globalmoto_duben_nolan





Téma: 250 ve 2T - co vybrat?
 
10.9.2008 v 12:35
Vím, že mají drahý provoz, hodně žerou a podobně, ale chtěl bych něco (spíše časem) pořídit... Něco na občasné blbnutí
Takže z čeho je výběr? Znám Aprilii RS 250, Suzuki RG (RGV) 250, případně Yamaha RD 350... Co dál?
Předchozí
1 2
Následující

250 ve 2T - co vybrat?

10.9.2008 v 15:56 | Nahoru | #1
rso

250 ve 2T - co vybrat?

10.9.2008 v 16:00 | Nahoru | #2
RD 350

250 ve 2T - co vybrat?

10.9.2008 v 16:48 | Nahoru | #3
Tobe uz nestaci zephyr venco?

250 ve 2T - co vybrat?

10.9.2008 v 16:50 | Nahoru | #4

250 ve 2T - co vybrat?

10.9.2008 v 17:21 | Nahoru | #5
pylot> Zephyr je bezvadná klidná motorka na běžný ježdění, ale přiznávám, že by s hodilo ještě něco na pořádný vyřádění.... Ale říkám, to spíš časem, koupit teď další motorku, tak bych doma asi nepřežil

250 ve 2T - co vybrat?

11.9.2008 v 08:44 | Nahoru | #6
Číkus> Rád bych, aby to mělo dva válce

250 ve 2T - co vybrat?

11.9.2008 v 09:00 | Nahoru | #7

WenCa>Číkus> Rád bych, aby to mělo dva válce


jakou má výhodu dvouválec proti jednoválci v téhle kubatuře?

Naposledy editováno 11.09.2008 09:01:05

250 ve 2T - co vybrat?

11.9.2008 v 09:53 | Nahoru | #8
číkus> Já mám prostě rád techniku

250 ve 2T - co vybrat?

11.9.2008 v 16:38 | Nahoru | #9
ja mnel NSR250R mnel jsem celkem dve a mohu jen doporucit

250 ve 2T - co vybrat?

11.9.2008 v 16:47 | Nahoru | #10
Taximator> Měl jsi s tím nějaké problémy? A co shánění dílů?

250 ve 2T - co vybrat?

11.9.2008 v 16:55 | Nahoru | #11
WenCa> Yamaha TZR 250

250 ve 2T - co vybrat?

11.9.2008 v 16:56 | Nahoru | #12
jedine RS250 je to delo

250 ve 2T - co vybrat?

11.9.2008 v 22:52 | Nahoru | #13
Jawa 250 kývačka/panelka a dílů se neboj

250 ve 2T - co vybrat?

12.9.2008 v 10:06 | Nahoru | #14
Mamola>dík, tu jsem neznal

Ondrasher> Pokud vím, tak motorově je RGV a RS shodné...

Lukybar> Mám Čízu, jawu nechci, chci něco hodně uječenýho

250 ve 2T - co vybrat?

12.9.2008 v 11:29 | Nahoru | #15
WenCa> pokud jí nechceš na okruhové ježdění,nemá to cenu
pravdou je,že pokud máš rád techniku,užiješ si

250 ve 2T - co vybrat?

12.9.2008 v 13:06 | Nahoru | #16

Lukybar> Mám Čízu, jawu nechci, chci něco hodně uječenýho



Tak to přijeď, dám ti svojí starou

250 ve 2T - co vybrat?

12.9.2008 v 16:30 | Nahoru | #17
VašekRS> Něco jsem o tom četl, dokážu si to trochu představit, částečně i uvažuju, že bych to připravil na okruh, ale nemám to zrovna blízko... Prostě chci něco, co budu moct ladit, ale budu se na tom moct i pořádně projet... Čízu sice ladím, ale není to ono, tu mám spíš na klidný ježdění

Kuba350>

250 ve 2T - co vybrat?

12.9.2008 v 16:31 | Nahoru | #18
intelektuální dotaz, co to zhruba žere?

250 ve 2T - co vybrat?

12.9.2008 v 16:41 | Nahoru | #19
co jsem se dočetl, tak 8 při ekonomický jízdě a zhruba 12, když se za to tahá...

250 ve 2T - co vybrat?

12.9.2008 v 19:02 | Nahoru | #20
WenCa> jezdil jsem jí cca 2 roky.ekonomicky se s tím jezdit nedá,protože si pak prostě nesjedeš.v praxi to znamená to pořád držet 9-12tis,což je dost omezené spektrum.i když jsou přívěry seřízené spodek nicmoc.ten motor se probudí až na 9ti.reál spotřeba spíš 1Ol a to nepočítám olej.v serii je karburace naladěná dost bohatě a universálně,aby to jelo při -1o i +3O,takže to i pořádně karbonuje systém.pokud chceš opravdu ladit,užiješ si.Je to na romány.

250 ve 2T - co vybrat?

12.9.2008 v 19:10 | Nahoru | #21
Každopádně je to jedinečná motorka,která má i mnoho kladných stránek.Šasi už z základu skvělé,banán kyvka i když zadní Sachs tlumič je tragickej,brzdové komponenty Brembo,které fakt umí divy.Každopádně pokud bych do ní znovu šel spíš z posedlosti,volil bych model 99-O2,která má lepší USD vidle a digi palubku.

250 ve 2T - co vybrat?

12.9.2008 v 21:02 | Nahoru | #22
VašekRS> Díky za zkušenosti, vím, že to není na provoz nic levného, ale jak píšeš, podvozkově to je super, motor se musí točit, prostě pravej závoďák, chci to vyzkoušet

250 ve 2T - co vybrat?

12.9.2008 v 21:25 | Nahoru | #23
VašekRS> A ještě něco, dělal jsi nějaký servis, něco konkrétního se rozbilo? Slyšel jsem, že je potřeba se starat o přívěry, jinak se může uvolnit nůž a zadřít motor...

250 ve 2T - co vybrat?

13.9.2008 v 18:44 | Nahoru | #24
WenCa> se koukni na mé www,tam je něco málo,co jsem na RS tvořil
jo něco málo servisu jsem dělal

250 ve 2T - co vybrat?

14.9.2008 v 13:27 | Nahoru | #25
VašekRS> Díky, zase jsem se něco dozvěděl...

250 ve 2T - co vybrat?

14.9.2008 v 15:34 | Nahoru | #26
WenCa> čím víc toho člověk o něčem ví,tím víc zjišťuje,že vlastně pořád začíná

250 ve 2T - co vybrat?

14.9.2008 v 15:41 | Nahoru | #27
VašekRS> Jo, to máš pravdu... Stavím teď závoďáka na základu ČZ 175 a pořád se něco učím... Od naladění karburátoru přes sváření hliníku, laditelné zapalování až po konstrukci výfuku....

EDIT: překlep...

Naposledy editováno 14.09.2008 15:57:36

250 ve 2T - co vybrat?

14.9.2008 v 15:45 | Nahoru | #28
pojedeš s tím veterány?

250 ve 2T - co vybrat?

14.9.2008 v 15:55 | Nahoru | #29
VašekRS> Těžko, tam není povolená klapka pokud vím... Ale kdyby to prošlo, tak bych o tom uvažoval.... Jen nevím, co všechno ohledně papírování musím projít.... Asi to budou nějaké licence, sportovní průkaz pro motorku.... Vůbec se v tom nevyznám... Začnu o tom uvažovat, až bude hotová motorka... Stavím si to spíš proto, abych měl v dílně co dělat, když už skončila renovace druhé ČZ... No a až bude hotová i tahle ČZ, tak koukám, co dál, proto jsem se ptal na nějakej moderní 2T

250 ve 2T - co vybrat?

14.9.2008 v 16:15 | Nahoru | #30
jo tak.každopádně pokud se pro RS rozhodneš,neprohloupíš.Možná bych v PC ještě vydoloval nějaká data.já to mám na okruh všude daleko,takže jsem s okruhovým ježděním víceméně skončil.ale RS mi přirostla k srdci.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist