globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Uškrcení GS 500
 
16.9.2008 v 14:12
Kamarádi, omlouvám se za nevědomost, ale hledal jsem a nenašel jsem to, co chci.
Mám možnost koupit GS 500E s 33 Kw, problém je, že potřeubji 25 Kw.
Teď upřímně, jak to sakraš zaškrtit? Musím do Suzuki nebo se to dá nějak na černo jen papírově, někde...
Máte s tím zkušenost? Do tý Suzuki se mi fakt nechce, prosím znáte nějaký tipy a triky jak na to? Přez známý někde u policie nebo tak.
Moc vás prosím....

Naposledy editováno 16.09.2008 14:18:14

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 14:59 | Nahoru | #1
tedka to uz pres znamy,driv to slo celkem vpoho ale ted uz ne,nejlepsi je koupit moto uz s 25 kW

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 15:16 | Nahoru | #2
,,počkej po sezonce ti prodám mou er-5 ta má 25kw(jinak plně otevřená 39kw) v tp a budeš v pohodě:) gs je voničem:(

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 15:17 | Nahoru | #3
Do prdele .
Já mám tátu u PČR a on to tenkrát pomoch přepsat kamošovi na AF1 z 17,5 na 10 Kw v pohodě. Není doma a bojím se ho na to zeptat, aby mě nepřizabil ještě... Až se vrátí něco zkusím naznačit.
Nicméně ptám se i ostatních, sakraš kluci fakt ee? Vždyť je to pitomechj 8 Kw dolů, to se mi fakt do suzuki cpát nechce :o

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 15:21 | Nahoru | #4
do suzuki nechod,,zbytečné buky:(,, no tak skus toho tátu no,anebo někoho jiného třeba tady splašíš!Anebo jak říkal beerg kup rovnou motku s 25kw v tp:),,tak jak sem to udělal já!A být tebou tak vemu rači tu er-5 než GS :)

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 15:34 | Nahoru | #5
Právě koukám na jeden inzerát a je tam krásná ER-5 za 50 tyček, co vy na to?
Jinak já chtěl sůzu, pač totálně nenáročná a výkonu má myslím dost. Kawa nevím proč, ale není mi moc sympatická , ale asi udělám vyjímku .
Tady je link www.motorkari.cz/motobazar-kawasaki-er-5.69405.html

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 15:55 | Nahoru | #6
to tak nejde říct, že je gs o ničem, a jenom jediná er5 je ta správná. To chce si na všechny motorky sednout popřípadě si sjet a rozhodnout se, která ti bude více vyhovovat, protože sto lidí, sto chutí...

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 16:48 | Nahoru | #7
Jako já jezdil na obou jak GS tak Er-5 no a víc mi seděla er-5 tak sem ji zebral:),,na sezonku či dvě to stačí na vyježdění,,a pak třeba 6tku nějakou :)

ta er-5 na kterou si se díval je moc pěkná:)

Naposledy editováno 16.09.2008 16:51:11

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 17:14 | Nahoru | #8

zdenda67>Jako já jezdil na obou jak GS tak Er-5 no a víc mi seděla er-5 tak sem ji zebral:),,na sezonku či dvě to stačí na vyježdění,,a pak třeba 6tku nějakou :)

ta er-5 na kterou si se díval je moc pěkná:)



přemýšlel jsem naprosto stejně, na vyježdění je to naprosto pohodová kubatura

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 17:39 | Nahoru | #9
Taky nic většího nechci... Je pravda, že GS je moc malý, neseděl, ale zblízka prohlíd...
Hoši držte mi všechny palce, dneska budu mít s mamčou pohovor a jestli to vyjde, ER-5 .
Večer sem hodím jak to dopadlo

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 17:53 | Nahoru | #10
Jdi do GS, ER5 je o nicem. :o

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 17:56 | Nahoru | #11
otas: jenže to GS co chci je s 33 Kw

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 18:02 | Nahoru | #12

otas1>Jdi do GS, ER5 je o nicem. :o


lol LOL

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 18:03 | Nahoru | #13
Riddick>
no tak teda já nejsem žádné ořezávátko, 181 a 86kg, na GS jsem na stará kolena dělal autoškolu a malé mi to nepřipadalo, navíc se tyhle věci dají pořešit různýma fintama se sedadlem apod. Jinak jsem si všiml, vzhledem k věku, potřebujěš tu 25kW, a to není sranda. Pokud si projdeš fórum, narazíš na to, že koupit papírovou silnější motorku a nějak zlegalizovat výkon je běhání a peníze navíc. Takže bys asi měl hledat už tu co potřebuješ kvůli papírům.

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 18:04 | Nahoru | #14
Riddick> já mám +-175 a je fakt, že se na gs vejdu jen tak tak, pro mě je ale ještě tahle jízdní pozice pohodlná, ale běda, kdybych byl vyšší

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 18:09 | Nahoru | #15

gunter>Riddick>
no tak teda já nejsem žádné ořezávátko, 181 a 86kg, na GS jsem na stará kolena dělal autoškolu a malé mi to nepřipadalo, navíc ...


tady jde vidět, jak specifický je výběr motorky- jednomu může připadat menší a druhý vyšší se na ní bezproblému vejde

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 18:25 | Nahoru | #16
Já vím, ale jako ta suzina je malá co si budeme povídat. Nicméně je mi to šumafuk, líbí se z těch naháčů krom CBF asi nejvíc, prostě klasika pěkná... Ale i tak, sakra mě je jedno co budu mít, hlavně, že to už pojede a né, že se to bude plahočit ala simson.
Střelec nejsem, ale tohle je hnus už. Potřebuju už vytáhnout prdel někam dál a normální rychlostí, znáte to :o

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 20:29 | Nahoru | #17
Jestli na to mas 50 000, tak ti prodam moji. Ma v TP 25kw. Jak GS tak ER5 sezenes bez problemu s 25kW v TP. Kup uz s 25kW, usetri ti to starosti.

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 21:29 | Nahoru | #18
otas1: jafný, já ale nemohu sehnat v hezkým stavu.... Nebo je to zase na mě moc cca 60 70 tisíc.
Ta tvoja je vyčančanáááá

Uškrcení GS 500

16.9.2008 v 21:59 | Nahoru | #19
Mě se hned líbila víc er-5 ,,aji ta jízda mi naní víc seděla!A podle mě je taková ostřejší,,a umí taky jed dost dobře,,letěl sem naní cca 185kmh nato že to je pětka,,krása,,ale ideal je tak 90-130kmh,,ale vím že ze začátku hned natom nebudeš takhle hrnout já měl ztoho taky respect!To se tady ale mužem dohadovat jestli gs či er-5 to je tvá volba,,jen říkám že já šel hned do er-5 tak že tak

Uškrcení GS 500

23.9.2008 v 21:26 | Nahoru | #20
Kawa je dobrá volba
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist