A když chceš jezdit dlouhý trasy tak jedině 4T, nic to nežere!
Ted jsme byli na Řípu a ta moje Ducati Monster 600 tam dojela za 4.5 litru na 100, a kdybych jel fakt na spotřebu, tak by šla určitě na 4, možná na 3.5, a pořád jedeš 80 - 120, takže pokud jde o mě, jedině 4T, ale zase můj pohled na věc je poněkud jednostranný, protože tyhle malý chrláci pod 500 mě minuly, já začínal na XV500 hned v 17ti, bylo to super, ještě mi tenkrát za překročení rychlosti neměly co vzít...
FCV69>výhody 4T: menší spotřeba, spolehlivost
výhody 2T: jednoduší motor-méně nákladný servis
výkon...je skoro stejný ale podle mě je výkonější 4T...
jak si přišel na ten výkon?????? myslíš že 30 koní u dvoutaktu je stejnejch jako 12 u 4T seš hochu vedle jak ta jedle
Naposledy editováno 04.08.2008 14:05:37
DMC.motobiker>To já raději budu jezdit na 10 konovym 4T než na smradlavym 2T co má 30 koní, když už, ale možná bych si to rozmyslel, kámoš mi ale jednou půjčil Yuki 125 4T, no jela sice jenom 60, ale pořád to bylo jak na motorce, kdyby to byl 2T tak by to bylo jak na Simáči, toho mi taky jednou jeden kámoš půjčil a nic moc...
A když chceš jezdit dlouhý trasy tak jedině 4T, nic to nežere!
Ted jsme byli na Řípu a ta moje Ducati Monster 600 tam dojela za 4.5 litru na 100, a kdybych jel fakt na spotřebu, tak by šla určitě na 4, možná na 3.5, a pořád jedeš 80 - 120, takže pokud jde o mě, jedině 4T, ale zase můj pohled na věc je poněkud jednostranný, protože tyhle malý chrláci pod 500 mě minuly, já začínal na XV500 hned v 17ti, bylo to super, ještě mi tenkrát za překročení rychlosti neměly co vzít...
Na spotřebu si kup Aygo (taková malá Toyota) nebo něco většího s TDi motorem. Motorky jsou o zábavě Na spotřebu kouká jen mamlas a jezdit s podtočeným Monsterem musí být fakt zábava :o
FCV69>výhody 4T: menší spotřeba, spolehlivost
výhody 2T: jednoduší motor-méně nákladný servis
výkon...je skoro stejný ale podle mě je výkonější 4T...
Zase odborník, on je rozdíl mezi skutečným výkonem a využitelným výkonem. Někdo tvrdí že ostrý náběh výkonu u 2T motokrosu těžko využije a vyhovuje mu krásný plynulý krouťák u 4T.
1 reakcí na tento příspěvek 2t vs 4t???
2t = větší spotřeba, vyšší výkon, větší opravy, po 20-30t km(nevim presne, u kazdeho jinak, podle toho jak se o ni stara a jak s ni jezdi) GO motoru, mene do cestování, míchání oleje do benzínu, zatáčky si uzijes taky :)
edit1: u 2T máš bzučící zvuk i s ladakem ... u 4T mas zvuk jak vetsi motorka (kterej debil se toho zase chytne .. ).. proste takovej bublavejsi
Naposledy editováno 04.08.2008 17:16:58
1 reakcí na tento příspěvek 2t vs 4t???
aprilialibor>Benja> slyšel si někdy pojem oddělené mazaní to přimichava olej do benalu samo takze nemusiš nic ředit
a slyšel jsi už někdy o tom, co se stane, když tenhle samomechanismus přestane přimíchávat?
Naposledy editováno 04.08.2008 21:09:31
1 reakcí na tento příspěvek 2t vs 4t???
Bago>aprilialibor>Benja> slyšel si někdy pojem oddělené mazaní to přimichava olej do benalu samo takze nemusiš nic ředit
a slyšel jsi už někdy o tom, co se stane, když tenhle samomechanismus přestane přimíchávat?
to moc řešíš nasturtuju kouknu jestli to kouří a když jo tak mazání funguje a můžeš v klidu vyrazit jinak to že by se to někomu posralo sem slyšel jen z doslechu (jedna bába povídala )
aprilialibor>Bago> a slysel si nekdy co se stane jak spadne ventil do valce? a nebo se ti zadře čerpadlo co ti tlakuje olej? (doufám že to na tvoji motorce co žere 1 litr na 200km je)
ale že těch spadlejch ventilů se tady řeší denně minimálně 15 a rozbitejch olejovejch čerpadel eště víc, ty by se daly přehazovat vidlema
prosimtě jdi si číst méďu pusíka
Bago>aprilialibor>Bago> a slysel si nekdy co se stane jak spadne ventil do valce? a nebo se ti zadře čerpadlo co ti tlakuje olej? (doufám že to na tvoji motorce co žere 1 litr na 200km je)
ale že těch spadlejch ventilů se tady řeší denně minimálně 15 a rozbitejch olejovejch čerpadel eště víc, ty by se daly přehazovat vidlema
prosimtě jdi si číst méďu pusíka
Hele už se tu něky řešilo že se posral Oilmaster? Já si toho ještě nevšiml takže argumentuješ nesmyslně