globalmoto_kveten





Téma: Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+
 
21.8.2008 v 09:47
Zdravím všechny okruháře i neokruháře (krajinkáře )

Zajímá mě jaký máte názor na prošpikované MGP mota, které už nepředvádějí zběsilé krocení v driftu a zvedání předního kola při zatažení plynu. Mě to začíná docela chybět a myslím že i jezdcům. To co bylo vidět v Brně byla oproti sezonám s motorem 1000 a bez el.kontroly plynu jiné i když kontrola trakce už byla.

Naposledy editováno 21.08.2008 09:56:10
Anketa: Co vy na to jak by mělo MGP vypadat do budoucna?
nechat to jak to je?
0%
0
odstranit elektroniku a zvednout objem válců
26%
7
odstranit elektroniku a zvednout objem válců jeden dodavatel pneu
74%
20

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 09:48 | Nahoru | #1
Mě to je u prdele

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 09:48 | Nahoru | #2
novej> taky názor

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 09:49 | Nahoru | #3
Sezona s motorem 1000+ žádná nebyla

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 09:51 | Nahoru | #4
Camča_v> víš to 100%

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 09:54 | Nahoru | #5
motoGP bylo do 1000 ccm

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 09:55 | Nahoru | #6
990 ccm

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 09:57 | Nahoru | #7
Camča_v> 1000 nemá cenu se dohadovat, otázka je postavená trochu jinak

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 10:03 | Nahoru | #8
Mně tam ta elektronika nevadí - naopak.. sport slouží často k vývoji nových dobrých věcí, které se pak můžou dostat k nám, obyčejným smrtelníkům - jo, pak ještě války jsou nositelkami pokroku - ale bez těch bych se fakt obešel...

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 10:06 | Nahoru | #9
990 není 1000+ a drifty jsou k vidění pořád.Třeba v Laguna Secca to byl mazec jaxviňa.

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 10:13 | Nahoru | #10
Camča_v> ok Desmo nebyla 990.....ale to víš. Laguna mazec, ale drift?

Naposledy editováno 21.08.2008 10:29:57

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 10:16 | Nahoru | #11
Dalos76> částečně souhlasím, ale nevím jestli si pořídím kontrolu trakce za 120 tis takže veřejnost to přivítá třeba jako v balíčku od Kawy.....Je to určitě o bezpečnosti, ale nevím, jestli to kouzlo a um jezdců trochu neodeznívá a vyrovnanosti nepřidává...

Naposledy editováno 21.08.2008 10:19:02

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 10:20 | Nahoru | #12
Nestojím o to aby ke mě šel vývoj z moto gp. Mám motorku a ne playstation nebo PC aby mi to něco ovládalo. Už jen z ABS se mi dělá na motorce

No a jinak jsem teda pro omezení elektroniky.
A v Laguna Secca sice byl super závod ale nevšim jsem si driftů.

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 10:21 | Nahoru | #13
ja nevim silnici nejak nesleduju ale v Mx 1 a Mx2 se maj casem prestat jezdit 450 a misto nich budou 350 ...je to prej kvuli tomu ze 450 moc nici trat ale lidi to oduvodnovaly zjiskama pro fabriky ... a ocekava se navrat 2T

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 10:26 | Nahoru | #14
Pro závody 900 ccm bez elektroniky. Pro civilisty taky 900 ccm s ABS+TCS+AIRBAG+FI+všechno co jde.

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 10:26 | Nahoru | #15
Davidrb> Koukám že u krosek se taky zbláznil svět.........tak ať jezdí jen 125ccm )) to mi hlava nebere.

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 10:27 | Nahoru | #16

Big1>Pro závody 900 ccm bez elektroniky. Pro civilisty taky 900 ccm s ABS+TCS+AIRBAG+FI+všechno co jde.



lol lol lol

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 11:03 | Nahoru | #17
No klidně ať omezej elektroniku, ale ať proboha už nehejbou objemem - teď jsou vyvinutý osmikila a začínat zase vyvíjet litry, to by bylo zase šílenejch prachů. A jestli se jim ty mašiny zdaj lehký (a kvůli tomu mrštný a proto rychlejší v zatáčkách), tak přeci nejni problém přidat nějaký závažíčko nebo dát technický předpisy na rozměry rámu a celý motky. Beztak sou ty osmikila tak namotorovaný, že z toho jde strach.

A co se týče pneošek - ať klidně nechaj dvě fabriky, nebo pro mě za mě ať si každá stáj jezdí na čem chce. Soupeření mezi výrobcema vede k vývoji pořád lepších směsí a díky tomu se nechá sehnat i špičkový civilní obutí. A že si některý jezdci stěžujou, že jim to kvůli gumám nejede - co si nasmlouvala jejich stáj, to má.

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 11:05 | Nahoru | #18
Tak sám využívám akorát quickshifter, je to pro mě docela dobrá věc, při řazení z výjezdu ze zatáčky, je motorka klidější a držím se oběma rukama lol ale s kontrolou trakce by to bylo určitě lepší lol airbagy zatím nepoužívám

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 12:18 | Nahoru | #19
Jestli pro vás není drift nic jinýho,než smyk ala motard,tak se nedivím,že žádný drifty nevidíte
Já jich vidím dost v každým závodě moto GP i 250.

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 15:34 | Nahoru | #20
Camča_v> S tím rozdílem že motard driftuje většinou při nájezdu do zatáčky, ale GP z výjezdu lol Tak jestli myslíš tohle, tak při brždění je driftů fakt hodně
Tohle jsem teda nikde neviděl a že jsem měl oči v Brně na šťopkách. Jo a pro mě je drift velice dobře zvládnutý a nacvičený smyk s moto který je řízený a zatáčka projetá v maximálce pro danou zatáčku......to te´d k vidění není díky elektronice


Naposledy editováno 21.08.2008 15:37:24

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

21.8.2008 v 22:33 | Nahoru | #21
no jo,máš holt moc velký nároky

Moto GP omezení elektroniky a zvýšení obsahu 1000+

22.8.2008 v 09:34 | Nahoru | #22
Camča_v> jj, jsem náročnej, někdy se mi to tak povede i řízeně, jednou se mi to taky nepovedlo lol Jen si myslím že kluci z MGP a fanoušek ze závodů nic nemá když tam jezdí playstation tím nechci zlehčovat umění jezdců, ale myslím že oni to taky tak cítí....F1 zářný příklad a jak se zatraktivnil závod. Je to o nastavení a bez trakce to taky jde, kdo letos vyhraje je pro mě pan jezdec.

Naposledy editováno 22.08.2008 09:35:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist