globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Napínání řetězu bez hlavního stojanu
 
24.7.2008 v 15:15
jak to děláte vy? Na bočáku moc nezjistím jestli je kolo rovně.

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 15:18 | Nahoru | #1
ŠPALEK

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 15:18 | Nahoru | #2
Pod kyvku?

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 15:21 | Nahoru | #3
Zvedák.. pár trubek + svářečka a je to

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 15:21 | Nahoru | #4
pod kyvku, když nemůžeš pod motor...nebo hever od auta
jo a motorku si předtím za řidítka někam přivaž, ať se ti nepřeváhne

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 15:29 | Nahoru | #5
zvedák se mi dělat nechce, byl by mi na nic, v září musím motku prodat

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 15:38 | Nahoru | #6
to me ani nikdy nenapadlo ze bych pod tu motorku mel neco fouknout:) napinam normalne na stojanku:)

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 15:41 | Nahoru | #7
ja se spoleham na rysky co tam jsou

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 15:44 | Nahoru | #8
jenže ty rysky jsou naprd, jsou udělaný na napínáku a když se povolí kolo, tak má ten napínák 2cm vůli

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 15:47 | Nahoru | #9
eee, mno nevim jak to je teda u bandita, ale na kawe je na vidlici okynko s ryskou, a uvnitr pak ten bazmek ktery se cely hybe i s kolem, tam je tusim 5 ci kolik ocislovanych rysek a da se to nastavit rek bych hodne presne.

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 16:00 | Nahoru | #10
nemáš posuvku? Já to na banditu dělal od oka podle otáček šroubu.

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 16:05 | Nahoru | #11
Ja mam v manualu napsany, ze se to ma delat na bocaku a na nem to taky delam. A na mereni pouzivam rysky na kyvce ... a kdyz to ma byt echt presne, tak supleru.

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 16:25 | Nahoru | #12
No až do ted mě ani nenapadlo to dělat jinak než normálně na božním stojanu, snad u stčedu zandího kola je ryska tak vidím jestli je kolo rovně nebo né. Některé motorky mají místo rysek takovej spešl plech, opět když bude na obou stranách rovně, kolo je též rovně. Od dob kdy se rám svařuje strojně je již na obou stranách kyvka stejná => nemusím to měřit latí nebo jak jinak se to vlastně ještě dělalo.

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 16:26 | Nahoru | #13

Mrcicek>No až do ted mě ani nenapadlo to dělat jinak než normálně na božním stojanu, snad u stčedu zandího kola je ryska tak vidím jestli je kolo rovně nebo né. Některé motorky mají místo rysek takovej spešl plech, opět když bude na obou stranách rovně, kolo je též rovně. Od dob kdy se rám svařuje strojně je již na obou stranách kyvka stejná => nemusím to měřit latí nebo jak jinak se to vlastně ještě dělalo.


Nevím jak ostatní, ale já mám třeba kyvku asymterickou...

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

24.7.2008 v 16:36 | Nahoru | #14
tak já jsem to taky udělal na bočáku, ale byla to otrava srovnávat když je na kole zátěž A je vidět i cítit, že mám i kolo rovně, malinko mi to táhlo ke starně a už je to pryč

Napínání řetězu bez hlavního stojanu

25.7.2008 v 23:45 | Nahoru | #15
Bago> Tak to je zvláštní, a jak jsi na to vlastně přišel?? Měřil jsi laserem??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist