Autor: Ja to tu vysvetlim aspon pro ostatni. Jeden zub na hnacim kolecku rozhodne resi dost, kamosova R1 98 sla ve 4tis za plynem na zada, predtim stejne jako moje ZX9 az kolem 9-10, to je dost podstatny rozdil. Motorky se asi nekupuji predevsim proto aby se jezdilo po zadnim, ale nekdo (komu se to libi) to zohledni pri vyberu jak ta ktera motorka to umi. Proto je dobre to zminit. Jestli tohle nechapes, tak je mi te lito. Za posledni 2 roky jsem najel na ZX9 30tis km, i 900km za den, nevim proc bych nemel vedet jaky je rozdil oproti 954RR, kterou taky mam a s kterou treba 3000km jel kamos s nama dovolenou a vsichni co si motorky ruzne zkouseli (vcetne me) se naprosto jednoznacne shodli ze ZX9 je na cestovani lepsi nez 954.
Jedinej problem u Tebe vidim, ze Honda je proste nej, nedokazes uznat nic proti Honde, absolutne nic. To je rozdil proti nam dvema, ja nedostatek u Kawy uznam a nepotrebuju se chvastat najetejma kilometrama abych si dodal punc neomylnosti.