MZta je fajn, v podstatě porovnatelná..ale když už MZ, tak 251ETZ..
Naposledy editováno 08.07.2008 11:41:05
a hlavně je to jednoválec, pro mě to byla skoro bezúdržbová motorka, ani jsem snad nikdy nedělal předstih, jelo to na jakýkoliv nastavení.
a jinak čízy docela točej, takže zapomeň na nějaký bublání 60kou, tyhle motory chtěj točit, jinak vadnou a netáhnou. 90-100 dala bez problémů, takže zase taková brzda provozu jsem nebyl.
takže když to nebude smolnej kus, tak poslouží dobře
a mimochodem s těma 130 nebo kolik to má je to lehká koza, oproti 350 tak trochu tříkolka, ale dá se :)
PS: koukám, že jsi z Náchoda, to je kousek, tak kdybys něco potřeboval, tak dej vědět
Např.olejZn. Total rozpouští karbon.Mám to vyzkoušené a ověřené.
Je pravda,že je po něm uplně suchý výfuk (vyzkoušeno na ČZ 250/455,ČZ 175/477 a Pincek)
Dá se přecházet např. z Husqvarny XP na Castrol 2T.
Víc vyzkoušeno nemám. Ted jezdím hodně na pincku (Castrol 2T)
Když si vyjedu na pincku,na jeden zátah jezdím kolem 100Km Je fakt,že necejtím tělo,o vibracích ani nemluvě
Naposledy editováno 24.07.2008 22:45:28
Projel jsem s ni dobre pul republiky a na zacatek je to dobra skola. Jedine co jsem po roce pak delal za upravy bylo zapalovani LUPE (bezkontakt) protoze serizovani predstihu a ne uplne dobre starty me teda nebavily. Po dovybaveni timhle vse ok chytala vzdy na prvni naslapnuti a serizovani uz me netrapilo. Spotreba kolem 2,5 - 3l byla take pro studentika dobra takze tehda spokojenost...