globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....
 
18.9.2007 v 21:16
Nevím, jestli stárnu nebo blbnu, ale nějak se mně poslední dobou zalíbilo cestování. Chtěl bych slyšet nějaké názory nebo náměty. Doufám, že budou aspoň trošku konstruktivní. Chtěl bych takovou motorku, kterou ještě nikdo nevyrobil :) měla by být lehká(do 190 kg suchá) s dobrým podvozkem (spíš natvrdo) a hlavně dobrý zátah odspodu. Mělo by se na ní dat ujet tak 500 km za den bez toho, abych spolykal několik brufenů jako na stavající motorce. Měla by být lehce ovladatelná, ale přitom zábavná v zatáčkách. Uvažuju spíš o naháči + nějaké plexi. Zatím je to spíš takové přemýšlení nahlas a uvidím přes zimu jak se rozhodnu. A abych to nějak uzavřel. Co jsem se tak díval, tak mi do oka padly Tuono - to starší, ikdyž za nové bych se nezlobil. Speed Triple - spíš nějaký z roku 2000,2001 a samo že za nového bych se taky nezlobil. Pak SV 1000 - je to Suza a mám pro ně slabost, ale nelíbí se mi ty nízko položené výfuky. No a úpotom mě ještě napadlo koupit GSXR K3 1000, sundat kapoty a dát širší řidítka. Investice by měla být asi kolem 150 tis +/-. Tak jsem zvědav, kdo věnuje čas přečtení tohoto threadu a třeba přispěje i nějakou radou ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....

20.9.2007 v 17:18 | Nahoru | #1
Kubát> Taky jsme nad tím hodněkrát uvažovali. Chtěl jsem tu hodit odkaz ale někdo to tady smazal... :( Tak jestli se neurazíte, tak ještě jednou: :shy:
<strong>Taka uvaha</strong>
Tak jsme to včera u piva vyřešili. Co si koupit, kdybych chtěl (a měl na to) koupit novou motorku? Nejsme žádní dvacetiletí nedočkavci, takže v tom máme jasno: Motorka na sezónní ježdění po republice, aby se s ní dalo zajet na dovolenou do Alp a odjet zedva závody CEC v kategorii Naked bikes. Něco jako univerzálně sportovně cestovní naháč s polokapotáží. Objem 1200 ccm. Motor, aby vyhověl vkusu všech, nám vychází koncepce V4. Výkon kolem 120 – 140 koní by zaručoval spolu s plochou křivkou kroutícího momentu vrcholící na hodnotě 120 Nm v 8 tis. otáčkách ideální dynamiku. Z hlediska provozních nákladů by měl mít motocykl rozvody řešeny ozubenými koly a samozřejmě kardan. To vše při hmotnosti plně natankovaného stroje do 220 kg. Pneu tradičních rozměrů 120/180 – 17“. Rám hliníkový deltabox, popřípadě příhradový trubkový, každopádně pevný. Ocelové kolébky si nechte až budete spravovat auto… Výfuky by měly být svedeny pod sedlo, nejen z estetického důvodu, ale aby nebránily použití brašen, nebo nosiče a kufrů. Nádrž musí být plechová, bo magnety na plast furt nikdo nevymyslel. Polokapotáž s dvěma světly (nebo jedním, ale rozumně svítícím), aby byl vidět agregát, může být doplněna rýčem před motorem z katalogu příslušenství, stejně jako padáky či nosič, nebo karbonové polepy brýlí a jiných součástí, o laděných koncovkách nemluvě. Vše dle vkusu každého soudruha cestovatele, příp. závodníka. Analogové přístroje (dobře, tak aspoň otáčkoměr). Sedlo musí být uzpůsobeno pro přepravu spolujezdce, ale může být nahrazeno plastovým krytem pro vlky samotáře. To celé by mělo být podtrženo cenou cca 250 tisíc Kč. Vychází nám něco jako VFR o objemu 1200, ale záměrně nepíšu Honda, protože to by nakonec bylo 98 koňové bezpohlavní Něco s motorem osazeným V-tecem, ABS, zlatými koly a retro kapotáží s hranatým světlem, vážilo by to 260 kg, jmenovalo by se to VFF 1100F a trhalo by to rekordy v prodejnosti. Romantický psychothriller. Tudy cesta nevede. Spíš by to chtělo nějaký FourMax nebo MultiSedicci…
Díra v trhu jako vrata... Co Vy na to, pane Blata?
No a v březnu na Motocyklu 2<strong></strong><i></i><span class="underline"></span>007 jsem uviděl toto:

Že by...? :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....

20.9.2007 v 17:26 | Nahoru | #2
veikso>no vida, nejsem sám, komu to vrtá v hlavě :) no ta beneli není špatná, ale asi bude stát ranec. Myslím, že je docela podobná Multistradě. Já mám právě na mysli opačný konec sportovního cestování, ten sportovnější. Prostě sportovní motorka, na které by se dalo zajet těch 500 km za den. Třeba K5, když jsem na ní seděl mi připadala hodně docestovna, ale zas hlídej 180 koní někde v utáhlých alpských zatáčkách. Proto uvažuju velice vážně o tom Tuonu. Ať už o tom novém nebo starém. Uvidíme co nám přinese zima, třeba se na to vykašlu a nechám si co mám. Všechno je možné :shy:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist