Naposledy editováno 09.08.2008 14:28:41
Jinak ta spotřeba - afriky žerou míň než ST, ale taky míň jedou. A ruku na srdce - máme takovýhle motorky kvůli spotřebě? To bychom jezdili všichni na skútrech ...
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky na Afriky
ja zas premyslim o trosku vic bahneni a tak po ocku koukam na afriky a bigy...
Ladan07>Piwell> Jo rozhled je pěkný, ale u Super Tenere bývá dost velký problém s přehříváním regleru, kolega to řešil ventilátorkem a teď vyměnou. Pokud jde o ten výkon, tak na silnici nevím, ale v terénu nepoznáš ani rozdíl s Alpem a to je 600. Myslím naopak, že to určitě není o výkonu...
problém s přehříváním regleru měly jen první modely..2 reakcí na tento příspěvek Zpátky na Afriky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky na Afriky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky na Afriky
Ladan07>Piwell> Jo rozhled je pěkný, ale u Super Tenere bývá dost velký problém s přehříváním regleru, kolega to řešil ventilátorkem a teď vyměnou. Pokud jde o ten výkon, tak na silnici nevím, ale v terénu nepoznáš ani rozdíl s Alpem a to je 600. Myslím naopak, že to určitě není o výkonu...
Citace "piviho": Motoru vytáčení moc nesedí, dost potom vibruje a k nějakýmu nárůstu výkonu nedojde, takže jezdím ve střední otáčkách, při courání po městě od 2.000.
- v tom je právě velkej rozdíl mezi XRV 750 a XTZ 750. XTZ 750 se oproti XRV vytáčí ráda, ochotně a nárůst výkonu je díky odlišnýmu charakteru motoru dost velkej a citelnej, načež plynule táhne od cca. 1800 ot. Mezi 6000 až 8000 ot. se motor XTZ750 chová jako u silniční šestky, spotřeba je pak veliká, ale zátah motoru velmi mohutnej. V tom se to s Afrikou absolutně nedá srovnávat. Od toho se taky logicky odvíjí vyšší spotřeba. Nicméně vysoká spotřeba u XTZ750 je pouze neznalostí uživatele - je to de facto taková "pověra". Jinak delší trasy cestovní rychlostí jedu taky pod 5 litrů ...
Ať slouží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky na Afriky
pivi>Dave81> špatnýho nic, jenže GS1100/1150 se mi až tak nelíbí a motorka pro mě musí mít nějakej náboj, prostě musím z ní mít na pohled radost, už jen když otevřu garáž. Naopak GS1200 se mi líbí moc, jenže pěkný kousky byly v létě tak od 260 výš a to jsem neměl. Každopádně té 12tky se do budoucna nezříkám.
Jo tak teď už rozumim, dík. To mě právě dost bere 1150 ADV - jenže za ty taky slušný rance, 1200 je bomba, ale přece jen mi na ní vaděj ty loukotě...takže taky jedině ADV - a to je astronomickej balík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky na Afriky
Jo tak teď už rozumim, dík. To mě právě dost bere 1150 ADV - jenže za ty taky slušný rance, 1200 je bomba, ale přece jen mi na ní vaděj ty loukotě...takže taky jedině ADV - a to je astronomickej balík
Myslim že loukotě na GS ti vadit nemusí. Určitě polovina jezdí na výpletech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky na Afriky
Nevim to teda jistě, ale výplet má pouze 1200 ADV...ostatní 1200 pouze loukotě.