globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sváření na motorce
10.1.2009 v 14:31
Zdarec,
jaký máte zkušenosti se svářením přímo na motorce?
když vycházím z tohoto vlákna - http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=3030&page=1 mělo by to být ok.. ? baterka stačí minus nebo oba poly? je tam totiž mizernej přístup, stejně tak jako díl, kterej je potřeba vařit, nejde jen tak sundat.
díky

Sváření na motorce

10.1.2009 v 14:37 | Nahoru | #1
Ahoj..Sváření na moto ani tak zkušenosti nemám,ale na autech mnoho..:) Pokud ta motorka má řídící jednotku(počítač) tak ho určitě odpoj a odpoj baterku..staří mínus na baterce,ale pro ten pocit klidne oba póly..Tam jde o to ,aby nepřezkočil oblouk ze sváření a neponičilo ti to jednotku..prostě odpoj baterku a počítač pokud to má..a můžeš svářet... Hlavně bacha na nádrž...

Sváření na motorce

10.1.2009 v 14:45 | Nahoru | #2
Na autě jsem toho navařil CO plno a nikdy se nic neodpojovalo, konečně na mým bmw (a předtím plno jiných,kde jsem to neodpojil z lenosti) je tolik ECU (2xECU motoru,1x ABS/ASC+T,1xEML,1xtopení a klima a x dalších) že jejich odpojování bylo jaksi nereálné a ani baterku jsem neodpojoval, ale dělal jsem to jen na svým autě a to se kupř. stavěl kompletní výfuk (rezonátory byly koupené) od motoru až dozadu z nerezu a vše se heftovalo na autě. Důležité je mít co "nejblíž" u svářeného místa kostru svářečky, aby svařovací proud šel tou nejkratší cestou. Toť má zkušenost.

Sváření na motorce

10.1.2009 v 14:47 | Nahoru | #3
baterku bych urcite odpojil mohlo by to udelat pruser

Sváření na motorce

10.1.2009 v 14:48 | Nahoru | #4
dík za rychlou radu
už to mám potvrzený i od strejce autoklempíře, vaří i se zapojenou baterkou, hlavně prý kostra co nejblíž sváření :)
kardan je asi z páteční předvánoční směny - svár soudruh posunul kapku vedle, než bylo třeba a těch pár bodů se rozhodlo trhnout právě dneska no a bez náhonu na druhý sem namydlenej a nevyjedu nikam..
[URL=

Naposledy editováno 10.01.2009 14:49:30

1 reakcí na tento příspěvek Sváření na motorce

10.1.2009 v 14:59 | Nahoru | #5
kardan bych ale nevařil na motorce, nezavaříš to nikdy rovně a v nejlepším ti časem odejdou jen klouby a nebo ti to za jízdy tak rozklepe moto že to bude dost nepříjemný, spíš bych to sundal a nechal udělat v kardan servise kde to rovnou vyváží, podobnou operaci s kardanem už mám taky za sebou ale opět na autě.

(reakce na) Sváření na motorce

10.1.2009 v 17:26 | Nahoru | #6

Fugo>kardan bych ale nevařil na motorce, nezavaříš to nikdy rovně a v nejlepším ti časem odejdou jen klouby a nebo ti to za jízdy tak rozklepe moto že to bude dost nepříjemný, spíš bych to sundal a nechal udělat v kardan servise kde to rovnou vyváží, podobnou operaci s kardanem už mám taky za sebou ale opět na autě.

S tím se dá jen souhlasit.

Sváření na motorce

10.1.2009 v 18:39 | Nahoru | #7
souhlasit nesouhlasit, soudruzi maj křivě celou kardanovou tyč, šamjdá jim už od kříže u kola, co jsme koukali, takže počítám, že na rovnání a vyvažování se tam moc nehraje

Sváření na motorce

10.1.2009 v 18:47 | Nahoru | #8
pánové i alternátor by sa měl odpojit
nás to tak na učnáku učili

Sváření na motorce

10.1.2009 v 22:04 | Nahoru | #9
Nás učili odpojit kostru na baterii,právě aby neodešel alternátor.

Sváření na motorce

10.1.2009 v 23:40 | Nahoru | #10
Ja bych odpojil jen to co muze poskodit indukovane napeti v dratech. V tvem pripade tak jedine vstupy z cidel do CDI. Jestli to ma klasicky regulator, tak bych ho odpojil. Jinak pri vareni obvykle neodpojuju nic, jde jen o to, kde se muze vytvorit bludny proud a kam muze co naindukovat.

1 reakcí na tento příspěvek Sváření na motorce

11.1.2009 v 10:48 | Nahoru | #11
Němec> co ty delas na peugeot clubu?

(reakce na) Sváření na motorce

11.1.2009 v 15:14 | Nahoru | #12
Paťa.>


to je asi tak všechno, co mám s peugeot clubem společný :)))

Naposledy editováno 11.01.2009 15:14:38

1 reakcí na tento příspěvek Sváření na motorce

11.1.2009 v 15:14 | Nahoru | #13
Němec> ptam se, protoze jsem clenem

1 reakcí na tento příspěvek Sváření na motorce

11.6.2010 v 15:18 | Nahoru | #14
Peugeot má club? No to mě poser.

(reakce na) Sváření na motorce

11.6.2010 v 15:29 | Nahoru | #15

Swistak>Peugeot má club? No to mě poser.



u nas na vesnici uz mel parkrat srazek focus-klub... normalne prijelo cca 20-30 kusu focusu v ruznem stadiu otuzeni.... vubec sem nechapal.. klub a srazy jednoho z nejtuctovejsich aut:)

navic vsechno naky social verze.. zadny ST/RS ... vyrazej vzdy na chvili na projizdku.. to musi bejt mazec:)

(reakce na) Sváření na motorce

11.6.2010 v 16:23 | Nahoru | #16

Paťa.>Němec> ptam se, protoze jsem clenem



jůů, mužu si na Tebe šáhnout??

Sváření na motorce

11.6.2010 v 20:02 | Nahoru | #17
taky jsem kdysi opojoval,co se odpojit dalo...
dnes už jen baterku a pohlídat pořádnou kostru a blízko svaru...a zatím no problem..

Sváření na motorce

11.6.2010 v 20:04 | Nahoru | #18
Klidně ten ruskej šrot zavař stejně v rusku to nedělaj líp spíš bych řekl že mnohem hůř:) obecne ruský stroj rovná se jen oči pro pláč:) ale proti gustu žadny diškutát:DDD a že to bude házet...stejně nedosáhneš rychlosti větší nes 801 tak je to fuk

Naposledy editováno 11.06.2010 20:04:50

Sváření na motorce

11.6.2010 v 20:14 | Nahoru | #19
jo a co se týká svařování kardanu-dělal jsem to hodně krát na starých žigulech,fiatech a pod.,ale chte to naheftovat v soustruhu,nebo tak nějak-dokáže to kurevsky rozvibrovat i auto,osobně jsem viděl i vylomenou převodovku-síly jsou tam fakt neskutečné a paradoxně čím kratčí kardan-tím citlivější...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Podzim je fajn!! Ural Ranger 750 Němec 17 29.10.2008 v 18:08 Němec


TOPlist