1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napnutí řetězu.
Vana666>LeosWR> proč až na dorazy ? psal jsem "do polohy kdy je řetěz nejvíc napnutý" což bývá tak kolem půlky zdvihu. Normálně se přehnu přes motorku, rukama přitáhnu kyvku nahoru a zakvedlám řetez. Když je volný, pustím kyvku a v pohodě napínáky dotáhnu a zkontroluju to znova.
jinak klidně se přijeď podívat, dělám to na krosových motorkách běžně už hodně let
Pravdu díž!
Když body tvořene středem pastorku,středem osy kyvky a středem osy zadního kola vytvoří přímku,je to místo,kdy je řetěz maximálně napnut...nahoru i dolu se už jen povoluje...je to nejpřesnější způsob štelování,bohužel taky nejpracnější...proto ty různé průhyby na různých místech,jak je v návodech...haby to bylo jednodušší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napnutí řetězu.
A nepatrně vyšší pracnost oproti puhému zastrčení prstů pod řetěz je bohatě vyvážena opravdu přesným nastavením.