Naposledy editováno 19.08.2008 20:20:42
fazer1man>NSR - nic moc. Už jsem se ale tady na fóru párkrát snažil napsat, co mě k tomuto názoru vede a dopadlo to vždy stejně. Zastánci se do mne pustili a ti, kteří se ptali na radu, tak si beztak nedali říct a tento italský stroj s vysokou spotřebou, konstrukčními vadami a hodně složitým servisem, stejně koupili.
Se nediv, že ti nikdo nevěří vole, když má NSR k itálii asi 8000km daleko lol
fazer1man>NSR - nic moc. Už jsem se ale tady na fóru párkrát snažil napsat, co mě k tomuto názoru vede a dopadlo to vždy stejně. Zastánci se do mne pustili a ti, kteří se ptali na radu, tak si beztak nedali říct a tento italský stroj s vysokou spotřebou, konstrukčními vadami a hodně složitým servisem, stejně koupili.
Od kdy je Honda italská? Tím co jsi napsal, jsi charakterizoval italské 2T, ale Honda je japonec lol
Naposledy editováno 19.08.2008 21:19:30
Naposledy editováno 20.08.2008 15:23:02
V bandě máme RS a Mito a oboum se vymrdaly motory během pár měsíců od koupi, dál máme v bandě 3x NSR včetně mě a všichni druhou sezónu bez poruchy. Všechny výroba kolem roku 2000
Toš asi tak mé zkušenosti co jsem zažil, jezdíme 3 na NSR a nikomu se ty vaše údajné konstrukční vady neukázaly a ani o žádných nevíme, tak nás poučte, v čem je NSR tak špatná... :\
,jinak k těm vadam NSR-mžona sou to teoreticke nedostatky..ale v realitě-praxi,sem ještě u NSR nějk prasklu přivěru,nebo přivěru vletělou ve valci neviuděl...ani moc přidřenych NSR,...GO sem na NSR viděl jen preventivní
Já mám zavřenou NSR, takže CBR bych možná ani neujel, ale potřeboval sem velkou silniční moto, což cebro není, a kdokoliv řeší velikostní problém, tak musí do 2T, protože cebro je motokolo a jiný silniční 4T se minulý rok neprodával.
Hádat se už podle všeho nemá smysl, jen jsme sdělili vlastní zkušenosti a je hotovo, on si už něco vybere...