globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1 trese pri intenzivnim brzdeni
4.9.2008 v 17:03
Zdar mistri,
byl jsem ted pred par dni v Moste a
pri intenzivnim brzdeni na cilovce se
objevovalo treseni u predneho kola.
Je to vidlema nebo brzdma ?
Pokud brzdy, pomuze vimena za Wlnovky ?
(mam vyhlidnuty Galfery)
Nebo co s tim ?

dik za info

Naposledy editováno 27.11.2008 16:54:45

R1 trese pri intenzivnim brzdeni

4.9.2008 v 17:06 | Nahoru | #1
zkroucený kotouče... srovnat nebo lépe nový...

R1 trese pri intenzivnim brzdeni

4.9.2008 v 17:40 | Nahoru | #2
Zkus měkčí destičky ,pomohlo mi to na gsxr

R1 trese pri intenzivnim brzdeni

4.9.2008 v 17:48 | Nahoru | #3
videl bych problem v brzdach, pokud normalne neklepou, a neklepou ani pri ochladnuti a jen pri ostrem a intentivnim brzdeni, dal bych racingove desticky, maji lepsi odvod tepla, ale zase mene brzdi za studena a v beznem jezdeni. Mel jsem podobny problem a Racingove desky to vyresily!

R1 trese pri intenzivnim brzdeni

4.9.2008 v 18:04 | Nahoru | #4
Čau ještě bych udělal pokus na normální silnici když pujdeš na brzdy z 250 na 80 jako na cílovce v Mostě kde cílovka má ještě starý povrch tak ti to bude dělat stejně. Když ne tak to bylo jen na okruhu a při prudkém brždění tím ,že máš stlačenou vidlici na max brzdíš co nejvíc a ještě ti to poskakuje na hrbolech tak se to celé třese.

R1 trese pri intenzivnim brzdeni

4.9.2008 v 18:37 | Nahoru | #5
...jednoznačně...křivé kotouče,poznáš to právě při intenzivním brzdění...a určitě trošku "oskákána" přední guma....

R1 trese pri intenzivnim brzdeni

4.9.2008 v 22:18 | Nahoru | #6
dik za info, otestuji na na silnci
pak dam vedet zda to dela taky nebo ne.
BTW je mozne ze to nebude delat hned ale az po nekolika
zabrzdeni ?
tedy zda to mam otestovat jen 2/3 krat nebo lepe
5 az 10, ono zase neni uplne snadne v provozu
jezdit stylem 250-70-250-70...

Naposledy editováno 04.09.2008 22:19:33

R1 trese pri intenzivnim brzdeni

5.9.2008 v 06:39 | Nahoru | #7
osobne si myslim ze krivy kotouce muzou delat delsi chod packy a pulzovani pri lehkem pribrzdeni, pri tom kdyz jde nekdo tvrde na brzdach nevim jak by to krivost mohla ovlivnit, ten kotouc "plave" na cepech a kdyz se prudce brzdi tak si ho brzdic"srovna" ... to uz by musel byt krivej vic nez kolik ho pusti cepy a to uz by bylo videt baj voko a navic to nevznikne z niceho nic... a to by snad hausO vedel ze neco trefil:)

spis to pulsovani dela nestejnomerna tloustka kotouce - osoupanej v jednom miste nepriklad vlivem pridrenyho pistku...

ale tady tipuju ze proste se nelibi "okruhove" brzdeni nejakemu seriovemu komponentu... treba deskam....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35611 Dnes v 19:28 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist