bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Starty husqvarna
12.11.2008 v 21:39
zase otravuju nestartuje mi husa, jisku ma ostrou, modrou, vzd filtr čistý, v nádrži oprvadu benzín a jediný co to udelá, že se po pár startech uchlastá a je jedno jestli se sitičem nebo bez... nemáte nekdo fígl v čem by to mohlo být? děkuju moc už mě to trápí

1 reakcí na tento příspěvek Starty husqvarna

12.11.2008 v 22:57 | Nahoru | #1
a má stejnou kompresi jak předtím ?

(reakce na) Starty husqvarna

12.11.2008 v 23:00 | Nahoru | #2

Street013>a má stejnou kompresi jak předtím ?



podle fotek je to éčko, tedy se startérem. Jak to motá? nemáš pocit, že startér má se zamotánim problémy? Pokud ano, jedná se pravděpodobně o dekompresor - poměrně častá závada nejen u husky. Pokud to motá dobře, tak zřejmě problém v seřízení.

Naposledy editováno 12.11.2008 23:01:48

1 reakcí na tento příspěvek Starty husqvarna

13.11.2008 v 00:20 | Nahoru | #3
zdar, zkus před startováním parkát (3-5x) otočit plynem, nevím sice proč,ale když to udělám, tak LT i co jsem měl předtím 410-ku tak chytne

(reakce na) Starty husqvarna

13.11.2008 v 07:09 | Nahoru | #4
dukec> toto uchlastá ještě dřív

Starty husqvarna

13.11.2008 v 09:30 | Nahoru | #5
není pravda opravdu zkus parkrát otočit plynem kámoš měl te250 mělo to starter a když to nechytlo tak otočil párkrát plynem a motorka šla

Starty husqvarna

13.11.2008 v 09:42 | Nahoru | #6
no mame ostrou 410 a otocenim plynem ji prave pri startu ulejvam, je potrba ji dost uchlastat aby chytla, ale rozdil mezi karbcem ostry a starterovy verze je mimo jine prave akceleracni pumpicka... takze u karbce bez ni tohle asi nema moc smysl...

pokud startujes starterem je mozne ze diky poklesu napeti uz neda dostatecnou jiskru - horsi baterka, prechodovy odpory v kontaktech, blba svicka....

jinak teda mel jsem posledni dobou problemy se startama... s vyndanou svickou jiskra jako blazen a stejne nechytla... v lete ok, v zime nic... motorka stoji v chladne garazi a na hlave kondenzuje vodni para a fajfka ma asi tendenci ji nacucnout a nejspis probiji tam... kdyz motorku pred tim nez vyjedu ohreju konec fajfky fenem + osusim hlavu fenem tak chyti na prvni slapnuti.... tak muzes badat i timhle smerem...

Starty husqvarna

13.11.2008 v 09:47 | Nahoru | #7
Pokud máš se startérem, tak je dobrý před tím, třeba 3-4x, napumpovat plynem benzín do sání, má akcelerační pumpičku a pak začít startovat, bez sytiče a jakmile startér roztočí motor, dát sytič a když nechytne, zase ho během startování sundat a zase dát. Mně to takhle fungovalo, ale měl jsem výhodu, že měla i nakopávačku.

Problém těhle motorek je, že mají slabej startér a musíš mít správně nastavený vůle ventilů - 0,05mm, správně fungující dekompresor, nemít vůle na rolničkách a pak to funguje.

Naposledy editováno 13.11.2008 09:50:53

2 reakcí na tento příspěvek Starty husqvarna

13.11.2008 v 09:48 | Nahoru | #8
Jo pravda před startem zkus tak 3 otočit trochu plynem.pak začni startovat už bez plynu a trochu přidej sytič cca do půlky.A nebo jak tu někdo zmiňoval,muže to být špatnej dekompresor.bývá už unavená pružina a zavírá dekompresor dřív,než má.pak jde píst na plno proti kompresy a už to nechytá.taky jsem to měl v pr...

(reakce na) Starty husqvarna

13.11.2008 v 11:30 | Nahoru | #9
honzis748> píst proti kompresy to jsou hlášky...to je jak u píva...,ještě se podívej,jestli se tam ta komprese občas nešprajcne...
Asi začnu psát do zdravotnických serverů,prd tomu rozumím,tak bych tam mohl excelovat,protože jsem někde slyšel třeba o Gama noži...jen nevím,jak má být ostrej...P-H.

(reakce na) Starty husqvarna

13.11.2008 v 11:32 | Nahoru | #10
honzis748> píst proti kompresy to jsou hlášky...to je jak u píva...,ještě se podívej,jestli se tam ta komprese občas nešprajcne...
Asi začnu psát do zdravotnických serverů,prd tomu rozumím,tak bych tam mohl excelovat,protože jsem někde slyšel třeba o Gama noži...jen nevím,jak má být ostrej...P-H.

1 reakcí na tento příspěvek Starty husqvarna

13.11.2008 v 21:04 | Nahoru | #11
jiskra jak bejk, motorka jen škytá a stříli do výfuku, jakmile otočim parkrat starterem i bez sicice, je svicka uchlastaná. Kdyz zavřu benzin a točim bez sitiče, motorka tak na 5 otackeh chytne a chcipne furt dokola dokavad nedojde v polvaukove benal, svicky mam dvě. novou NGK a zanovni DENSO a oboje delaj stejne, pod ventilovy vule bych se podepsal, rolničky delal p.kotrba predchozimu majiteli pred prodejem rozvod OK taky od něj. pruser bude v karburaci, nevíte kolik má bejt "skleničková" hladina karbu s pumpou dellorto? a na kolik otacek je orientační bohatost volnobehu? děkuju, už jsem z nový starý motorky neštasnej a nerad bych se kvuli temhle problemum dostal do prodeje, když jsem ji 5 let chtěl

1 reakcí na tento příspěvek Starty husqvarna

13.11.2008 v 22:32 | Nahoru | #12
já bych si nahodil startovacím sprejem a podle ucha doladil směs a nazdar

(reakce na) Starty husqvarna

13.11.2008 v 22:46 | Nahoru | #13
já měl 410 TE dvě a nestartovala ani jedna

tak je to asi normální, ne ?

(reakce na) Starty husqvarna

14.11.2008 v 08:36 | Nahoru | #14
krf> Tobě to nikdy nejezdilo? To vypadá,že jsi ji koupil,aniž bys ji vyzkoušel...nebo jsi něco rozdělával??? P-H.

Starty husqvarna

14.11.2008 v 08:42 | Nahoru | #15
Buď máš špatnou směs, tu si nastav podle základního nastavení a pokud ti chytne, tak jí dolaď, (když startuješ, zkus otáčet šroubkem na volnoběh, ubírej ho) je to napsaný v tý příručce a nebo ti odchází CDI, mně když šlo do kopru, tak to dělalo to samý, nechtěla chytnout, střílela do výfuku atd.

Starty husqvarna

14.11.2008 v 16:47 | Nahoru | #16
jezdilo, ale postupne to zacalo za studena blbe startovat až to začalo nechytat nic jsem nedelal, jen lil benzin, az ted se v tom ďoubám

1 reakcí na tento příspěvek Starty husqvarna

8.1.2010 v 19:13 | Nahoru | #17
Zdravím. Vím, že je to tu věčné téma. I má Huska TE 510 r.06 po delší odmlce nestartuje. Četl jsem si tu různé triky na různé modely, ale mě vždy pomohlo, jen když mě někdo postrčil. Ale sousedy pořád otravovat nechci. Svíčku mám novou, jiskru hází, startér točí, ale po chvilce startování mi odejde baterka. Znovu nabít. Asi musím koupit novou (jakou doporučíte?). A když to nakopávám, tak taky nic. Jen to přechlastám. Přitom plynem vůbec netočím. Musí tam být nějaká krpa. Protože, když pak už jezdím, tak startuje bez problému, jak startérem, tak pákou.
Díky za rady.

Starty husqvarna

14.4.2010 v 11:23 | Nahoru | #18
Celou dobu jsem před startem neotáčel plynem. Protože lidi tu psali, že se Huska přechlastá. Až po tom co jsem ji měl na zimním servise, tak mi mechanik říkal, že před startem vždy otočit plynem. Od té doby chytá bez problémů. A nyní se mi do ruky konečně dostal manuál k mé TE 510 a je v něm psáno, že před startem po delší odmlce, vždy otočit naplno 2x plynem! + černý sitič. Škoda, že jsem ten manuál už neměl dříve, ušetřil bych si starostí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starty husqvarna

14.4.2010 v 11:47 | Nahoru | #19
Čtýřa> tak si kup baterku na nakladak a poradne startovaci kaable
A startuj o sto sest. Nemam pravdu?

(reakce na) Starty husqvarna

14.4.2010 v 13:49 | Nahoru | #20
z-x-r> ale jak jsem psal, nyní už mi chytá bez problému

Starty husqvarna

24.5.2010 v 19:18 | Nahoru | #21
sorry ale potom co jsem pul hodiny nakopaval nejen motorku jsem lehce fouknul start sprey a hned běžela

1 reakcí na tento příspěvek Starty husqvarna

6.4.2014 v 22:59 | Nahoru | #22
Zdravím,
tak jsem opět po zimě chtěl oživit po tátovi zděděnou Husqvarnu LT610 ale opět jako každé jaro problém, akorát s tím že tentokrát se mi to nepovedlo. Táta jí koupil asi v roce 2000 jako novou a do doby před dvouma nebo 3 rokama kdy mi jí přenechal na ní najel asi 1600km. Teď má najeto 2700km No nic, nalil jsem novou baterku a startoval ... po pár neúspěšných pokusech sem udělal to co většinou pomohlo, fouknul do nádrže přepadovou hadičkou abych tam vytvořil co největší přetlak ufouknu, po chvíli točení se to začínalo chytat ale stejně to běželo třeba 5-10 sekund a pak chcíplo. Dojel sem k benzínce pro novej benzín, starej vypustil, vyčistil sítko z boku karburátoru... měl povolenej šroub co drží spodek karburátoru ale přišlo mi že ve vaničce není benzín a ani tam neteče. Jak by to tam mělo vypadat? Je vlastně normální že když motorku položím na bok tak z žádnýho přepadu neteče benzín? Ani jeden ani druhý bok. Moje honda crf přepouští, dřív jsem měl TE410 a to taky teklo .. tak nevím. Poradí někdo co hledat?

Starty husqvarna

8.4.2014 v 10:12 | Nahoru | #23
Mně propouští i když na sucho vrknu plynem na stojánku,tak začne někdy týct z přepadu. Kdybych nevipnul benzin,tak to vybleje celou nádrž. To samí,když jí položim na bok. Krátká jízda to srovná. Už jsem měl rozebranej karbec a přihnul troche plech co zavírá ventil,aby se komora tolik neplnila. Ty to zkus taky rozhodit a koukni,jestli ti ventil nezatuhnul,pak by tam nešel benzin. Otestuješ ho,že budeš foukat do hadičky a prstem ho budeš mačkat a uvidíš jak propouští,či ne.

Starty husqvarna

8.4.2014 v 11:31 | Nahoru | #24
Me asi v duchu hesla ze pred smrti motor bezi nejlip opousti husa :) na podzim jsem ji odlozil, celou zimu stala venku pod plachtou, prijdu, pustim benzin, parkrat proslapnu s dekompresorem za staleho ulejvani akcelerackou s pak na druhej drc bezi - to snad u ty italsky pomsty ani neni mozny :)

Starty husqvarna

8.4.2014 v 15:29 | Nahoru | #25
Buď v klidu. Mně stojí v nevytápěný garáži,kde bylo při mrazech taky mínus a vloni na třetí šlápnutí a letos na druhý... Asi ta mírná zima

(reakce na) Starty husqvarna

8.4.2014 v 23:45 | Nahoru | #26
Frantakubat> asi to máš rozbitý...tak mi to prodej,já si s tím poradím P-H.

Starty husqvarna

10.3.2021 v 21:43 | Nahoru | #27
Ahoj, máme v baráku starou TE 610 která po vyčištění karburace, svíčky a kontrole rotoru i statoru sice nastartuje téměř napoprvé ale udrží se nastartovaná jen chvíli a pak zdechne a už s ní není hnutí... Když ji hned po nastartování člověk hned rozjede a pomalu ji zahřívá při jízdě drží ovšem dokud nezmáčkne spojku, pak to hned chcípne a jde nastartovat jen roztlačením a zase do další spojky... na jemné korekce volnoběhu moc nereaguje... čím to může být?

1 reakcí na tento příspěvek Starty husqvarna

16.3.2021 v 16:27 | Nahoru | #28
zalezi na stavu karburatoru,je to hodne citlivy na "vykloktaný" šoupě, který v opravný sadě stoji celkem řepu ,ale nic jinyho ti asi nepomůže. Vím že jsem díly na karbec kupoval ve Vrbovce v KTM ,páč nějaky starý LC4 měli stejnej karbec ,ale který to už si nevzpomenu.

(reakce na) Starty husqvarna

25.2.2023 v 18:21 | Nahoru | #29
Milosek.m> Ahoj, ze startováním TE 610 jsem byl nešťastný celou sezonu 2021. Nakonec jsem si koupil karburátor z Číny Dolmero s difusorem o průměru 40, nasadil jsem a okamžitě chytla, celou sezónu 2022 bez problémů. A cena - 2000 Kč
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 vena96 8 9.8.2023 v 17:57 doktorM
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 HSQ610 8 21.6.2023 v 10:44 assassin
Repas hlavy Ostra verze Husqvarna TE 610 smajda251 6 14.8.2022 v 08:40 SuperSic58


TOPlist