paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati 749
 
9.12.2007 v 06:38
Zdravím všechny. Mám takový dotaz. S italskýma motorkama nemám žádné zkušenosti. Nedávno jsem se zakoukal do 749 a docela jsem uvažoval o koupi, ale přečetl jsem si pár diskuzí tady na fóru a teď nevím. Fakt jsou tyhle motorky tak náročný na údržbu? Já vím: když jí miluješ není co řešit, ale já jsem student, a když už si ušetřím na motorku tak na ní chci jezdit a ne se na ní chodit dívat do garáže a peníze na mega drahý servisi rozhodně nejsou. Takže furt tady jsou japonci. Díky všem co písnou. Mějte se. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749

18.12.2007 v 19:07 | Nahoru | #1
Povolenej rotor alternátoru jsem zažil i na 748 s novým typem alternátoru než měla 916 a je lepší to při každém servisu dotahovat na spávný moment. Jinak na bratrovu 900 SS se ta potvotra povolila taky, ale tam ten motor má najeto skoro 75.000 km. Když jsem ho před měsícem vyndaval a otevřel tak válce bez opotřebení, ložiska na klice super a krom pístních roužků není co moc na motoru řešit. Myslím ale že motor při takovém nájezdu km má nárok na nové kroužky, nebo ev. pístní sadu. 955 ev. 985 ?? :D :) :D :) :D *yes* .
Jinak ducati nepatří mezi neporuchové motorky. Nepatří ani mezi top výkoné ale je to kombinace výtečného podvozku, dobrých brzd a určitě charakterního motoru co dohromady dává jedinečný celek. A kdo se o ní dobře stará ,neojebává servis, olej, a vše ostatní musí být spokojený. Pravada je že oproti japonské motorce jsou nákdy vyší. Ale co ? Kdo si koupí Ferrari tak taky nebrečí když provoz nestojí jako sousedovo Fabie :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749

18.12.2007 v 19:11 | Nahoru | #2
Allgyda> čeeče že ty si vždycky chtěl MV agustu ? :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist