globalmoto_duben_nolan





Téma: GSX-R 600 srad
24.10.2008 v 17:13
Zdárec chlapy už mám asi čtvtou motorku od MZ 150 přes SV 650 a skončil jsem u GSXR 600 SRAD rok 2000 poslední model.Podle mě to na ten rok fakt jede a dá se říct že si není na co stěžovat a na to že sám sebe řadím spíše k racing jezdcům a hodně často jí držim pod krkem tak je ok.Spotřeba oleje je když ji netočíte skoro nulová a když ji dáváte minimálně nad 10 000 toček tak do 4 dcl.na 1000 km.V servise tvrděj že je to ok a dokonce továrna udává spotřebu 7 dcl na 1000 km až pokud více tak je to špatně a to podle mě nepočítaj stím že jí i na silnici držím pod krkem jak na okruhu takže do 4 dcl snad ok.Je mi jasný že někdo z vás ohrne nos že je stará není to litr ale myslím si že na naše silnice to bohatě stačí.Jo a už mám na ni najeto přes 13 000km.Přiznám se že toužím po novější nebo litru ale znáte to dnes už je přesicenej trh tak prodat to je problém.A to že to je vyšperkovaný a má to hromadu doplnků nikoho nezajímá ale to je na další jiné téma a také mi kamarád tvrdí at to neprodávám že starší vyšperkovanou motorku v super stavu má malo kdo a novou má každej.Ale proč vás tím vlastně zatěžuju?Spíš sháním o této motorce jakékoliv články testy tipy a rady.Všude toho píšou dost spíše o gsxr 600 od 2001.Nebo náký borce z Pardubic a okolí co ho maj pokec a projíždka.

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 srad

28.10.2008 v 21:37 | Nahoru | #31
Doctorrrrr> pokud me pamet nesali, tak GSX-R 600 model Y ma retez rady 525 a prevod 16/45. Cili kdybys uznal jako uspokojive zvyseni "zatahu" na ukor maximalni rychlosti, pak bys mohl pouvazovat o nakupu pastorku s 15ti zuby, cili JTF 513-15

Spotreba s pruchodnejsima tryskama je vyssi, ale skutecne nepatrne, je to Dynojet Kit stage 1, cili urceny pro KN(BMC) filtr a pruchodny vyfuk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

1.11.2008 v 18:58 | Nahoru | #32
Dawe02>
prosimtě jaký pastorek za 300 jo dnes jsem zkoušel to zapínání a vypínání klíčkem a pak start bylo to super něco bouchlo v motoru ale chytla jak víno asi bouchnul benzín

(reakce na) GSX-R 600 srad

1.11.2008 v 18:59 | Nahoru | #33
Doctorrrrr> jo aha už čtu tvoji odpověd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

1.11.2008 v 19:01 | Nahoru | #34
Dawe02> o kolik se sníží max rychlost tím pastorkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

1.11.2008 v 19:22 | Nahoru | #35
Doctorrrrr> kup si celou retezovku, retez bude stejne nejspis pryc, kdyz to tak ctu.
Není správný formát url.
www.mototetezy.cz
si ji kup, vyjde asi nejlevneji. Vzal bych na silnici standartni rozmer, tedy 525 a to od DID, X krouzek radu VM, nebo CZ rady ORH.
Ten prevod 15/45 bude lepsi, uvidis. Maximalka ti klesne o 1/16 coz neni nic hrozneho...kdo jezdi maximalkou ze jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

11.11.2008 v 22:23 | Nahoru | #36
Dawe02> Zdárec prosimtě potřebuju poradit kompletní nastavení do provozu předních vidlí ale často jezdim dos rychle a zatáčky všimnul jsem si že se plochým šroubovákem nastavují i dole.Na hoře totéž a klíčem já mám vrch nastavenej tak že na max tvrdosti možná by pootočit šli ale ta matka už je tak nízko že to nejde ale to je asi blbost a na ten šroubovák to nevim vůbec.dík

(reakce na) GSX-R 600 srad

11.11.2008 v 23:48 | Nahoru | #37

Doctorrrrr>Dawe02> Zdárec prosimtě potřebuju poradit kompletní nastavení do provozu předních vidlí ale často jezdim dos rychle a zatáčky všimnul jsem si že se plochým šroubovákem nastavují i dole.Na hoře totéž a klíčem já mám vrch nastavenej tak že na max tvrdosti možná by pootočit šli ale ta matka už je tak nízko že to nejde ale to je asi blbost a na ten šroubovák to nevim vůbec.dík



Zadne univerzalni kompletni nastaveni neexistuje, ale pokud mas, jak pises, predepnutou pruzinu na maximum, nebude to dobre.
Povol ji zhruba do poloviny rozsahu predepnuti a uvidis jaka bude zmena. Sroubkama se nastavuje tlumeni komprese a odskoku, radeji nech tak jak je a oprav si ten krk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

12.11.2008 v 09:22 | Nahoru | #38
Dawe02> no ja jsem jel s batohem a na irskych cestach.Kdo nejele,tak at nehodnoti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

12.11.2008 v 09:38 | Nahoru | #39

Taximator>Dawe02> no ja jsem jel s batohem a na irskych cestach.Kdo nejele,tak at nehodnoti



Hodnotil jsem motorku proti motorce, ne charakter Vaseho enduro vyletu

(reakce na) GSX-R 600 srad

12.11.2008 v 10:10 | Nahoru | #40
Dawe02> tak motorka proti motorce je snad jasna vec,ale cesty tady jsou nekdy masakr oproti cesku je to 100 a 1

Edice:
Jeste snama jelo pak Dr a ten nam daval na prdel oboum v kopeckach ,same kameny cca 0.5-2cm HRUUZA pro SRADA ale na dalnicy zadnej problem ,az na IRSKE TUPE HOVADA,ktere jsou schopne udelat zacpu i na benzince.Lide v Irsku jsou PAKA ,maji 3proudovou dalnicy a v kazdem pruhu jede auto 65.70.73 km/h a nikdo neuhne muzes blikat,troubit ,kurv*vat nic nepomuze je to tu hruza ,vsude zacpy plno.pred par dny jsem jel vecer autem ,silnej dest a plno borcu bez svetel ,nektere auta ani nejsou videt na 100m az kdyz jsi asi na 40m od nich tak si vsimnes ze tam neco jede.Maji v mode zapnou svetla do polohy 1 a k tomu mlhovky ,to delaji i ve dne ,vlastne porad.NENAVIDIM to tu,uz se tesim az ocud vypadnu

Naposledy editováno 12.11.2008 10:15:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

18.11.2008 v 17:52 | Nahoru | #41
Dawe02> cago do vánoc ti dám vědět jestli budu chtít ten kit.Zajímalo by mě kolik koní má ten tvůj srad asi dost co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

18.11.2008 v 18:17 | Nahoru | #42

Doctorrrrr>Dawe02> cago do vánoc ti dám vědět jestli budu chtít ten kit.Zajímalo by mě kolik koní má ten tvůj srad asi dost co


Dej vedet dostatecne predem, musim ho najit.
Muj SRADoch ma cca 140 kobylek, ale diky dobremu naprevodovani v Brne staci vetsine seriovych litru.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 srad

19.11.2008 v 14:15 | Nahoru | #43
To co popisujes s tim klepanim v motoru, tak presne to same delalo i mi. Nakonec jsem zjistil, ze je chyba v napinaku. V tom driku, ktery se vysunuje a tlaci na vodici listu byla vytlacena drazka tim jak jej kroutila pruzina, tudiz se nemohl vysunout a spravne napinat...

(reakce na) GSX-R 600 srad

19.11.2008 v 18:52 | Nahoru | #44
frontwheal> díky moc já si taky myslim ale srádě po vánocích půjde do servisu na přípravu na jaro takže ok ale kdybych stim jezdil dál tak asi nic moc že

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

19.11.2008 v 19:05 | Nahoru | #45
Dawe02> 140 koní tak na tom bych se chtěl svíst Mazec to můj odhaduju má tak kolem 115 koní a na mě jede docela dost hlavně když mu dáš ochutnat nad 10 000 tis.otáček

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

19.11.2008 v 20:18 | Nahoru | #46

Doctorrrrr>Dawe02> 140 koní tak na tom bych se chtěl svíst Mazec to můj odhaduju má tak kolem 115 koní a na mě jede docela dost hlavně když mu dáš ochutnat nad 10 000 tis.otáček



Ja pod 10 000rpm prakticky nejezdim

GSX-R 600 srad

19.11.2008 v 20:41 | Nahoru | #47
si to ještě neprodal?
jo hele co ty trysky, schovej mě je a já je vemu

Naposledy editováno 19.11.2008 20:41:44

(reakce na) GSX-R 600 srad

25.11.2008 v 18:21 | Nahoru | #48
Dawe02> čágo chlape tak jsem se dozvěděl že sradi 600 byli lepší rok 97 a 98 než 2000 ty měli prý solenojdy což byla dost poruchová věc a prej když se mě to posere tak to má díru ve víkonu a nechce to jet a poladit je to problém může to zachránit dyno kit nebo jíný karbce.Co je na tom pravdy.Jo jinak počítáš stím že do jara budu od tebe chtít ten kit.

GSX-R 600 srad

25.11.2008 v 20:00 | Nahoru | #49
Kluci Kit jsem nasel. Dostane se na oba, mrknu ktere trysky mam a nejak to vymyslime.
Verze 600 nemam uplne presne v hlave, ale myslim ze solenoidy mely vsechny (2 ks). 1ks mela 750 a ma jinou funkci. Nevidim v tom ale problem, neni to poruchova soucastka, jen to chce obcas vycistit kontakty a jinak nic. Vetsi problem jsou membrany, vychozena soupata a podobne.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 srad

25.11.2008 v 20:21 | Nahoru | #50
a ty membrány a šoupátka to se náko řešit dá?Jakto že máš kit pro oba?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

25.11.2008 v 21:01 | Nahoru | #51
Doctorrrrr> da, ale jedine vymenou za novy kus.
Kit mam pro oba, protoze Jurawood ma 750 a bude velmi pravdepodobne potrebovat jine trysky nez ty. Myslim ze se daji slozit dve alternativy pro oba z vas a pak uz jen zkusite ktera bude lepsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

27.11.2008 v 21:05 | Nahoru | #52
Dawe02> Mám k tobě dotaz-jak je podle tebe na tom se spolehlivostí srad.Je jasný že obsah 600 je dost honěnej.Jak je na tom podle tebe zpracování tehlech mašin o proti těm novím.Podle mě ty dnešní 600 moc nevidržej nebo jo

(reakce na) GSX-R 600 srad

27.11.2008 v 22:15 | Nahoru | #53
Doctorrrrr> spolehlivost v pokrocilem veku zavisi na udrzbe, kterou te motorce predchozi majitele dali...a to byva v CR velky problem
Jinak to podle me byly spolehlive stroje, kamarad mel 600/1999 a za celych 5 let co ji jezdil nemel jediny technicky problem. Ja jsem na svem SRADikovy vychytal casem mouchy a pak take ok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

29.11.2008 v 20:23 | Nahoru | #54
Doctorrrrr> Joo je super motorka,jestli chceš mám i manuál.

(reakce na) GSX-R 600 srad

30.11.2008 v 17:40 | Nahoru | #55
PetulkaGSXR> ahoj tak to čumim že holka má srada a dost pěknýho.Můj srad teď bude vypadat ještě lépe.Přibudou leštěný věci červený brzdiče a několik doplňků.Teď je komplet rozebranej a čistim ho a promazávám tak ,že to nikdo nikdy tak pečlivě neďál.Akorát po vánocích to půjde do servisu škoda že si to neumim servisovat sám výměna rozvodáku seřízení a tak.Jinak o ten manuál bych zájem měl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

6.4.2009 v 16:16 | Nahoru | #56

Dawe02>Doctorrrrr> pokud me pamet nesali, tak GSX-R 600 model Y ma retez rady 525 a prevod 16/45. Cili kdybys uznal jako uspokojive zvyseni "zatahu" na ukor maximalni rychlosti, pak bys mohl pouvazovat o nakupu pastorku s 15ti zuby, cili JTF 513-15

Spotreba s pruchodnejsima tryskama je vyssi, ale skutecne nepatrne, je to Dynojet Kit stage 1, cili urceny pro KN(BMC) filtr a pruchodny vyfuk.



přemejšlím nad změnou převodu u šestky(rok 98) -> origo je převod 16/46, pokud dám 15/46(45) nebude mi lhát tachec? senzor snímá rychlost myslím od převodovky, nebo od řetězového kolečka(někde jsem tady četl)

kolečka s menším počtem zubů se dají sehnat na

motoretezy.cz

na objednávku? v normální nabídce je nemají

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

6.4.2009 v 17:14 | Nahoru | #57
Whistler> Signal si rychlomer, resp ECU bere z osazeni na pastorku, cili ti bude tachometr lhat, bude ukazovat vice.

Pastorky a rozety v rozmeru retezu predepsanem vyrobcem prodava kdekdo, horsi je to kdyz chces 520, potom to chce projit katalog JT a vybrat primo model rastorku ci rozety podle vykresu a objednat kdekoliv prave tento model, prestoze bude oznacen jako ND pro jinou motorku.

Kuprikladu pro SRADa je to:

JTF512 available in 14 to 17 teeth.
JTA1490 (lightweight alloy) 45 to 49 teeth.

We also produce JTR1490 (steel) in 42 to 45 teeth.

Pricemz ten pastorek patri original treba na Kawasaki ER5 nebo GPZ 500S a rozeta je puvodne na Kawu EN 500.


Jinak 15/45 na silnici nedavej, to uz je docela divocina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

6.4.2009 v 17:36 | Nahoru | #58
Dawe02> díky, chtěl bych 525ku řetěz, "tenký závodní"520 nevyužiju a spíš bych chtěl větší životnost a odolnost proti vytahání(pro lepší pocit když tomu nakládám ). Takže na 525 by snad na motořetězech měli kolečka mít, zkusím jim napsat, asi nejdřív koupím ten 15tizubý pastorek dopředu(300kč+post)-> myslíš že by šel použít ze 750SRADA? viz:motoretezy, nechám origo 46zub rozetu a uvidím co to udělá. Teda koukám, že jsem to napsal úplně blbě, chtěl jsem na předku zub ubrat a vzadu přidat(15/47) s tímhle převodem bych si příliš nepomohl. Chci to zpřevodovat do síly, často jezdím na nižšší otáčky a při pootevřeném plynu to dost cuká(město), tak kdybych změnil převod tak by se měl moto líp sbírat z nízkých otáček, maximálka mě moc netrápí. Chci to mít trochu "ostřejší", přijde mi ta šestka pod 10000RPM hrozně gumová a nemám srdce pořád jí rvát na fullgas :\
taky tajně sním o tom že se mi SRADík zvedne na zadní při akceleraci jen plynem tak vymejšlím blbosti dumal jsem nad tím, jak udělat poměr převodu tak, aby to mělo dost síly a přitom to bylo použitelné v normálním provozu, ne jen na "stunty" - nějaký rozumný kompromis

edit: když nad tím přemejšlím, co přesně by mělo za následek sebrání zoubku na obou dvou kolečkách 16/46 -> 15/45? dotaz na odborníka jako jsi ty pokud uberu zub na pastorku, je to víc do síly, když uberu vzadu tak zase do rychlosti....? co to přesně znamená ta divočina?....

Naposledy editováno 06.04.2009 18:43:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

6.4.2009 v 20:48 | Nahoru | #59
Whistler>
pokud mas ted original, melo by to byt 16/45 dela to prevod 2.8125
pokud das 16/46 je to 2.875
pokud das 15/45 mas z toho rovne 3

Tak si udelej obrazek sam.
Cim mensi pr.pomer, tim "rychlejsi" prevod. Cim vetsi, tim vice "do sily". Jednoduse receno.

S tou divocinou jsem to myslel tak, ze to je uz moc silny prevod, ale myslel jsem ze mas 750 a original 16/43.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

6.4.2009 v 21:20 | Nahoru | #60
Dawe02> teď jsem se byl ujistit v garáži a vzadu na rozetě je vyraženo 46-525, kolečko na pastorku jsem zatím neviděl, ale věřím tomu že tam bude šestnáctka.

takže kdybych použil 15/46(o zoubek menší pastorek) tak mi to vychází na 3,06 což by měla bejt divočina, uvidím jak se s tím šestka oproti sedmpade popere. Doufám že mi na absenci toho jednoho článku řetězu vyjde ten originální 108mi článkový řetěz, snad to napínáky poberou.

nevíš náhodou jestli by šlo použít ten 15tizubý pastorek ze sedmpade? teoreticky by to mělo být na všech SRADech stejné

http://www.motoretezy.cz/eshop/moto/cz/v21371/?idecko=143793&slovo=srad&zpet=hledej.php
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist