globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dílenskej manuál
 
14.12.2008 v 18:24
Nazdar chlapi.
Neví někdo kde sehnat manuál na DUCATI HM1100.(ne ten co dávaj k motorce-tam je nic-vše svěřte odbornýmu servisu)
Ne , že bych měl problém, ale teď přes zimu mám fůru volnýho času-a jsem dost zvědavej jak to Taljáni poskládali. Díky za každý info.
Čus.
Předchozí
1 2
Následující

Dílenskej manuál

15.12.2008 v 10:45 | Nahoru | #1
Zdar,mrkni tady

Dílenskej manuál

15.12.2008 v 17:51 | Nahoru | #2
lulanek>
Díky hochu zlatej.
To je přesně ono. Ještě jednou dík.

Dílenskej manuál

16.12.2008 v 13:25 | Nahoru | #3
Nemáš zač,ať slouží

1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál

16.12.2008 v 14:41 | Nahoru | #4
lulanek- Ještě jeden skromný dotaz. Taky máš na motorce gumy Bridgestone BT014? Já je tam mám a uvažuju o nějakých jiných. Potřeboval bych tvrdší střed a lepivý kraje.(ne všechny silnice jsou zatočený a na těch mejch kvapem mizí vzorek na prostředku a to se snažím na rovinkách za to moc netahat(ne vždy tomu zátahu z malejch odolám)
Jinak bych potřeboval zlehka napnout řetěz. Vydumal jsem, že celý náboj zadního kola je excentricky uložený v kejvačce, že se nejspíš musej povolit 2 šrouby co stahují náboj, ale tím mý vědomosti končí. Mohl bych dojet do Motoarte, ale připadal bych si jako trotl. Takže by se mi šiknul manuál na takovou běžnou údržbu.( jak se třeba při výměně řetezový sady utahujou šrouby( myslím moment) atd Na servisky bych samozřejmě dojížděl do servisu.
ahoj

Dílenskej manuál

16.12.2008 v 17:11 | Nahoru | #5
No já měl z výroby Pirelli diablo corsa III,vydržely 6500km,je fakt,že první dva tisíce jsem najezdil s velkým respektem(jak posranej),pak jsem měl supercorsa SC1,tyhle gumy držely v náklonech o poznání líp,sjely se hodně rovnoměrně,ale ve 4000km bylo po nich,třetí,zase Pirelli diablo rosso,obul jsem až na podzim,mám necelý 2tis.,není to na nich vůbec znát,ale objektivně je nemůžu posoudit,kvůli nižším teplotám silnice.
Řetěz mě vždy napnuli při výměně pneu ,v celým Brně jsem nesehnal ani jeden pneuservis,kterej by si na to troufnul,takže nakonec DMOTO(autorizovanej),ale musím pochválit,ty rossa jsem nakonec koupil od nich za cenu lepší než z internetu+přezutí zderma.
Jinak pro rady chodím na toto forum,s AJ na tom nejsem nic moc,ale překládám programem a nějak to vždy přelouskám.
Tady jsem ti našel něco o napínání řetězu,já jsem jelito,ale je to tam docela slušně popsaný,tak třeba ti to pomůže,na konci píše i ten moment 31 Nm.
Kdyby byly další dotazy,klidně napiš,pokud budu vědět,poradím.

Dílenskej manuál

16.12.2008 v 17:49 | Nahoru | #6
lulanek> tak Ti díky.
Spustil jsem PC translator a brouzdám po fóru a nestačím se divit
jak tento program pracuje. Musím se po překladu zhluboka zamyslet
a něco z toho pochopím.
Ahoj

Dílenskej manuál

16.12.2008 v 18:10 | Nahoru | #7
Já mám Eurotran+moje základní znalosti a je to taky někdy boj,na druhou stranu tam chodí mraky majitelů HM a dočetl jsem se tam věci o kterých nic neví ani v orig. servise,např. účinnost tlumiče řízení,pístovej vs. rotační.To chci řešit z jara,protože se mi zdá HM dost "nervózní"v zatáčkách,jinak jsem moc spokojenej,ten zátah a sametovej chod motoru jsem s žádnou motorkou nezažil. Zdar.

1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál

16.12.2008 v 18:32 | Nahoru | #8
lulanek> Já si myslím, že na tuhle motorku tlumič řízení nepatří.
Trošku se vrtět musí(kvůli pocitu z jízdy). Určitě by pomohlo nějaký jemnější doladění pérování(já tam mám základní nastavení od výrobce a taky to není úplně jak bych si představoval) Jsem 70 kilovej chroust, když se obleču tak snad 80. Ale nastavení tvrdosti tlumičů je pro mne španělská vesnice. Kdysi jsem to zkoušel na HQ TE610 ta má taky marzochi a Sachse a výsledek byl žalostnej.(když jsem to zkoušel ladit tak motorka buď skákala jak koza, nebo se kola bořila do blatníku). Porovnat s motokrosovou motorkou se to nedalo. Ahoj

(reakce na) Dílenskej manuál

16.12.2008 v 19:06 | Nahoru | #9
Duckna> Souhlas,že nepatří proto jsem nad tím dost špekuloval,mám s tím problém jen v rychlostech do 100km/h,pak už mě připadá,že se to sklidní,zkoušel jsem jemně přitáhnout předek,ale nemělo to nějak větší vliv,kamarádi radili povolit zadní pružinu a tím prodloužit rozvor,to jsem si zatím netroufnul.
Na foru je vlákno,kde tvrdí,že se to dá vyřešit rotačním tlumičem Scott,umístěným ne na řidítka,ale na brejle,prej kvůli silentblokům,měl by jít nastavit zvlášť pro malou,velkou rychlost,tak jsem si říkal,že bych to prubnul.
[URL=

1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál

16.12.2008 v 19:50 | Nahoru | #10
lulanek> Tak to jsi u HM ohodně dál. Já zatím v zatáčkách řeším jestli jsem zvolil OK stopu a jestli nejsem moc rychlej. Jinak v testu psali, že při malejch rychlostech se řidítka mají tendenci zavírat. Nevím jestli by to nemohlo bejt ono.(ale 100km/hod snad není tak málo) Byl jsem si změřit kyvku(cca 600mm), úhel cca15°;(prázdná motorka na obou stojánkách) spočítej si o kolik by se ti prodloužil rozvor při povolení zadní pružiny. Já to vidím o pár "mm".(spočítal bych Ti to, ale asi před 25 lety jsem vyhodil poslední sešit z matiky)
U toho rotačního tlumiče jsem na rozpacích. Tlumič funguje jako gyroskop?? Ahoj

(reakce na) Dílenskej manuál

16.12.2008 v 22:51 | Nahoru | #11
Duckna> já si teda řetěz napínám sám,ale pokud nevíš,tak ti určo v MotoArte poradí popř. napnou.Trotla ze sebe dělat nebudeš,je lepší se optat,nechat si to ukázat,než něco pokazit a pak valit oči nad škodou

(reakce na) Dílenskej manuál

17.12.2008 v 00:12 | Nahoru | #12
Duckna> Pravda je,že bych vůbec nic neřešil,nebýt toho,že jsem měl půjčenou KTM 990 SM 08,motorku bych neměnil(motorově nesrovnatelný),ale jedno se jí upřít nedalo a to právě jistota vedení v náklonu(držela stopu),což mě dost vyhovovalo.
Když jsem se na to ptal v Ducati,jesti nezměnit tuhost pérování,borec jak zaslechl KTM,zrudnul a začal mě naznačovat,že neumím jezdit a že každou KTM vypráská na prvním kruháču ,takže uplně mimo téma a ničeho kloudnýho jsem se nedobral.
Je fakt,že rozvor KTM je o 5,5cm delší,než u Ducati,což povolením pružiny určitě nedocílím,proto mě napadlo to eliminovat tím rotačním tlumičem,kterej by měl pomocí setrvačníku zklidnit přední kolo.Praktickou zkušenost s ním ale nemám žádnou,kámoš mě ho může přivést ze států,vyjde kolem 5tis.no a na tom fóru si ten Scott dost pochvalovali právě při tomto problému,tak ještě váhám,ale asi to risknu.
Zatím ahoj.

1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál

17.12.2008 v 09:55 | Nahoru | #13
honzis748> Zítra mám cestu kolem tak se zkusím zeptat, snad mi poraděj. Jinak si opravdu myslím, že napnutí řetězu nemůže být žádná věda. Průvěs řetězu se měří u krytu. Na 100pro se musej povolit dva šrouby co stahujou zadní náboj(kyvka je na konci vlastně objímka) a za něco se musí pootočit excentrickým středem.
Ahoj.(ty servisuješ kde?-jestli to není tajný)

1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál

17.12.2008 v 10:05 | Nahoru | #14
lulanek> V testu dopadla KTM na jízdní vlastnosti líp.
Jinak Ti přeju ať to odladíš ke svý spokojenosti. Bomba by byla někde sehnat ten tlumič na odzkoušení.(ale to u nás asi ani neexistuje)- myslím taková služba.
S tím borcem ze servisu se netrap(každá liška svůj vocas chválí); možná je Borec a něco umí( i když zatím Ti co něco uměli tak byli skromný+ slušný) Závěr si udělej sám.
Ahoj

(reakce na) Dílenskej manuál

17.12.2008 v 12:20 | Nahoru | #15
Duckna> Díky,já si akorát neumím představit,do jaké míry to půjde nastavit,nechtěl bych tím potlačit charakter motárda,aby se to pak chovalo jako naháč,tady je víc info,bohužel zase jenom v angl.,ale jesti to správně chápu,měl by jít i uplně "vypnout" a to by bylo přesně ono.

1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál

17.12.2008 v 17:49 | Nahoru | #16
lulanek> Nedovedu si představit co to udělá s motorkou kdyby se to kouslo. Kdysi na HQ se mi zamknul zámek řízení a to byl mazec. Otáčel jsem se kolem levý nohy, pomalu rovnal rejd a při tom jsem to vohulil a došlo k zamknutí krku . Ustlal jsem si na zemi a odneslo to levý koleno. Tři tejdny jak ŽOFRE DE PEJRAK.(hned jak jsem byl hejbavej tak jsem zámek odvrtal)
Po týdle zkušenosti bych se asi bál cokoliv přidělat na řízení.
Jinak u tohoto SCOTTA si myslím, že to funguje tak, že pohybem řidítek se v tlumiči roztáčej nějaký ozubený převody(větší rychlost=těžší převod; menší rychlost= lehčí převod)
Ahoj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenskej manuál

17.12.2008 v 22:21 | Nahoru | #17
Duckna> MotoArte PS:v katalogu Performance na 2009 je rotační tlumič od pana Ohlinse

Naposledy editováno 17.12.2008 22:25:06

(reakce na) Dílenskej manuál

18.12.2008 v 09:13 | Nahoru | #18
Duckna> No vidíš,to mě teda nenapadlo,že by to mohlo selhat,to by byla slušná tlama,vůbec nevím,jak to vypadá zevnitř,pokud by to byly převody,tak by se to kousnout mohlo,ale oni tam píšou,že to funguje podobně jako přední vidlice,,takže jsem si myslel,že je v tom olej,kterej protéká mezi komorama(v údržbě píšou o pravidelné výměně oleje),přičemž levým ventilem reguluješ průtok pro menší a střední rychlosti a pravým(černej)pro vyšší rychlost,ten mě ale z obrázku moc nepřipadá,že by s ním šlo otáčet.
Z boku pak nastavuješ úhel(rejd)řízení.
Hledal jsem si k tomu nějaký instruktážní video,nikde nic,ale našel jsem borca co to má na krosce,to mě celkam překvapilo,mimochodem jede celkem čočku na to,že je na písku.

(reakce na) Dílenskej manuál

18.12.2008 v 09:26 | Nahoru | #19
honzis748>Pan Ohlins je prej to stejný,ale samozřejmě v jiné ceně,no a ke všemu u hypoša to moc nevychytal,páč to dal na řidítka,který jsou usazeny na silentblocích,což snižuje účinost tlumiče,nemluvě o tom,jak to vypadá,viz obr.,posuď sám
[URL=

1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál

18.12.2008 v 09:56 | Nahoru | #20
lulanek> Je-li to hydraulika tak ten problém selhávky nehrozí.
Ten borec na krosce má ten tlumič asi jako závaží, aby motorku nehodil na záda. Jinak jízda na písku je bomba, musíš furt tahat za plyn, aby přední kolo jen lechtalo zem. Jak ubereš tak se přední kolo začne bořit a celá motorka chce jet jinam jenom ne rovně

(reakce na) Dílenskej manuál

18.12.2008 v 10:37 | Nahoru | #21
Duckna> Já jel v Egyptě v poušti na čtyřkolce,po 20min. mě tak bolely ruce,že jse myslel,že nedojedu,boužel to byl čtyř hodinovej výlet s dvouma pauzama na deset min,průvodce porád stresoval,jako by nás někdo pronásledoval,takže jsem se docela těšil zpátky.

1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál

18.12.2008 v 18:27 | Nahoru | #22
lulanek> Se Ti nedivím. Moje děcka měli čtyřkolku párkrát jsem se na ní svezl, ale žádná sláva furt se s těma řidítkama pereš. Zlatá jízda na motorce po písku. A když je po dešti tak je tou vodou umlácenej a motorka poslouchá jako nikdy. Tak hezky nedrží stopu ani na hlíně když je sucho.(a navíc se práší; jako první neva,ale druhej seš toho za chvilku nažranej, že Ti ještě večer skřípou zuby)

(reakce na) Dílenskej manuál

20.12.2008 v 11:09 | Nahoru | #23
Duckna> Jo,tak na ten jemnej písek se nedá zapomenout.
Hledal jsem si návod k montáži toho tlumiče,tady a jsem v klidu,protože podle těch fotek to zvládnu namontovat i já.
Při hledání jsem narazil na ty utahovací momenty,tak ti to snad pomůže,zdar a pěkný svátky.

1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál

20.12.2008 v 17:01 | Nahoru | #24
lulanek>Díky. U tý montáže je to hezky ukázaný.
U toho borce co to dělal smekám, líbí se mi jak si to všechno chránil froté ručníkama.
Tobě i Tvým přátelům též přeju hezké svátky.
Ahoj

(reakce na) Dílenskej manuál

21.12.2008 v 16:46 | Nahoru | #25
Duckna> Díky za přání,ten fotonávod je super nápad,oceňuji,že si s tím dá někdo práci pro ostatní a co ty momenty?
prokoušeš se tím?

Dílenskej manuál

21.12.2008 v 17:40 | Nahoru | #26
lulanek> S použitím synka, kterej angličtinu trochu ovládá tak snad jo.
Jinak si to nechám v práci s pomocí PC technika pomocí nějakýho programu přeložit.
Ahoj

1 reakcí na tento příspěvek Dílenskej manuál

21.12.2008 v 17:50 | Nahoru | #27
lulanek> Jinak mám děsný svrbění na dlaních. Dnes bylo u nás trochu větrno, ale jinak občas vykouklo sluníčko a málem sem
shazoval motorku ze stojánků a šel jsem se trochu povozit. Dnes jsem odolal, ale jestli zítra tak to netuším. Prosím Tě nemáš tušení jak je to s ideální teplotou motoru?? Onehdá jsem byl jezdit(teplota vzduchu cca.10°C a motor se mi neohřál víc jak 70°C) bojím jestli mu neubližuju- zdá se mi to málo. Uvažoval jsem , že bych něčím přikryl olejovej chladič(třeba kusem kartonu). Kdyby se to hřálo, tak se dá lehce sundat. Kdesi tady
na fóru se řešila teplota motoru, ale nemůžu to najít.

(reakce na) Dílenskej manuál

21.12.2008 v 18:30 | Nahoru | #28
Duckna> No se mnou to dneska taky fest cloumalo,když jsem manželce říkal:Dnes je teplo,dnes by to šlo!
Dívala se na mě zase jak na blázna,nakonec to stejně nevyšlo kvůli času.Tak se teď utěšuju,že zatáčky si teď stejně naplno neužiju.
s tou teplotou si myslím,že je to normál,naposledy jsem jel taky kolem 10° a měl jsem to max 95,ale to ve městě,mrknu jesti o tom něco nenajdu.

Dílenskej manuál

21.12.2008 v 18:54 | Nahoru | #29
lulanek> Jak jsem si to od Tebe přečetl tak jsem hned mamině hlásil,
že nejsem až takovej blázen co chce v zimě jezdit.(že se najdou i jiní mi podobný). Nabídl jsem jí pomoc s vánoční přípravou, a že nevíš co řekla?"Nejvíc mi pomůžeš, když vypadneš na celý odpoledne z baráku." Takže teď už jenom, aby nechcalo a bylo aspoň
jako dnes a motorka to jistí. Objel bych příbuzný a popřál jim
do novýho roku(cca150-200km)

Dílenskej manuál

21.12.2008 v 19:05 | Nahoru | #30
,tak já taky doufám,že mě to vyjde,snad zítra,pak už asi nebude čas,jedeme na hory.
O té nízké teplotě jsem nic nenašel,spíš si stěžují na vysokou,je to tam samej "amik"a na Floridě a pod.je asi tepleji.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist