paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Hnutí odporu proti čínské okupaci...
 
23.7.2007 v 15:00
V "klubu čínských čoprů" nás pořád peskují za negativní zkušenosti s čínskýma pseudomotorkama. Proto zakládám toto téma, kde jsou naopak špatné zkušenosti vítány. A jako první oficiální počin tohoto hnutí pořádáme s "Jawawebem" jízdu okolo republiky na fichtlech. Cílem je, abychom ukázali, že už před padesáti lety se v naší zemi dělaly spolehlivější stroje, než ty, kterými nás poslední dobou nekontrolovaně zaplavují čínští soudruzi... Jízda se bude konat 28.-30.9.2007.

1 reakcí na tento příspěvek Hnutí odporu proti čínské okupaci...

22.3.2009 v 21:27 | Nahoru | #1
No nevím chlapi ale na číně bych nejezdil ani zadarmo...když si člověk pořídí motorku tak chce kvalitu a nepochybně hezké poježdění že? Což čínské motorky těžko splňují...jak jsem se dočetl u jedno nejmenovaného majitele číny v databázi: Po koupi této motorky musíme neprodleně zkontrolovat všechny šrouby, eventuelně vyměnit, dotáhnout, dále moto prohlédnout a oprskané chromované díly si nechat vyměnit. Dál doporučuji vyměnit řetěz...atd. atd. Proboha co je to za stroj když po koupi funglovky neděláte nic jinýho než repasujete celé moto?!? To mi příjde do nebe volající přece nebudu opravovat nový stroj sotva jsem ho přivezl domů...? Někde se ušetřit musí to platilo, platí a platit bude, číny lákají především na cenu, na druhém místě asi design ( uznávám že některé motorky jsou designově velice povedené a moc se mi líbí - např Yuki SM, TR...) Toto potěšení si však v zápětí zkazíme detailnějším pohledem na moto - rám vypadá jako svařený petiletým děckem z noh od školních židliček, a celé moto po stránce předimenzování nosných prvků znatelně zaostává (např.: kivka, brejle atd.) Osobně bych nemohl mít stroj u kterého bych se bál že se každou chvilkou rozsype...Pro příklad uvedu kamaráda kterému nedávno za jízdy upadl výfuk i s držákem což se může zdát úsměvné ale zároveň trapné...Můj názor je zde asi čitelný ale zároveň bych chtěl dodat, že výběr mota je každého individuální záležitost a přeji majitelům těchto hraček hodně ujetých km...

(reakce na) Hnutí odporu proti čínské okupaci...

23.3.2009 v 08:14 | Nahoru | #2

rc82>No nevím chlapi ale na číně bych nejezdil ani zadarmo...když si člověk pořídí motorku tak chce kvalitu a nepochybně hezké poježdění že? Což čínské motorky těžko splňují...jak jsem se dočetl u jedno nejmenovaného majitele číny v databázi: Po koupi této motorky musíme neprodleně zkontrolovat všechny šrouby, eventuelně vyměnit, dotáhnout, dále moto prohlédnout a oprskané chromované díly si nechat vyměnit. Dál doporučuji vyměnit řetěz...atd. atd. Proboha co je to za stroj když po koupi funglovky neděláte nic jinýho než repasujete celé moto?!? To mi příjde do nebe volající přece nebudu opravovat nový stroj sotva jsem ho přivezl domů...? Někde se ušetřit musí to platilo, platí a platit bude, číny lákají především na cenu, na druhém místě asi design ( uznávám že některé motorky jsou designově velice povedené a moc se mi líbí - např Yuki SM, TR...) Toto potěšení si však v zápětí zkazíme detailnějším pohledem na moto - rám vypadá jako svařený petiletým děckem z noh od školních židliček, a celé moto po stránce předimenzování nosných prvků znatelně zaostává (např.: kivka, brejle atd.) Osobně bych nemohl mít stroj u kterého bych se bál že se každou chvilkou rozsype...Pro příklad uvedu kamaráda kterému nedávno za jízdy upadl výfuk i s držákem což se může zdát úsměvné ale zároveň trapné...Můj názor je zde asi čitelný ale zároveň bych chtěl dodat, že výběr mota je každého individuální záležitost a přeji majitelům těchto hraček hodně ujetých km...



Téměř přesně před rokem projel můj syn naposledy svoji čínu a odložil ji (přesedl na 5x větší kubaturu).
Tak se té opuštěné motorčičky chopila moje žena. Za ten rok natočila asi 1 tisíc (hlavně krátké nedělní vyjížďky na Konopiště, na Slapy atd. + jednou s plnou bagáží do Orlických hor) - víc by stejně nenajezdila ani s novou Italkou či Japonkou.
Údržba spočívala v doplňování benzínu.
Závadu měla - ohnutou páčku i pedál brzdy (zahodila to na pravý bok). Oboje šlo lehce narovnat zpátky (výhoda čínské oceli).

Minulou sobotu jsem "ten čínský krám" vytáhl z garáže, otřel prach, dofoukal gumy, roztlačil (4 roky stará baterka, jednou v zimě dobíjená, prostě to nechtěla uvést do pohybu) - a ono to zase jezdí!!!!

V čem je problém?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist