zhruba + 25% + doprava , ja bych si přes ocean použitou elektronicku věc posilat nenechal

(reakce na) Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

15.1.2009 v 01:27 | Nahoru | #18
assassin> ahoj sypu si popel na hlavu máš pravdu je to blbě přeložený moje chyba,předělám to,u PQ8 je užasný a to zatím nemá na stránkách napsaný ani výrobce,že čas pro vypnutí motoru není pořád stejnej, ale ten pocitac ho vypocitava sam podle rychlosti,otacek,a zarazenýho kvaltu,takže motorka necuká při žádným přeřazení.

(reakce na) Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

15.1.2009 v 01:45 | Nahoru | #19
assassin> zase máš pravdu když je 8 vstřiku vždycky se musí vypínat zapalování ne vstříkování vyzkoušeno v praxi,jen pozor na DYN_4-104 - Dynojet Quick Shifter tohle je moc špatný zařízení pořád se rozštelovává a musí se předělávat taky vyzkoušeno v praxi,když od dynojetu spínač tak ten co se dává přímo na tyčku řazení 4-102 tlačnej nebo 4-101 tažnej ty běhaj v pohodě , nebo Gp shift od cordony ten ma vyhodu že se dá nastavovat a že je tlačnej i tažnej v jednom, u dynojetu musíš koupit ten nebo ten

Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

15.1.2009 v 10:11 | Nahoru | #20
petr.r1: jj ze je ten cas na prerazeni pocitanej podle aktualniho kvaltu atd je tam nekde napsany, to se mi libi... ikdyz v podstate stejne funkce uz ma dlouhou dobu quickshifter od translogicu, ale je jeste znatelne drazsi, takze mi ta cordona prijde jako dobra alternativa...

Power commander III - suzuki GSXR 1000 K5-K6

18.1.2009 v 18:24 | Nahoru | #21
assasin jestli jej tam jeste nemáš tak u Ešnera je výprodej a má tam PC na TLko za 1490,-
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 Včera v 22:26 Ghostik
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist