globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.12.2015 v 10:22 | Nahoru | #7471
Zdravím borci, v prvé řadě vám chci poděkovat za to že tady tahle diskuze fachčí a člověk se ledacos dozví. Za druhý, jsem tu novej tak se představím. Jako první motorku jsem koupil GS500 a mám ji něco přes týden. projet jsem se v těch sra-kách byl jen 2krát a namotal jsem 50km na maximálně sjetých pneu. I tak mě ta motorka hrozně baví ikdyž jezdím zatáčky tak 30kou. Níže přikládám link.

Takže ještě jednou díky. Zatím jsem nemusel hledat manuál :)

Patrik, Brno - Venkov

http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=104009

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.12.2015 v 21:05 | Nahoru | #7472
GS500E 98:

občas neblika prava strana. Kontrolky ani blinkry. Neměli jste někdo podobnej problém?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.12.2015 v 23:00 | Nahoru | #7473
StPatrick> Pokud je to jen jedna strana mrkni na přepínač blinkrů estli neni "načatý" ten přerušovač by tam měl byt jednoduchý a pro obě strany,jinak samo konektory kolem,si zadaj do vyhledávača a uvidíš že tu něco nandeš.Nebo někoho v okolí kdo sa v tom vrtá,samo aby trochu věděl,neni tam nic světoborné .Blinkry sů eště v poho,já sa už potýal s jinýma srandama,no dojel sem dycky

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.12.2015 v 16:24 | Nahoru | #7474
Blinkry sou prkotina, to je fakt. Mě to třeba dnes při 6tce ve 160 přestalo jet, prostě to zdechlo... Po přepnutí na rezervu to jelo půl minuty, pak sem to hodil zpět na ON a dojel sem ještě 15 km domů. Vše se dá vyřešit. V záloze byla ještě PRI

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.1.2016 v 11:09 | Nahoru | #7475
A hele, soused

Jestli neblikají v tomhle počasí blinkry se ani nedivím, může to být osraté ve spínačce nebo v konektorech, občas to chce vyčistit, zkontroluj si v jakém je co stavu. Mi sice GSko mrká perfektně, zato v takovýchto zimech občas zase nebliká ten druhý vehykel... ale dá se s tím vyžít také

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.2.2016 v 22:51 | Nahoru | #7476
ok mrknu na to . jde o to ze jednou nastartuju a prava strana bliká. kontrolky i samotny smerovky. jednou nastartuju a ani kontrolky na prave strane. mam strach krz STK. zkusím to vyčistit víc nezmůžu asi.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.3.2016 v 15:29 | Nahoru | #7477
Čau řešili jste někdy někdo řídítka.. jako je narovnat a přitom nic na motorce nezničit aby šlo dát do původního stavu?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.3.2016 v 18:51 | Nahoru | #7478
Ahoj, GS mám cca 2 měsíce. Je to rok 2001. Dnes jsem se konečně dostal na větší peojiżďku (cca 80km). Mám dotaz. Je normální, že při podřazování se ozve cvaknutí až spíš klepnutí, nebo by kvalty měly jít takřka neslyšně odřadit. Občas se to ozve i když řadím nahoru.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.3.2016 v 17:59 | Nahoru | #7479
Řidítka - kde a jak jsou ohnuté? Ukaž možná nejlépe na fotce. Pokud je ohlé jen řidítko tak trubky rovnat určitě zvlášť ať to nepraskne v uchycení nebo hůře v brýlích, pak by s tím již nešlo nic než nové brýle...

Větší klepání při řazení normální není, resp. asi nic co bys slyšel i přes motor a helmu, provází to i jiné efekty? Za předpokladu, že tedy nemáš uplně špatně otáčky a nevrkneš si při tom plynem, většinou se člověk snaží řazení právě pomáhat práci s plynem. Pokud do nějak škubne zkus se nejdřív zaměřit na to jestli správně vypíná spojka.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.3.2016 v 22:54 | Nahoru | #7480
Ono se při podřazovaní ozve "KNAK", není to rána ale slyším to. Prostě to cvakne. Předtím jsem zmenšil vůly na spojkové páčce. Mohlo by to mít na to vliv? Ještě prosím napište mi v jakých otáčkách řadíte nahoru a jak dolů. Asi blbý dotaz, ale pár let jsem jezdil na skútru, tak jsem z toho teochu vypadl.

Naposledy editováno 19.03.2016 15:16:11

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.3.2016 v 11:44 | Nahoru | #7481
Těmi řídítkami jsem myslel jak jsou blbě postavené a že po pár kilometrech to je nepohodlné..

foto není moje ale jde otohle

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.3.2016 v 11:17 | Nahoru | #7482
Šimon1423> Dej tam nástavce a řidítka z novějšího modelu. Mám na svém a pohoda(rok 99).





Naposledy editováno 22.03.2016 11:18:08

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.3.2016 v 23:16 | Nahoru | #7483
Dá se nějakým relativně jednoduchým způsobem a hlavně demontovatelným udělat na origo řídítkách "hrazda", na připevnění držáků různých přístrojů?? Nechci měnit celé řídítka, ale nemám kam dát navigaci, kameru a hodiny.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.3.2016 v 17:19 | Nahoru | #7484
Behysek> Kameru na levý blinkr, je to sice užší ale držáky pro kola apod. se tam uchytit dají. Hodiny nepotřebuješ když máš navigaci, takže se problém redukuje na jedno zařízení typu navigace/telefon/tablet. To můžeš mít na tankvaku nebo použít držák typu co mají např. ram mount asi nejlepší co vymyslíš je ji chytit za šrouby. Bylo by třeba zrobit konzoli takový půlměsíc, který bys dal k šroubům co drží spojkovou páčku a zrcátko, na brzdovou pumpu bych to raději nedával. odtud už bys vedl kolem řidítka a tam dal někam do vzdálenosti a místa kam chceš něco pro držák. Jinak nedáš nikam nic, řidítka jsou krátká nenajdeš tam ani centimetr na nějakou úchytku či hrazdu.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.3.2016 v 21:25 | Nahoru | #7485
No právě s těma centimetrama je to dost blbé. Kameru mám uchycenou na tankvaku, ale jezdím s ním minimálně, většinou jen cestu do a ze školy a delší výlety, polety kolem komína, nebo když letím za rodinou někam, nepotřebuju ho. Hodiny bych s navigací v telefonu vyřešil, ale nechci tam mít telefon daný pořád, nejsem jouda a navigaci potřebuji především v zahraničí a spíš jen orientačně, ale je značně nepohodlné co chvíla zastavovat ve větším městě a zjišťovat, jestli ještě pořád jedu správně, tak bych to řešil tím. Hodiny ale potřebuju docela často, když jezdím za školou někdy i 150 km. A kameru s držákem na kolo mám, jenže na tom blinkru ten držák nezavřu kolem dokola, to už jsem zkoušel. Začínám z toho být zoufalý, na helmu mi chytit nejde a uplně nejlepší by bylo, kdyby snímala i rychlost. Otec dostal pokutu k nehodě, kterou nezavinil dva litry, že jel přes povolenou rychlost. Přitom nejel a toho se chci vyvarovat taky.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.3.2016 v 06:38 | Nahoru | #7486
Jak mu tu rychlost změřili. Zrovna na této pokutě by se tu někteří rádi vyřádili

Kameru na hruď Jak to má tu na tom GS od 1:13

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.3.2016 v 10:32 | Nahoru | #7487
Brzdná dráha... Jasně, že se hádal, ale po nehodě, kdy přišel o mašinu a chuť na ni znova sednout, protože to byla druhá nehoda od chvíle, co se mu narodily dvě malé děcka... Byl rád, že to dopadlo tak, jak to dopadlo. Na hruď sem nad tím taky přemýšlel. Jenže moje kamera je lehce atyp... http://digitalni-ka....cz/spearhead-rd-32/

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.3.2016 v 15:02 | Nahoru | #7488
Zkusím doma zbastlit držák, mám celkem jasnou představu. Je to původně držák s přísavkou, ale místo přisání, to přilepím, uvidím, jak to bude vypadat a držet. :)

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.3.2016 v 22:18 | Nahoru | #7489
Tak co asi seřídit?? V tom videu to cvaká vic než se zdá .. Mikráč narvanej až na motor, ale slyšet to už je hlavně při zahřátí za studena úplný ticho. Zítra beru manuál a jdu študovat jak se to robí... Magnetku nemám no snad najdu někoho kdo to umí... Třeba bude stačit jen proházet.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.3.2016 v 23:48 | Nahoru | #7490
Jaká je základní hodnota šroubu bohatosti směsi? Hádám kolem 2-2,5 otáčky? GSko střílí do výfuku bez sytiče a jde špatně za plynem, tzn. dvakrát si střelí a až pak vyletí otáčky. Dolů klesají v pohodě. Volnoběh mám cca 1100 - 1200 otáček. Když přidám sytič, tak čím víc ho je, tím líp to pak jde za plynem až do bodu, kdy se nedusí ani nestřílí, za to pomalu padají otáčky a postupně se začínají zvedat (logicky). Takže po vyčištění po zimě to bude chtít asi poštelovat bohatost. Nebo má někdo podobnou zkušenost a navede mě blíž? Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2016 v 19:15 | Nahoru | #7491
Poslední komentář je vyřešen, objevil se však zcela nový a zákeřný problém. Po zdechnutí motoru začal téct benzín z hadičky airboxu na zem... Jakože fakt hodně, chcalo to a chcalo dokud sem nezastavil palivo na nádrži. Celou dobu byl kohout přeplý na on, případně res, chcalo to stejně. Když bylo nastartované, nedělalo to nic, až po zdechnutí to začalo. Nastartované to bylo cca půl hodiny. Žádný z projevů předchozí závady se neobjevil, karbece byly venku a byly vyčištěny. Z přepadu karbů neteče nic. Jen z airboxu. Setkal se s tím někdo?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2016 v 20:02 | Nahoru | #7492
Zdar, prosím napište mi prosím jakou značku a typ pneu na zadek... Vím že to tu zcela nepochybně je, ale probírat 250 stránek je jako hledat jehlu v kupce sena. Mám tam Mitasku z roku 2007 a to je děs. Ta guma je absolutně nepředvídatelná. Klouže, skáče, vlní se. Nejezdím dýku, ale v klídku do těch 130km/h. Sháním pneu spíše cestovního charakteru/ lehký bsport ale ten sport v úvozovkách. Koukal jsem na Michelin pilot street, ty se mi celkem zamlouvaly. Tak jakou papuči máte na svých GS vy? Předem diky za info. Nebo stačí když mi poradíte na kolikáté straně to tu najdu.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2016 v 20:29 | Nahoru | #7493
Já mám zadek obutý do Sport Demon od Pirelli a asi bych to nedoporučil, protože to celkem klouže. Ale zase se to nevlní ani nic.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2016 v 21:46 | Nahoru | #7494
Behysek> Tam musí jít benál jedině přes karby, prvně bych zkontroloval membránu v palivovým kohoutu a pak šel po jehlových ventilech v plovákách

E: kohout můžeš zkontrolovat tak, že kdž odpojíš přívod paliva do karbecu tak z nesmí téct benzín. Musí začít téct až po nastartování.

Pak zkus ze srandy poklepat na plovákovky u karbeců šroubovákem. Pokud to přestane tak váznou ventily, pokud ne tak netěsněj, ale ideálně je rozdělat a podívat se.



Jinak tady najdeš snad vše co bys potřeboval
http://suzuki-dr-big...z.cz/mikuniBST33.php

Naposledy editováno 28.03.2016 21:55:02

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2016 v 21:53 | Nahoru | #7495
S palivovým kohoutem se nic nedělalo, měl sem venku jen ty karby. Ok, zkusím je zase vyhodit a znova složit, pokud tam nic nenajdu. Dnes sem asi tři hodiny povoloval totálně stržený šroub na plovákovce. Lidi... to ste neviděli, co někdo dokázal utáhnout a jak... Po dnešku chápu, že se někdo nasere, a vezme na to flexu, aby to povolil, protože takové zoufalství jako dnes při opravě, sem dlouho nezažil, naposled snad se Simsonem.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2016 v 21:56 | Nahoru | #7496
Behysek> Já už preventivně dávám imbusy jinak koukni na přípěvek výš mám tam edit

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2016 v 21:59 | Nahoru | #7497
Taky sem vyměnil za imbusy, ale měl sem jen dva. Jakmile najdu další, a vyhodím zase karby někdy, tak je vyměním. Vyměnil sem i to bláto, co bylo na víku spojky za torx. Koukám na to, děkuju. Tipuju to na ty ventily, minimálně na jeden z nich. Holt mě další rozborka nemine. A tu stránku znám, děkuju

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2016 v 22:04 | Nahoru | #7498
Behysek> Ještě párkrát a budeš to umět po slepu Já dělal repas karburátorů s zvládal jsem to i s lahváčem v ruce

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2016 v 22:10 | Nahoru | #7499
Což o to, není problém to sundat, nebo nasadit... spíš si u toho vždycky otluču ruce a bolí mě záda, pak je to únavné, vztekám se a nebaví mě to Když to nasazuju zpět všechno, tak si pomáhám tím, že vytáhnu vzducháč, strčím ruku do airboxu a napasuju ho na karby, ty pak krásně zapadnou na místo do přírub na válce a pak jen dotáhnu šrouby na airboxu, vrátím filtr a hotovo Nejhorší na tom je, že když sme to dělali poprvé při koupi, tak hadice byly taženy od kohoutu ke karbům tak, že byly lehce skříplé. Takže nevím, jestli je teď tahám správně, ale mám je nejkratší bezpřekážkovou cestou, tak snad.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2016 v 22:16 | Nahoru | #7500
Jo mě vždycky mohla rupnout cévka z přírub na airboxu ta moje mrcha už je stará a gumy ztvrdlý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist