Mám na Vás všechny velkou prosbu,nemáte někdo zkušenost s následujícím problémem: Kamarád si rok a půl zpět koupil Banďoura 1200 r.v.2003 v TOP stavu s najetými kilometry cca 8000km. Něco najezdil a letos v létě zaznamenal větší úbytek oleje.Při prvním ohledání vše nasvědčovalo tomu že se jedná o ventilový gufera,tak lil dál olej,jezdil a zkušení opraváři řekli že to může nechat na zimu. Teď došlo k rozhození mehaniky a zjistilo se že na motoru je podle stavu opotřebení nalítáno aspoň 70.000km! a on má 11.000 na tacho!Motor je pravděpodobně z jiný motky Je na výbrus,kroužky,rozvody....no prostě GO
A teď k dotazu: Jak má postupovat? Je možný i po takhle dlouhý době to hodit majiteli na hlavu?(je to překupník,takže asi jeho práce) Má udělat GO a kde,za jaký prachy,nebo koupit motor jinej? Popřípadě kde,za kolik a jaký záruky že si zas nenaběhne? Ocením každou Vaší radu a omlouvám se za ten román Díky!!!!
Naposledy editováno 21.11.2008 23:46:32
doporučuju koupit jiný motor, ať tě ani nenapadne to generálkovat, protože v tom utopíš hrozných peněz.
jo a bandit po 70tkm, když se o něj staráš, tak by měl být motoricky pořád v dobrém stavu se spotřebou oleje do tří deci na tisíc...ty motory jsou k neutahání.
co to bylo za prodejce?
tady máš další díly:
bazar
tady máš komplet našlápnutý motor (gsx rolle, to jsi ty?:)) )
motor
a tady jsou válce s pístama na dvanáctku.
Motorkáři
poskládal by jsi z toho dva motory jak nic..deset minut hledání a to jsem nebyl na ebayi:)
zlom vaz
Lukino>Sim>Motorka je o srdci (aspoň u mě) a jestliže je v nepořádku to druhý,je potřeba ho léčit.Jestli nemáš motorku na frajeřinu,nebo dopravní prostředek,tak nevěřím že bys to neřešil. A co pak? Najdu vola kterej to koupí? Zesral bych se strachy že mi to hodí na kebuli a vhorším případě se na tom někde zabije :\ Ne to fakt není dobrá úvaha,za to ty prachy nestojej Motorka tě má pobavit,vytáhnout z nudy,dělat ti společnost na cestách a pomoct ti se realizovat.Očekává za to jediný,že se o ní budeš dobře starat....
No, naprosty souhlas... ale proste ja k motorce pristupuju tak, ze si ji vybiram ne na jednu sezonu, ale tak, abych ji co nejlip poznal a ona mi mohla co nejdele slouzit. Takze pokud by me potkalo neco takovyho, resil bych to hlavne v souvislosti s tim, na co chci motorku pouzivat. A ted bez urazky - pokud za rok a pul najede 3 tisice kilometru, tak ubytek oleje je to posledni, co by me stvalo, protoze ho stejne bude menit ne kvuli najetym km ale kvuli stari naplne. Jina situace by nastala, kdyby se chystal zacit vic jezdit ( pokud by za rok musel delat dve nebo tri vymeny naplni) a porad s sebou tahat flasku na dolevani, tak to pak verim, ze mrzi.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 6 | 7.5.2024 v 01:42 6573 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | 19.4.2024 v 09:14 kalous72 |
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 11 | 14.1.2024 v 18:58 kuzmič |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |