globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2t vs 4t???
 
4.8.2008 v 12:34
co je podle vás lepší??a co by ste si spíš pořídili dvoutakt nebo čtyřtakt?co o tom tak vím tak 4t je celkově méně nákladný ale neni oproti 2t o dost línější?ještě jsem neviděl třeba na nákém videu rozdíl ve zrychlení například xt a dt.nobo jiný 4t a 2t.klady u 4t vidím hlavně tu spotřebu a spolehlivist,a taky zvuk.a u 2t spíš jen tu dravost.já osobně když se dívám na videa s 2t tak přemýšlím o tom jestli ve dváce přeci jen neni lepší oželit tu spotřebu a pořídit 2t,ale jezdím docela velké vzdálenosti tak myslim že ten 4t na to bude nejspíš lepší.tak jaké jsou vaše názory?
Anketa: co by ste si pořídili radši?
4t je spolehlivější a má menší spotřebu
41%
110
2t jede líp a ten požitek za ty prachy stojí
59%
158
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 13
Následující

2t vs 4t???

4.8.2008 v 12:37 | Nahoru | #1
ve dváce jedině cvajtakt

2t vs 4t???

4.8.2008 v 12:38 | Nahoru | #2
Takové téma tu visi několikrát denně a nic nového se nedozvíš.
2T je rychlejší, dravější a víc žere, 4T je líná, nudná ludra s malou spotřebou.
a jinak 2T Power

Naposledy editováno 04.08.2008 12:39:28

2t vs 4t???

4.8.2008 v 12:39 | Nahoru | #3
pořiď 2T, nebudeš tu potom somrovat radu jan na 4T zvednout výkon

2t vs 4t???

4.8.2008 v 13:12 | Nahoru | #4
Jediný pozitivum u 4T vidim v tom, že u čerpačky nemusim jak kokot přimíchávat olej . Jinak 2T je ve všech ohledech levnější a jednodušší na servis. Jiří Čepelák tvrdí, že po stránce výkonnostní v dnešní době nejni žádnej rozdíl mezi 4T a 2T. Tk si to přeber

2t vs 4t???

4.8.2008 v 13:23 | Nahoru | #5
určitě 2T žere stejně jako velká motorka takže se ti to pak nezdá hrozný jinak ten výkon za to opravdu stojí měl sem 4T i 2T dvacku a můžu to objektivně srovnat

2t vs 4t???

4.8.2008 v 13:55 | Nahoru | #6
To já raději budu jezdit na 10 konovym 4T než na smradlavym 2T co má 30 koní, když už, ale možná bych si to rozmyslel, kámoš mi ale jednou půjčil Yuki 125 4T, no jela sice jenom 60, ale pořád to bylo jak na motorce, kdyby to byl 2T tak by to bylo jak na Simáči, toho mi taky jednou jeden kámoš půjčil a nic moc...

A když chceš jezdit dlouhý trasy tak jedině 4T, nic to nežere!
Ted jsme byli na Řípu a ta moje Ducati Monster 600 tam dojela za 4.5 litru na 100, a kdybych jel fakt na spotřebu, tak by šla určitě na 4, možná na 3.5, a pořád jedeš 80 - 120, takže pokud jde o mě, jedině 4T, ale zase můj pohled na věc je poněkud jednostranný, protože tyhle malý chrláci pod 500 mě minuly, já začínal na XV500 hned v 17ti, bylo to super, ještě mi tenkrát za překročení rychlosti neměly co vzít...

2t vs 4t???

4.8.2008 v 13:58 | Nahoru | #7
Zaléží na tom,co od toho čekáš.Pokud ti jde o spotřebu a budeš s tím jezdit jak důchodci na ryby,pořiď si 4t.Jestli se chceš aspoň trochu vyblbnout,je dvoutakt jasná volba

2t vs 4t???

4.8.2008 v 13:59 | Nahoru | #8
výhody 4T: menší spotřeba, spolehlivost
výhody 2T: jednoduší motor-méně nákladný servis

výkon...je skoro stejný ale podle mě je výkonější 4T...

2t vs 4t???

4.8.2008 v 14:04 | Nahoru | #9

FCV69>výkon...je skoro stejný ale podle mě je výkonější 4T...


Na to si prisel jak pokud to nebylo mysleno jako vtip tak mi ukaz 40 konovej 125 4T

2t vs 4t???

4.8.2008 v 14:05 | Nahoru | #10

FCV69>výhody 4T: menší spotřeba, spolehlivost
výhody 2T: jednoduší motor-méně nákladný servis

výkon...je skoro stejný ale podle mě je výkonější 4T...


jak si přišel na ten výkon?????? myslíš že 30 koní u dvoutaktu je stejnejch jako 12 u 4T seš hochu vedle jak ta jedle

Naposledy editováno 04.08.2008 14:05:37

2t vs 4t???

4.8.2008 v 14:22 | Nahoru | #11

DMC.motobiker>To já raději budu jezdit na 10 konovym 4T než na smradlavym 2T co má 30 koní, když už, ale možná bych si to rozmyslel, kámoš mi ale jednou půjčil Yuki 125 4T, no jela sice jenom 60, ale pořád to bylo jak na motorce, kdyby to byl 2T tak by to bylo jak na Simáči, toho mi taky jednou jeden kámoš půjčil a nic moc...

A když chceš jezdit dlouhý trasy tak jedině 4T, nic to nežere!
Ted jsme byli na Řípu a ta moje Ducati Monster 600 tam dojela za 4.5 litru na 100, a kdybych jel fakt na spotřebu, tak by šla určitě na 4, možná na 3.5, a pořád jedeš 80 - 120, takže pokud jde o mě, jedině 4T, ale zase můj pohled na věc je poněkud jednostranný, protože tyhle malý chrláci pod 500 mě minuly, já začínal na XV500 hned v 17ti, bylo to super, ještě mi tenkrát za překročení rychlosti neměly co vzít...



Na spotřebu si kup Aygo (taková malá Toyota) nebo něco většího s TDi motorem. Motorky jsou o zábavě Na spotřebu kouká jen mamlas a jezdit s podtočeným Monsterem musí být fakt zábava :o

2t vs 4t???

4.8.2008 v 14:24 | Nahoru | #12

FCV69>výhody 4T: menší spotřeba, spolehlivost
výhody 2T: jednoduší motor-méně nákladný servis

výkon...je skoro stejný ale podle mě je výkonější 4T...



Zase odborník, on je rozdíl mezi skutečným výkonem a využitelným výkonem. Někdo tvrdí že ostrý náběh výkonu u 2T motokrosu těžko využije a vyhovuje mu krásný plynulý krouťák u 4T.

2t vs 4t???

4.8.2008 v 17:02 | Nahoru | #13
FCV69> vole kdyby byl ctyřtakt silnejsi tak proč nejezdi zavody ve třide 125 250 motokros nebo silnice? kdyby byl silnejsi tak zakonite i lepsi tak proč sou cvajtakty ???? zamysli se než něco vysereš

1 reakcí na tento příspěvek 2t vs 4t???

4.8.2008 v 17:05 | Nahoru | #14
4T ve 125 ccm nebrat

2t vs 4t???

4.8.2008 v 17:14 | Nahoru | #15
4t = mala spotreba, hodne na cestovaní, zatáčky si užijes jak na 2T tak i na 4T a kdo rika ze ma male kola, tak ma pravdu, ale i stema prckama si uzijes a kolikrat cloveka co ju ma vyškolí, i kdyz pred tim sedel na necem jinem ...

2t = větší spotřeba, vyšší výkon, větší opravy, po 20-30t km(nevim presne, u kazdeho jinak, podle toho jak se o ni stara a jak s ni jezdi) GO motoru, mene do cestování, míchání oleje do benzínu, zatáčky si uzijes taky :)

edit1: u 2T máš bzučící zvuk i s ladakem ... u 4T mas zvuk jak vetsi motorka (kterej debil se toho zase chytne .. ).. proste takovej bublavejsi

Naposledy editováno 04.08.2008 17:16:58

2t vs 4t???

4.8.2008 v 17:14 | Nahoru | #16

Číkus>4T ve 125 ccm nebrat



na tebe sem tu cekal ... :o

2t vs 4t???

4.8.2008 v 17:35 | Nahoru | #17
Přesně tak 4T silnici jedině 500ccm a víš jinak to nemá cenu
a radši 125ccm nebo 250ccm v 2T

2t vs 4t???

4.8.2008 v 20:34 | Nahoru | #18
2T ser na spotrebu

2t vs 4t???

4.8.2008 v 20:52 | Nahoru | #19
Benja> slyšel si někdy pojem oddělené mazaní to přimichava olej do benalu samo takze nemusiš nic ředit

2t vs 4t???

4.8.2008 v 21:02 | Nahoru | #20
Jsem zastancem 4-taktu...

1 reakcí na tento příspěvek 2t vs 4t???

4.8.2008 v 21:08 | Nahoru | #21

aprilialibor>Benja> slyšel si někdy pojem oddělené mazaní to přimichava olej do benalu samo takze nemusiš nic ředit


a slyšel jsi už někdy o tom, co se stane, když tenhle samomechanismus přestane přimíchávat?

Naposledy editováno 04.08.2008 21:09:31

1 reakcí na tento příspěvek 2t vs 4t???

4.8.2008 v 21:43 | Nahoru | #22

Bago>aprilialibor>Benja> slyšel si někdy pojem oddělené mazaní to přimichava olej do benalu samo takze nemusiš nic ředit
a slyšel jsi už někdy o tom, co se stane, když tenhle samomechanismus přestane přimíchávat?


to moc řešíš nasturtuju kouknu jestli to kouří a když jo tak mazání funguje a můžeš v klidu vyrazit jinak to že by se to někomu posralo sem slyšel jen z doslechu (jedna bába povídala )

2t vs 4t???

4.8.2008 v 21:48 | Nahoru | #23
Bago> a slysel si nekdy co se stane jak spadne ventil do valce? a nebo se ti zadře čerpadlo co ti tlakuje olej? (doufám že to na tvoji motorce co žere 1 litr na 200km je)

2t vs 4t???

4.8.2008 v 21:51 | Nahoru | #24

aprilialibor>Bago> a slysel si nekdy co se stane jak spadne ventil do valce? a nebo se ti zadře čerpadlo co ti tlakuje olej? (doufám že to na tvoji motorce co žere 1 litr na 200km je)


ale že těch spadlejch ventilů se tady řeší denně minimálně 15 a rozbitejch olejovejch čerpadel eště víc, ty by se daly přehazovat vidlema
prosimtě jdi si číst méďu pusíka

2t vs 4t???

4.8.2008 v 21:56 | Nahoru | #25
jesi mi ho pučiš tak se mrknu ,na uvodni straně bude určitě tvoje xr,a zadřenych olejovych čerpadel na 2t jsou tu miliardy ,sory sem slepy asi

2t vs 4t???

4.8.2008 v 22:07 | Nahoru | #26

Bago>aprilialibor>Bago> a slysel si nekdy co se stane jak spadne ventil do valce? a nebo se ti zadře čerpadlo co ti tlakuje olej? (doufám že to na tvoji motorce co žere 1 litr na 200km je)
ale že těch spadlejch ventilů se tady řeší denně minimálně 15 a rozbitejch olejovejch čerpadel eště víc, ty by se daly přehazovat vidlema
prosimtě jdi si číst méďu pusíka


Hele už se tu něky řešilo že se posral Oilmaster? Já si toho ještě nevšiml takže argumentuješ nesmyslně

2t vs 4t???

4.8.2008 v 22:13 | Nahoru | #27
spolužák kvůli Oilmastru zadřel

2t vs 4t???

4.8.2008 v 22:13 | Nahoru | #28
sory kluci, hadate se tu o picovinkach .... pro studenta 4T jasna volba ( student kterej si to plati sam, sam chodi na brigady a sem tam od rodicu dostane kilo na benal ... ) ... 2t pro fracky, ti co na to maj, ... ti co setri na lepsi 6tku, resi 4T ! a mate jedno jestli jedete na 4T nebo 2T .. zatacku... jedete stejne... (zase pro naky paka rejpavy)

2t vs 4t???

4.8.2008 v 22:14 | Nahoru | #29
nehadejte se, naucte se na tim co mate penize .. vyjezdete se, svezte se po prdely , at poznate co to je .. a pak sednete na 6tku ... nejlepsi volba !

2t vs 4t???

4.8.2008 v 22:19 | Nahoru | #30
Srovnával sem motory z r125 a rs 125...nevim kde se ve dvoj taktu ten výkon bere když čtiřka má dalekom lepší vstřikování a vůbec všechno....
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 13
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist