paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suchá spojka-nevýhody
 
19.12.2007 v 14:50
zajímalo by mě co má tahle spojka za nevýhody?všichni proti ní pořád bojují ale mě osobně se moooc líbí zvuk a i ten tah připomíná superbike určitě víc než ty japonský olejničky :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody

20.12.2007 v 10:28 | Nahoru | #1
Vaclav DR>>
Protože většina evropských aut používá koncepčně zastaralé převodovky.
Je to hlavně levné.A Evropani i Asiati uměj ještě manuálně řadit.

Automatické a převodovky plynule řaditelné pod zátěží už hlavní spojku nepoužívají.
Mají spojky jednotlivých skupin převodů a ty už jsou přímo v převodovce teda v oleji.

Jelikož,ale u osobních aut a motocyklů není potřeba přeřazování jednotlivých rychlostních spupňů pod zatížením,tak se to u těchto vozidel nepoužívá.

Zato dnešní traktor kterékoliv značky nebo zemní stroj už klasickou suchou spojku nepoužívá.

Mokrá spojka by měla vydržet daleko výce,ale už jsem se setkal,že jí obsluha spalila za pár stovek Motohodin i když by měla vydržet několik tisícovek.

Životnost spojky (suché/mokré)je velmi závislá na obsluze(řidiči),taky se na její opravy mnohdy ani záruka nevztahuje. :( :( :( [/quote]
No já ti teda nevim, ale mě teda manuál rozhodně zastaralej nepřijde, jen má trochu problém s větším krouťákem :) A nevim, co jsi myslel těma spojkama jednotlivých skupin převodů. Já teda nemám tucha jak jsou na tom dnešní polosekvenční automaty a podobný divnosti, ale vždycky býval jen HD měnič s klasickou přemosťovačkou.
Manuál forever *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody

20.12.2007 v 21:35 | Nahoru | #2
Droppi>A nevim, co jsi myslel těma spojkama jednotlivých skupin převodů. Já teda nemám tucha jak jsou na tom dnešní polosekvenční automaty a podobný divnosti, ale vždycky býval jen HD měnič s klasickou přemosťovačkou.
Manuál forever


To je tak jednoduché až je to složité.
Princip Wilzonky(satelitní soukolí bržděné pásy),
nově :delené hřídele spojené lamelovýmy spojkami ,kombinací zapmutím a vypnutím jednotlivejch spojek mezi hřídelemi různé kombinace převodů,rozpojení nebo smyslu otáčení bez nutnosti snížit výkon nebo na okamžik rozpojení pohonu.

Princip je jednoduchý,ale v kombinaci s hydroelektronickým ovládáním a ochranou proti přetížení je vše nakonec složité a drahé. :D :D :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist