takže to budeš mít otevřený ale bude tam něco špatně když tam máš takovou výkonostní díru
pípaCRM> 24 KW sis asi vycucal z prstu ne? víc než tomu že máš 24Kw bych věřil tomu že jde CBR otevřít jako RS lol
PosMiros>no tak jestli to máš zavřený tak je to normální i když ta díra teda nevim ale že by zavřený jelo 120 se mi taky nezdá :o jinak Vmax po rovině je 130 za příznivých povětrnostních podmínek, takže těch 120 je normální
takže to budeš mít otevřený ale bude tam něco špatně když tam máš takovou výkonostní díru
pípaCRM> 24 KW sis asi vycucal z prstu ne? víc než tomu že máš 24Kw bych věřil tomu že jde CBR otevřít jako RS lol
Nemohu s tebou souhlasit...
Jak jsi přišel na to že by to nemohlo mít 24 Kw?
Přijde mi to jako relevantní až možná menší výkon vzhledem k motoru...
jestli to dobře chápu je to CR álá enduro?
Naposledy editováno 09.09.2008 19:09:02
Naposledy editováno 10.09.2008 16:49:41
PecinaTDR>Zero.xxx> Taky nevím no je to volaké čudné. Oni mně řikali že je to zavřený ale to se mně nezdá. Spíš jestli tam není na těch 120 něakej omezovač. Ale o tu rychlost mně zas až tak nejde spíš by mě zajímalo proč to nejde vytočit na jedničku a proč je ve středních otáčkách výkonostní díra.
no já tam mám nějakej omezovač abych to nemoh točit kdyz je to studeny, jakmile to vytočim nekam k 5 tisicum tak to ztraci vykon ale spis je to takovy upozorneni ptz kdyz to chvilku pustim a hned pridam tak uz to na ten stupen vytočim normalne... mám tam i automatickej sytič, kdyz je to studeny tak to drzi vyssi otačky tak to bude u me podle me nejak pres to.. ale delaji mi to vsechny stupne ne jen jedinčka... ta vykonostni dira by mohla byt priverou ze nema hladky chod, chvili se zasekne, začne ztracet vykon, pak povoli a uz to zase jede...ale nevim je to muj nazor
maras>Zero.xxx>no rikam ze nevim presne jak je to reseny ale ze to bude nejak souviset s tim automatickym sytičem ktery ti udrzuje otačky podle teploty motoru
Ty vole ty máš automatický sitič jo? No tak to máš nějaký spešl TDR lol lol lol lol lol lol
no ty vole uz sem to jednou psal tak to čti poradne a pak se nediv jako stoprocentne to nevim ale bylo mi to receno od minulyho majitele i v yamaze a ten klasickej sytič sem nepotreboval ani jednou a nastartoval sem to vzdycky...otacky mi po studenym startu vylitnou cca na 3000 ot/min a po zahrat klesnou na nakejch 1300
Zero.xxx>no ditech nemam, skoda na druhou stranu abys mel automatickej sytič nemusis mit strikačku TZR sem nikdy nezkoušel ale s tdrkama a dtčkama celkem zkusenosti mam a u novejch tdrek bych to teda nevylučoval, na minulyho majitele kašlu ale pišu ti znova ze to rekli i v yamaze taky pravda ze mam k ty motorce spoustu papiru z yamahy tam nechaval davat nejaky special veci, mozna to ma neco společnyho s tim
A di do pytle...
Mně taky giva drží studená vysoký otáčky a pak klesnou...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2889 | 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo |
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 | posmiros | 4 | 8.4.2024 v 13:12 posmiros |
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 | komatkiller | 8 | 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf |
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 | Anonym1 | 8 | 13.8.2022 v 14:03 vilemx |
Spotřeba Yamaha TDR 125 | Matyas3k | 7 | 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ |