globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor R1
 
1.1.2009 v 18:08
R1 rok 99,pri normalni jizde je ok,kdyz to hodne vytacim na 1. rychlost a zaradim dvojku tak to obcas jakoby kopne v motoru,neni to pokazde ,ale vzdy jen druha rychlost.je to jakoby tam preskocil nejaky zub (neni to zadny propad vykonu a jde to slyset),udela to jednou a pak to vali zase dal bez problemu.budu to ted rozdelavat,tak poradte na co se mrknout,treba jste to uz nekdo resil,dikec za rady
Předchozí
1 2
Následující

Motor R1

1.1.2009 v 18:33 | Nahoru | #1
těžko posoudit . na zuby se rychlost zasekává to jo je tam málá diference .... ale bylo by potřeba slyšet zvuk, nektery převodovky dělaj pěknou mrdu při řazení 1-2 a jsou v pořádku

Motor R1

1.1.2009 v 18:44 | Nahoru | #2
Mě zephyr při řazení z 1 na 2 někdy "bouchne", takový kovový zvuk z převodovky, ale ty motory jsou tím známé... Dá se tomu zamezit hodně rychlým přeřazením, nesmím nechat spadnout otáčky. Vyzkoušej to taky, prostě vytočit, spojka a rychle a rázně to tam kopnout

Motor R1

1.1.2009 v 19:14 | Nahoru | #3
To je uplně normální kuli tomu to štípej. but jí tolik netoč nobo tm tu dvojku dávej rychlejc.

Motor R1

1.1.2009 v 19:17 | Nahoru | #4
To bude asi načatý kolečko druhýho r. stupně ....

1 reakcí na tento příspěvek Motor R1

1.1.2009 v 19:35 | Nahoru | #5
kamosovi odeslo 2kovy kolecko na 98, ty prevodovky sou spatny

1 reakcí na tento příspěvek Motor R1

1.1.2009 v 20:13 | Nahoru | #6
davidac>jj to vypada na nacnuty dvojkouvy soukoli, teda presneji axialni ozubce, ktery radi dvojku. Trpi to hlavne razenim bez spojky, treba pri wheelie.

Motor R1

2.1.2009 v 08:56 | Nahoru | #7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor R1

2.1.2009 v 09:24 | Nahoru | #8

Bubrak ZX10R>kamosovi odeslo 2kovy kolecko na 98, ty prevodovky sou spatny



zdar,tim asi myslis tu moji bejvalou R1...

tak to je presne co pise havrajz

(reakce na) Motor R1

2.1.2009 v 15:46 | Nahoru | #9

Kraky>Bubrak ZX10R>kamosovi odeslo 2kovy kolecko na 98, ty prevodovky sou spatny

zdar,tim asi myslis tu moji bejvalou R1...

tak to je presne co pise havrajz



Jojo, blblo to prece uz Tomasovi, jen ten po zadnim neradil, ale pri sprintech jo, ale to ja taky se ZX9 a i po zadnim a ta prevodovka byla v poho. Proste na R1 to pokakli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor R1

2.1.2009 v 16:32 | Nahoru | #10
havrajz> podle toho co pisete,to bude urcite prevodovka,dokazes popsat podle tohoto obrazku o ktere soukoli jde

http://www.partsdepo...l=&section=35402
nekdo psal taky o vidlickach,to je tohle

http://www.partsdepo...l=&section=35403

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor R1

2.1.2009 v 21:26 | Nahoru | #11
davidac> [img] se o kola 12 a 13

nejlip to rozebrat, pak hned uvidis ktery hrany jsou volitany a stejne tak vidlicka

1 reakcí na tento příspěvek Motor R1

2.1.2009 v 23:32 | Nahoru | #12
Kdyby na ty kola dali zavlacky jako u Kawasaki, tak to pekne spolehlive funguje a jeste to da vetsi vykon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor R1

3.1.2009 v 00:07 | Nahoru | #13

Bubrak ZX10R>Kdyby na ty kola dali zavlacky jako u Kawasaki, tak to pekne spolehlive funguje a jeste to da vetsi vykon.



ona ma kawa zavlacky i v prevodovce? mozna proto jsou ty prevodovky na kawach tak zemedelsky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor R1

3.1.2009 v 00:10 | Nahoru | #14

havrajz>Bubrak ZX10R>Kdyby na ty kola dali zavlacky jako u Kawasaki, tak to pekne spolehlive funguje a jeste to da vetsi vykon.

ona ma kawa zavlacky i v prevodovce? mozna proto jsou ty prevodovky na kawach tak zemedelsky



Zemedelsky byly na ZX9R 98-99 troubo, ty vubec peclive nectes moje pameti. Od roku 2000 vyvinula Kawa technologii, kde skloubila spolehlivost zavlacek a jemnost a preciznost u Suzuki, takze ma nejlepsi nejspolehlivejsi a nejkrasnejsi prevodovky na svete. To si zase muzes nekam poznamenat, at se priste zas neztrapnis, ze neco nevis co sem uz davno rikal. Muzes jit ted spat uz.

(reakce na) Motor R1

3.1.2009 v 00:38 | Nahoru | #15

takze ma nejlepsi nejspolehlivejsi a nejkrasnejsi prevodovky na svete.



aby jsi se nad tou prevodovkou nevycak

tak a ty taky, bez se vychcat a bez uz spat!!!

Motor R1

3.1.2009 v 09:33 | Nahoru | #16
Bubrak ZX10R>no vidis jak jsi me hezky poslech tak se mi to libi

1 reakcí na tento příspěvek Motor R1

3.1.2009 v 14:58 | Nahoru | #17
To byla spis nahoda, nez abych te poslouchal.

(reakce na) Motor R1

3.1.2009 v 16:38 | Nahoru | #18

Bubrak ZX10R>To byla spis nahoda, nez abych te poslouchal.



ale no tak nezlob

1 reakcí na tento příspěvek Motor R1

3.1.2009 v 17:34 | Nahoru | #19
Dvojka bude v čudu u R1 normalni

(reakce na) Motor R1

3.1.2009 v 17:44 | Nahoru | #20
To All>
Zemedelsky byly na ZX9R 98-99 troubo, ty vubec peclive nectes moje pameti. Od roku 2000 vyvinula Kawa technologii, kde skloubila spolehlivost zavlacek a jemnost a preciznost u Suzuki, takze ma nejlepsi nejspolehlivejsi a nejkrasnejsi prevodovky na svete. To si zase muzes nekam poznamenat, at se priste zas neztrapnis, ze neco nevis co sem uz davno rikal. Muzes jit ted spat uz. [/quote]

Kjááásnýýý

Naposledy editováno 03.01.2009 17:45:20

(reakce na) Motor R1

4.1.2009 v 17:25 | Nahoru | #21
RUDA> tak dobre ,ze to vim,aspon to nemusim hledat,ted uz se s tim jen nejak poprat,pristi vikend na to vletim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor R1

14.1.2009 v 10:47 | Nahoru | #22

havrajz>davidac> [img] se o kola 12 a 13

nejlip to rozebrat, pak hned uvidis ktery hrany jsou volitany a stejne tak vidlicka



havrajz> kdyz mam problem se dvojkou,tak proc se meni kolecka 12 a 13 a ne jenom 13?u 12ky pisou ze to patri k rychlosti 6 ???

(reakce na) Motor R1

14.1.2009 v 17:15 | Nahoru | #23

davidac>havrajz>davidac> [img] se o kola 12 a 13

nejlip to rozebrat, pak hned uvidis ktery hrany jsou volitany a stejne tak vidlicka

havrajz> kdyz mam problem se dvojkou,tak proc se meni kolecka 12 a 13 a ne jenom 13?u 12ky pisou ze to patri k rychlosti 6 ???



je to proste, protoze 2ka je razena zapadnutim bocnich axialnich vystupku kola 12 do oken (otovoru) kola 13. Nestane se ze by bylo poskozeny jenom jedno. Jestli jsou volitany hrany na vystupcich, budou volitany i hrany na otvorech.

rozeber a uvidis, predem bych nic nekupoval

1 reakcí na tento příspěvek Motor R1

14.1.2009 v 17:24 | Nahoru | #24
kdyz koupis zavlacky do foroty, tak se nic nestane

(reakce na) Motor R1

14.1.2009 v 18:02 | Nahoru | #25

Bubrak ZX10R>kdyz koupis zavlacky do foroty, tak se nic nestane



mohl by vzit nejaky na tebe ne? urcite uz na ne mas slevu

Motor R1

14.1.2009 v 18:55 | Nahoru | #26
davidac>jak pisou ostani...uz se hlasi razeni bez spojky...Videl jsem to uz na nekolika prvnich R1
Hold budes radit hned trojku no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor R1

14.1.2009 v 19:24 | Nahoru | #27

Bubrak ZX10R>havrajz>Bubrak ZX10R>Kdyby na ty kola dali zavlacky jako u Kawasaki, tak to pekne spolehlive funguje a jeste to da vetsi vykon.

ona ma kawa zavlacky i v prevodovce? mozna proto jsou ty prevodovky na kawach tak zemedelsky

Zemedelsky byly na ZX9R 98-99 troubo, ty vubec peclive nectes moje pameti. Od roku 2000 vyvinula Kawa technologii, kde skloubila spolehlivost zavlacek a jemnost a preciznost u Suzuki, takze ma nejlepsi nejspolehlivejsi a nejkrasnejsi prevodovky na svete. To si zase muzes nekam poznamenat, at se priste zas neztrapnis, ze neco nevis co sem uz davno rikal. Muzes jit ted spat uz.



s tím nesouhlasím...! s převodovkou kawy636 nejsem spokojen poněkud "surová" ale třeba se to změní až vyměním olej za osvědčený motul

(reakce na) Motor R1

14.1.2009 v 20:20 | Nahoru | #28

Šebestová>
s tím nesouhlasím...! s převodovkou kawy636 nejsem spokojen poněkud "surová" ale třeba se to změní až vyměním olej za osvědčený motul



tak a tady to mas ty Evergreene

pravda a laska zvitezi

1 reakcí na tento příspěvek Motor R1

15.1.2009 v 11:35 | Nahoru | #29
[URL=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor R1

15.1.2009 v 17:20 | Nahoru | #30
[quote]davidac>[URL= to je presne ono, dobre to chapes

to ze se ti to nezda moc opotrebene souhlasi s tim, ze to dela jen obcas(kdyz se pri razeni trefis hranou na hranu) a kdyz to udela, tak to proskoci jen jednou. Jistota je jedna, ze by se to jen a jen zhorsovalo
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist