2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 srad
Spotreba s pruchodnejsima tryskama je vyssi, ale skutecne nepatrne, je to Dynojet Kit stage 1, cili urceny pro KN(BMC) filtr a pruchodny vyfuk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
prosimtě jaký pastorek za 300 jo dnes jsem zkoušel to zapínání a vypínání klíčkem a pak start bylo to super něco bouchlo v motoru ale chytla jak víno asi bouchnul benzín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
Ten prevod 15/45 bude lepsi, uvidis. Maximalka ti klesne o 1/16 coz neni nic hrozneho...kdo jezdi maximalkou ze jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
Doctorrrrr>Dawe02> Zdárec prosimtě potřebuju poradit kompletní nastavení do provozu předních vidlí ale často jezdim dos rychle a zatáčky všimnul jsem si že se plochým šroubovákem nastavují i dole.Na hoře totéž a klíčem já mám vrch nastavenej tak že na max tvrdosti možná by pootočit šli ale ta matka už je tak nízko že to nejde ale to je asi blbost a na ten šroubovák to nevim vůbec.dík
Zadne univerzalni kompletni nastaveni neexistuje, ale pokud mas, jak pises, predepnutou pruzinu na maximum, nebude to dobre.
Povol ji zhruba do poloviny rozsahu predepnuti a uvidis jaka bude zmena. Sroubkama se nastavuje tlumeni komprese a odskoku, radeji nech tak jak je a oprav si ten krk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
Taximator>Dawe02> no ja jsem jel s batohem a na irskych cestach.Kdo nejele,tak at nehodnoti
Hodnotil jsem motorku proti motorce, ne charakter Vaseho enduro vyletu
Edice:
Jeste snama jelo pak Dr a ten nam daval na prdel oboum v kopeckach ,same kameny cca 0.5-2cm HRUUZA pro SRADA ale na dalnicy zadnej problem ,az na IRSKE TUPE HOVADA,ktere jsou schopne udelat zacpu i na benzince.Lide v Irsku jsou PAKA ,maji 3proudovou dalnicy a v kazdem pruhu jede auto 65.70.73 km/h a nikdo neuhne muzes blikat,troubit ,kurv*vat nic nepomuze je to tu hruza ,vsude zacpy plno.pred par dny jsem jel vecer autem ,silnej dest a plno borcu bez svetel ,nektere auta ani nejsou videt na 100m az kdyz jsi asi na 40m od nich tak si vsimnes ze tam neco jede.Maji v mode zapnou svetla do polohy 1 a k tomu mlhovky ,to delaji i ve dne ,vlastne porad.NENAVIDIM to tu,uz se tesim az ocud vypadnu
Naposledy editováno 12.11.2008 10:15:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
Doctorrrrr>Dawe02> cago do vánoc ti dám vědět jestli budu chtít ten kit.Zajímalo by mě kolik koní má ten tvůj srad asi dost co
Dej vedet dostatecne predem, musim ho najit.
Muj SRADoch ma cca 140 kobylek, ale diky dobremu naprevodovani v Brne staci vetsine seriovych litru.
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 srad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
Doctorrrrr>Dawe02> 140 koní tak na tom bych se chtěl svíst Mazec to můj odhaduju má tak kolem 115 koní a na mě jede docela dost hlavně když mu dáš ochutnat nad 10 000 tis.otáček
Ja pod 10 000rpm prakticky nejezdim
Verze 600 nemam uplne presne v hlave, ale myslim ze solenoidy mely vsechny (2 ks). 1ks mela 750 a ma jinou funkci. Nevidim v tom ale problem, neni to poruchova soucastka, jen to chce obcas vycistit kontakty a jinak nic. Vetsi problem jsou membrany, vychozena soupata a podobne.
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 srad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
Kit mam pro oba, protoze Jurawood ma 750 a bude velmi pravdepodobne potrebovat jine trysky nez ty. Myslim ze se daji slozit dve alternativy pro oba z vas a pak uz jen zkusite ktera bude lepsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
Jinak to podle me byly spolehlive stroje, kamarad mel 600/1999 a za celych 5 let co ji jezdil nemel jediny technicky problem. Ja jsem na svem SRADikovy vychytal casem mouchy a pak take ok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
Dawe02>Doctorrrrr> pokud me pamet nesali, tak GSX-R 600 model Y ma retez rady 525 a prevod 16/45. Cili kdybys uznal jako uspokojive zvyseni "zatahu" na ukor maximalni rychlosti, pak bys mohl pouvazovat o nakupu pastorku s 15ti zuby, cili JTF 513-15
Spotreba s pruchodnejsima tryskama je vyssi, ale skutecne nepatrne, je to Dynojet Kit stage 1, cili urceny pro KN(BMC) filtr a pruchodny vyfuk.
přemejšlím nad změnou převodu u šestky(rok 98) -> origo je převod 16/46, pokud dám 15/46(45) nebude mi lhát tachec? senzor snímá rychlost myslím od převodovky, nebo od řetězového kolečka(někde jsem tady četl)
kolečka s menším počtem zubů se dají sehnat na
motoretezy.cz
na objednávku? v normální nabídce je nemají
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
Pastorky a rozety v rozmeru retezu predepsanem vyrobcem prodava kdekdo, horsi je to kdyz chces 520, potom to chce projit katalog JT a vybrat primo model rastorku ci rozety podle vykresu a objednat kdekoliv prave tento model, prestoze bude oznacen jako ND pro jinou motorku.
Kuprikladu pro SRADa je to:
JTF512 available in 14 to 17 teeth.
JTA1490 (lightweight alloy) 45 to 49 teeth.
We also produce JTR1490 (steel) in 42 to 45 teeth.
Pricemz ten pastorek patri original treba na Kawasaki ER5 nebo GPZ 500S a rozeta je puvodne na Kawu EN 500.
Jinak 15/45 na silnici nedavej, to uz je docela divocina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
taky tajně sním o tom že se mi SRADík zvedne na zadní při akceleraci jen plynem tak vymejšlím blbosti dumal jsem nad tím, jak udělat poměr převodu tak, aby to mělo dost síly a přitom to bylo použitelné v normálním provozu, ne jen na "stunty" - nějaký rozumný kompromis
edit: když nad tím přemejšlím, co přesně by mělo za následek sebrání zoubku na obou dvou kolečkách 16/46 -> 15/45? dotaz na odborníka jako jsi ty pokud uberu zub na pastorku, je to víc do síly, když uberu vzadu tak zase do rychlosti....? co to přesně znamená ta divočina?....
Naposledy editováno 06.04.2009 18:43:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
pokud mas ted original, melo by to byt 16/45 dela to prevod 2.8125
pokud das 16/46 je to 2.875
pokud das 15/45 mas z toho rovne 3
Tak si udelej obrazek sam.
Cim mensi pr.pomer, tim "rychlejsi" prevod. Cim vetsi, tim vice "do sily". Jednoduse receno.
S tou divocinou jsem to myslel tak, ze to je uz moc silny prevod, ale myslel jsem ze mas 750 a original 16/43.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad
takže kdybych použil 15/46(o zoubek menší pastorek) tak mi to vychází na 3,06 což by měla bejt divočina, uvidím jak se s tím šestka oproti sedmpade popere. Doufám že mi na absenci toho jednoho článku řetězu vyjde ten originální 108mi článkový řetěz, snad to napínáky poberou.
nevíš náhodou jestli by šlo použít ten 15tizubý pastorek ze sedmpade? teoreticky by to mělo být na všech SRADech stejné
http://www.motoretezy.cz/eshop/moto/cz/v21371/?idecko=143793&slovo=srad&zpet=hledej.php
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
Z HD na sportovnější moto [1, 2, 3] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600 | Strom96 | 70 | 27.8.2024 v 15:29 raidercz |
Motorka nedobíjí Suzuki GSX-R 600 | borec638 | 7 | 27.8.2024 v 14:02 Milos1 |
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 0 | 25.8.2024 v 10:34 Doomguy |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |