paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Monster 696 - 2008
 
6.11.2007 v 08:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 696 - 2008

19.11.2007 v 06:51 | Nahoru | #1

ducmon píše: Mne sa paci. Mimochodom ta zadna cast trubkoveho ramu na starom monstri nie je az tak velmi vidiet - je predsa zakryta tym deklom. Dalej si treba uvedomit, ze sa tym dosiahlo znizenie hmotnosti a znizenie vyrobnych nakladov (hlinikovy odliatok je lacnejsi ako rucne zvarany cely ram). Treba sa pozriet aj na vybavu co teraz maly monster ponuka (vpredu kvalitnejsia showa a radialne brzdy), zvyseny vykon motora o 9% a krutiaceho momentu o 11%. Co sa tyka napriklad vyfukov, tak konecne nebude maly monster tahat seriove vyfuky po zemi, co je tiez zlepsenie. Klasicky monster sa robil 15 rokov prakticky bez nejakych dizajnovych zmien, takze zhrnute mne sa novy dizajn monstra paci. Som zvedavy na top modely, ake zmeny oproti zakladnemu modelu prinesu ony.
Mimochodom nazivo podla mna vyzera lepsie a este lepsie z jazdcom.


Nevím co pořád máte někteří s těmi radiály jako,že jsou mnohem lepší atd.Ano jsou nové,hezké,modernější ,ale můžu říct,že jsem už jel na tolika motorkách co je měly a efekt nic moc-mnohdy horší než klasika.Většinou je to v obložení z prvovýroby a pokud si je tam někteří namontují dodatečně tak většinou zvolí špatný poměr pístků a ono to pak skoro nebrzdí radiál neradiál ;)

(reakce na) Monster 696 - 2008

21.11.2007 v 11:11 | Nahoru | #2

karibmw píše: [quote=ducmon]Mne sa paci. Mimochodom ta zadna cast trubkoveho ramu na starom monstri nie je az tak velmi vidiet - je predsa zakryta tym deklom. Dalej si treba uvedomit, ze sa tym dosiahlo znizenie hmotnosti a znizenie vyrobnych nakladov (hlinikovy odliatok je lacnejsi ako rucne zvarany cely ram). Treba sa pozriet aj na vybavu co teraz maly monster ponuka (vpredu kvalitnejsia showa a radialne brzdy), zvyseny vykon motora o 9% a krutiaceho momentu o 11%. Co sa tyka napriklad vyfukov, tak konecne nebude maly monster tahat seriove vyfuky po zemi, co je tiez zlepsenie. Klasicky monster sa robil 15 rokov prakticky bez nejakych dizajnovych zmien, takze zhrnute mne sa novy dizajn monstra paci. Som zvedavy na top modely, ake zmeny oproti zakladnemu modelu prinesu ony.
Mimochodom nazivo podla mna vyzera lepsie a este lepsie z jazdcom.


Nevím co pořád máte někteří s těmi radiály jako,že jsou mnohem lepší atd.Ano jsou nové,hezké,modernější ,ale můžu říct,že jsem už jel na tolika motorkách co je měly a efekt nic moc-mnohdy horší než klasika.Většinou je to v obložení z prvovýroby a pokud si je tam někteří namontují dodatečně tak většinou zvolí špatný poměr pístků a ono to pak skoro nebrzdí radiál neradiál ;) [/quote]
Dovolim si tvrdit, ze brzdy na novom malom monstri budu brzdit urcite lepsie ako klasicke seriove brzdy na starom malom monstri (695). Podla info co mam od hlavneho technickeho inziniera Ducati, su brzdy na novom malom monstri poskladane z 320 mm diskov z s2r1000, radialnych strmenov z s4r, brzdove oblozenie je rovnake ako hypermotard. No a co som mal moznost zviest sa na hypermotarde, tak ten brzdil ako cert. Nesmies este zabudat, ze na novom monstri je 320 mm a stvorpiestiky, a na starom monstri boli 300 mm a dvojpiestiky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist