Naposledy editováno 02.01.2010 18:00:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Na váhu je to zanedbatelný, hrstička podložek. Myslím, že když se obalí guma bahnem, je váha horší.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
pavlos55 píše: Vespa> Mám tam taky podložky, ale ne karosářský, jenom normální. Gumovej špalek funguje jako pérová podložka, nic se nepovoluje.
Na váhu je to zanedbatelný, hrstička podložek. Myslím, že když se obalí guma bahnem, je váha horší.
O váhu nejde....budou se povolovat matky...(...alespoň z počátku-je to potřeba hlídat,ať někoho tou matkou nezastřelíš.... ),je fakt lepší zatáhnout matky přímo do gumy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
rupair píše: O váhu nejde....budou se povolovat matky...(...alespoň z počátku-je to potřeba hlídat,ať někoho tou matkou nezastřelíš.... ),je fakt lepší zatáhnout matky přímo do gumy...
Ono se to nezdá, ale o váhu jde taky, ono se to pěkně nasčítá... Moje sada má 15kg!!! a to je až až až.. (mám ale podložku, matku, kontra matku)
e: zadní plášť má 8,2kg... Mám strach abych tim nějak nepotento motorku (motor, řetězovka)..
Naposledy editováno 09.12.2010 18:08:09
Vojtmar píše: Ono se to nezdá, ale o váhu jde taky, ono se to pěkně nasčítá... Moje sada má 15kg!!! a to je až až až.. (mám ale podložku, matku, kontra matku)
Jak již bylo řešeno výše...hrst podložek váží méně než hrouda bláta...u tebe tu váhu dělají kontra matky a tím pádem i zbytečně dlouhé šrouby...Pokud šroubuješ matku přímo do gumy ,nemá se jak povolit-navíc ti "ukotví"špalek,který je tímto méně náchylný na vylomení...
Naposledy editováno 09.12.2010 18:41:58
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
rupair píše: O váhu nejde....budou se povolovat matky...(...alespoň z počátku-je to potřeba hlídat,ať někoho tou matkou nezastřelíš.... ),je fakt lepší zatáhnout matky přímo do gumy...
nevim jestli je to z obrazku videt, ale ja tam mam samojistny matky s tim nylonovym krouzkem
tyto se taky povolujou?
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
pavlos55 píše: To jsou matky do dřevotřísky! A drží to??? Se mi to celkem líbí.
přesně tak, hliníkový matky do dřěva, kombinačkama to nevytrhneš ale musíš dávat bacha při našroubovávání, jak to jakoby strhneš tak už to tak dobře nedrží. Zatím s těma obyč M6 je to dobrý, ale mám objednaný nástřeláky (jen 20mm dlouhý) a s těma nevím, ale myslím že by to mohlo vydržet. V přední gumě je to horší protože špalek je menší, dal jsem jich tam jen po málu, uvidím v neděli1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Jinak co takhle dát ocelovou s dotahováním přes drážku:
[img]
Drzi to dobre, to zase jo
Ty vruty do sadrokartonu v predni gume skoro nenesou znamky opotrebeni.
Toto jsou (spis uz nejsou) texy v zadni gume po 15 km.
A to ta jeho motorka ma s bidou 30 koni.
Jinak co takhle dát ocelovou s dotahováním přes drážku:
[img] přesně tyhle mám objednaný, ale mosazný. Ocelový neměli v nabídce. Tyhlety hliníkový jsem vzal protože to bylo jediný co měli na skladě a já chci zejtra jezdit. Jinak z těch mosaznejch mám strach s montáže, ta drážka na šroubovák asi na práci nebude nic moc. Každopádně při ceně 9 kč za kus a spotřebě 220 kusů do obou kol se asi vyplatí koupit originál gumu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Jindrs píše: Vojtmar> jsou to hlavy samorezek je to Tex 6,3x19mm
Jak se osvedcily ty texy?
Mas je uz otestovany?
2 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
novej píše: Tak můj způsob je khovnu, vylítalo po pár kilometrech, domů jsem dojel úplně holej
jak to "vylitalo"?? vypadaly srouby z tech drevotriskovych matek - podle fota jsi tam mel i kontramatky, nebo se to vytrhalo i s tema drevotristovyma matkama ze spalku?? trosku to rozepis nebo pridej fotku.
novej píše: Tak můj způsob je khovnu, vylítalo po pár kilometrech, domů jsem dojel úplně holej
Snaha se cení,záměr byl dobrý....každopádně pokud guma není "durch" tak tomu prostě nevěřím... Na foto jsou mnou použité a již odstavené vratovky po dvou odjetých zimních sezónách...A to jsou tam 6-ky šrouby....Momentálně jezdím středy 8-mičky...Mně teda zrovna moc neubývají.Aktuální videa ZDE ! ... Aby jste měli představu,co s tím jezdíme - haldy jsou převážně šutry...
[img]
Naposledy editováno 13.12.2010 09:21:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Honza XT píše: Jak se osvedcily ty texy?
Mas je uz otestovany?
otestovano uz je a a za tu cenu a hovno praci jsem maximalne spokojenej.Nalitano 4,5mth povrch vesmes hlubokej snih(do pulky kola i vic),led,asfalt,hlina,uslapanej snih proste asi vsechno na cem se da jezdit a vylitali mi jen 4 texy samo ze na asfaltu zadny drasticky tahani hodim pak foto protoze opotrebeni minimalni ale kamos dal do prostrednich spalku ob dva spalky jenom jeden tex protoze jich mel malo a prostredek mu vylital vsechen(neni se cemu divit) daval pak i do predniho kola jen do prostrednicgh spuntu a tam je to k hovnu honil sem to ze strany na stranu tak sem je vyndal a dal jen do kraju a super.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
texy budou asi tvrdsi nez vrataky, u nich me sere to, ze po 15km jsou dost obrouseny
daval jsi je bez lepidla, jen nasroubovany, ze?