paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati 749
 
9.12.2007 v 06:38
Zdravím všechny. Mám takový dotaz. S italskýma motorkama nemám žádné zkušenosti. Nedávno jsem se zakoukal do 749 a docela jsem uvažoval o koupi, ale přečetl jsem si pár diskuzí tady na fóru a teď nevím. Fakt jsou tyhle motorky tak náročný na údržbu? Já vím: když jí miluješ není co řešit, ale já jsem student, a když už si ušetřím na motorku tak na ní chci jezdit a ne se na ní chodit dívat do garáže a peníze na mega drahý servisi rozhodně nejsou. Takže furt tady jsou japonci. Díky všem co písnou. Mějte se. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749

17.12.2007 v 07:52 | Nahoru | #1
DavR1>Dejve, jen technická poznámka... 998 SPS neexistuje... jestli myslíš toho člověka, kterého myslím i já, tak se jedná o 916 SPS rok 1998 a jestli opravdu máme na mysli tutéž motorku, tak u motorky, kde neznáme minulost servisu (byl-li tam proveden vůbec) se není čemu divit, že pokud se motor otevře po 20 000 km poprvé (kdo ví jestli jen po 20 tis km!!), tak je tvrdochrom na vahadlech v prdeli, a vahadel je tam 16 ks, 1 ks stojí cca 4500 Kč, a zbytek ať si každý dopočítá...
Když jsem na jaře sháněl 998 nebo 996, tak jsem volal i Tobě, a v podstatě jsi mi řekl to, co tu píšeš... Nechceš to vozit, protože tomu nevěříš, protože do motoru nikdo nevidí a přes rachot spojky na tom uchem nikdo nic nepozná. A je to opravdu jak říkáš, Ducati je problém prodat, ale já bych si dovolil i doplnit tuto větu, že "Ducati je problém prodat, ale i koupit". Není to jen o penězích, je to hlavně o tom, že prostě když prodáváš Ducati, tak čekáš na to, až se objeví někdo, kdo chce Ducati. Člověk jdoucí po japonském litru, se většinou dívá po výhodném poměru cena/stav/rok výroby a pak je mu trošku i jedno, jestli koupí "fároše" nebo "eRjedna", ale s Duknou je to jiné. Já na jaře sháněl Duknu 4 měsíce a nakonec to dopadlo tak, že jsem se ozval jednomu 66 letýmu pánovi, kterej prodával nyní již mou 996 S. Ten mi do telefonu řekl, že už si snad myslel, že tu Duknu nikdo nechce. Bylo to sice hlavně cenou, protože když do inzerátu dal 260 000, tak to bylo "trošku" přemrštěné. Ale bylo jasné, že já jsem jeho jedinej potenciální kupec a on zase má jedinou solidní motorku, protože to co jsem viděl když jsem pojezdil inzeráty, mě zděsilo, samý zbídačený jebky...
Nás nazýváš "fanatickýma majitelama", já bych si Tebe dovolil nazvat "fanatickým odpůrcem", bohužel jsi měl smůlu na špatnej kus. Píšeš že Tvoje 916 má poctivých 27 tis km a pokud je v hajzlu dokonce tvrdochrom na vačkách, tak vahadla musely být vydřený už dávno před tím, tzn. že opět bych si dovolil tvrdit, že to je jen a pouze tím, že to servis nevidělo ani z rychlíku... moje 748 má 18500 km a 996 22000 km a nemám sebemenší problémy. Je ale pravdou, že obě moje motky nedělaly jiný ruce, než pan Arnošt a motor pouze Robert Papežík. Ten mi dokonce řekl, že k němu jezdí 916 a 996tky s 70tis kilometrama a motor nemá problém. Myslím že odkazovat na testy motorradu, kde rozebrali motor po odjetých 50 000 kilometrech není třeba (996 tam dopadla jako jedna z nejlepších - na válcích bylo vidět dokonce ještě honování z fabriky, převodovka absolutně nulové opotřebení atd.).
Toť vše :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749

17.12.2007 v 08:39 | Nahoru | #2
Ducatista> čus .. to je aspoň názor podepřenej něčím , ne jen plácaní jako tady jeden kolega :)
Myslím že ten o kterém jsem mluvil ( PK cars) má ne 998 , 996 SP , dle toho co říkal, těžko říct, jetsli to servisoval, ale protože je to pro něj spotřebák, tak možná ani ne ..
U Ducati je problém v tom když motorka stojí a nejezdí , ta naše má ten tvrdochrom v hajzlu hlavně z důvodu toho že hodně stála , pokud víš , tak motor u Ducati špatně , řekl bych vůbec nemaže několik sekund po nastartování právě tyto vahadla a celej vršek motoru ... prostě než se tam ten olej natlačí jede to kov na kov, proto se má používat vyloženě celkem dost drahej olej Shell ted přesně nevím tu viskozitu ... ten totiž jako jedinej zanechává jemnej film i delší dobu a šetří tuhle povrchovou úpravu ... bohužel naše Ducna většinou stála a moc nejezdila, proto když se třeba po měsíci protočila, vznikl tento problém ... jinak rozvody atd. vždycky včas...
To jsou prostě specifikace Ducati .. rozhodně nejsem odpůrce :) , pouze obchodník ... já bych Ducati doporučil zkušenýmu motorkáři co ví co chce a co je potřeba a nebude to ojebávat , (něco jako ty), rozhodně ne začínajícímu, navíc studentovi ...
můj názor .... a říkám to každýmu kdo přijde k nám i na Benelli , možná svou blbostí jsem ji ještě neprodal ... prostě každýmu řeknu: Hele tohle není motorka na cestu do Chorvatska .... je to pro fandu na občastné projetí nejlépe jako druhá motorka třeba ještě k Ferarri v garáži... a po této větě každej uteče :)
musím asi začít říkat, že je to ideální na street atd. :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist