Brčál>šel bych do hondy,protože ma deltaboxy ramy t je lehco a asi i pevnejsi,ale honda je drazzsi....ja mam suzuki a ta ma zase vetsi vykon,ale jinak me pripada uplne stejne jak Kwaka...a Yamaha to je kapitola sama o sobe..Asi nejlepši Biky...
hmm vyhodu v hlinikovem ramu bych videl mozna tak pro hondu :) > je to prej levnejsi na vyrobu
Brčál>Joraell> hmm zajimave:D Ale u Hondy mas vzdy dily k sehnani na 100%...
Nevím proc mi tu mluvis o dilech ?ty jsi tu zduvodnoval ze by mel koupit hodnu s deltabocem protoze je to proste dobra vec bez ktere se dnes nikdo neobejde.. coz je blbost postavena na hlavu a nakrmena japonskou produkcí.
Naposledy editováno 19.07.2008 03:03:57
Joraell>Brčál>Joraell> hmm zajimave:D Ale u Hondy mas vzdy dily k sehnani na 100%...
Nevím proc mi tu mluvis o dilech ?ty jsi tu zduvodnoval ze by mel koupit hodnu s deltabocem protoze je to proste dobra vec bez ktere se dnes nikdo neobejde.. coz je blbost postavena na hlavu a nakrmena japonskou produkcí.
kastrol>hondy sou asi nejlepší cross co znam...když se o ně člověk stará tak se odvděčí docela ranec...navíc je to prostě honda určitě bych do ní šel ale když už tak asi 250 4T...lepší krouťák a míň žere...kompenzuje to ale větší udržba
větší???
No já nevim...ale měnit olej každejch 10 motohodin a každejch 20 enbo kolik dělat ventily...
podle mě je to motorka pro závodění...
ve třídě 125/250F prostě někomu vyhovuje lépe 4T
a těm se o to stará servis...
jinak třeba pro mě by to byla motorka ideální...
výkon jako dváca, a v mnohem větším spektru otáček...+ super krouťák no...
Ale nemam love na servis...
kastrol>když jezdíš docela dost tak už to na penežence znát je...já teďka o prázdninách najezdim třeba i 8-10 mth týdně...kdybych neměl dvoutakt tak se z toho zvencnu protože každej tejden vyměňovat přes litr oleje...+ se mění písty...asi po 50 mth...tudíž já kdybych najel ještě o trošku víc tak mě vyjde 4T hrozně draho...píst neni levná záležitost a servisní intervaly by se u 250 měli dodržovat díky tomu že motor točí velký cifry...ale jestli na to nemáš tolik času a vyjedeš si jednou za tejden o vejku na dvě hoďky...tak je to samozřejmě lepší olej tak často měnit nebudeš a nebude to mít takovou spotřebu
jj to asi jo...
ale já když jezdim (teď mám prasklej karter)
Tak jezdim o víkendech třeba i 6 hodin za den...
si řikam, že když už se kua obleču do těch všech chráničů..tak ať se aspoň projedu lol
Navíc ty motorky sou extrémě předražený, prodávaj se za ty samý prachy jak před osmi rokama... částečně ty prodávající chápu páč jinak by ty šroty už museli dávat zadarmo.
Má rada: konkrétně u hondy bych ve 125 nešel pod rok 98 kdy byl zavedenej ten kontroverzní deltabox, už jen kvůli modernímu vzhledu a s tim souvisejícím pozdějším prodeji- při troše umu to pude přeplastovat i na takovej rok 05, což u oceláku rv. 94 pude těžko.
u suzuki od rv 99.
do 2T yamah a kaw nevidim