globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch
13.6.2008 v 17:59
Nevíte někdo jak opravit prasklý měch v zadním tlumiči řízení? Nebo kde sehnat nový měch?

Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

13.6.2008 v 22:11 | Nahoru | #1
psal jsem ti PM

Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

17.6.2008 v 14:49 | Nahoru | #2
Takže rotační centrální tlumič TL1000R žádný měch nemá, je tam jen píst s těsněním, který drží stlačený dusík a funguje jako pružící prvek... Sme to rezebrali, opravili (vyměnili simerink) a mělo by to fungovat OK...
Tolik pro všechny, kdo budou řešit stejný problém

Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

17.6.2008 v 23:30 | Nahoru | #3
rizla: sem ti to rikal:) hele si tam foukal dusik? kde? jak? za kolik? ja mam v te "vyvazovaci nadobce" u centralu (bitubo) fouknutej vzduch a chtel bych dat dusik... ono to tam asi origo nedavaj pro legraci... (tipuju kvuli korozi/degradaci tesneni a teplotni roztaznosti)

Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

18.6.2008 v 09:52 | Nahoru | #4
assassin> no můj mechanik to někde nechává nafoukat u někoho, kdo dělá repase tlumičů, kolik to stojí netuším...

Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

19.6.2008 v 20:54 | Nahoru | #5
My používáme dusík na kontrolu těsnosti klimatizací u plechovek. Tak by to možná mohli mít v nějakém centru na opravu klima.

Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

19.6.2008 v 23:06 | Nahoru | #6
brumbal: jakej tim jde nafoukat tlak? asi tam bude redukcak co da nejakou max hodnotu co? ja tam mam ted cca 15atmosfer... nevim vlastne jakej tlak tam ma bejt....

1 reakcí na tento příspěvek Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

14.1.2012 v 12:23 | Nahoru | #7
Nevíte jaký tovární tlak dusíku má být nafoukaný na zadním rotačáku? Co jsem změřil tak tam mam 2,3 Atm a v manuálu jsem se zaboha nedočetl kolik tam má být. Díky

Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

15.1.2012 v 22:50 | Nahoru | #8
Taky by mě zajímalo, hledal jsem po netu ale na žádnou psanou hodnotu jsme nenarazil...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

16.1.2012 v 09:16 | Nahoru | #9

r-a-k píše: Nevíte jaký tovární tlak dusíku má být nafoukaný na zadním rotačáku? Co jsem změřil tak tam mam 2,3 Atm a v manuálu jsem se zaboha nedočetl kolik tam má být. Díky



ofiko data jsem taky nikdy nesehnal, ale z ruznejch diskuzi s lidma co tlumice repasuji a upravovali tenhle rotacak na TL tak mam info ze tam foukaj 8-10atm... takova ta klasika co se fouka i u ostatnich tlumicu.

2,3atm je urcite malo. navic toho plynu je tam fakt malo, takze i jen pripojeni manometru velkou cast plynu upusti. ja mam v tlumici nafoukanej vzduch misto dusiku, podle me je to jedno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

16.1.2012 v 09:27 | Nahoru | #10

assassin píše: ofiko data jsem taky nikdy nesehnal, ale z ruznejch diskuzi s lidma co tlumice repasuji a upravovali tenhle rotacak na TL tak mam info ze tam foukaj 8-10atm... takova ta klasika co se fouka i u ostatnich tlumicu.

2,3atm je urcite malo. navic toho plynu je tam fakt malo, takze i jen pripojeni manometru velkou cast plynu upusti. ja mam v tlumici nafoukanej vzduch misto dusiku, podle me je to jedno.


Taky mám u endura taky normální vzduch a těch 10 barů tam v pohodě nafouknu hustilkou z kola - taková obyčejná dvoupístová. Jen to chce sehnat manometr třeba na kola NA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

16.1.2012 v 09:31 | Nahoru | #11

Janek píše: Taky mám u endura taky normální vzduch a těch 10 barů tam v pohodě nafouknu hustilkou z kola - taková obyčejná dvoupístová. Jen to chce sehnat manometr třeba na kola NA



jo taky sem to nafoukal pumpickou na kola-na vzduchovy vidlice/tlumice.. ta uz ma manometr primo na sobe a navic ma to sroubeni na pripojeni naky lepsi - ze nevypusti tolik vzduchu nez to prisroubujes/odsroubujes

Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

16.1.2012 v 09:49 | Nahoru | #12
Já to na podzim foukal směsí plynu do pneu N2 98% s Ar 2%, dostal jsem tam 8,5bar, víc jsem do toho nedostal(flaška měla 15bar) a na rotačák asi dobrý, chová se to furt stejně takže úspěch

(reakce na) Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

16.1.2012 v 09:52 | Nahoru | #13

assassin píše: jo taky sem to nafoukal pumpickou na kola-na vzduchovy vidlice/tlumice.. ta uz ma manometr primo na sobe a navic ma to sroubeni na pripojeni naky lepsi - ze nevypusti tolik vzduchu nez to prisroubujes/odsroubujes


Ta pumpa na vidlice je dobrá .
Já mám pumpu jen s gumičkou a jištění na páčku. Takže nafoukám, odmáčknu a sundám. Malinko to odfoukne, ale je srovnatelný s tím, když sundám manometr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

16.1.2012 v 10:34 | Nahoru | #14
Přes víkend jsem si s tím hrál a je to tak jak píšete, že na budiku se natlačí na 12atm a než odtrhnu hadici tak to upšoukne o těch 4 atm, tedy na kolem 8atm. Měřeno digitálem. Je tam malý objem který se rychle ztratí. Jinak jsem to foukal z bomby dusíku a ta má redukčák na těch 12 atm, takže jsem to dostal na těch 7,5-8 atm.

To assassim: Taky jsem se dočetl že by tam mělo být kolem těch 8 atm, ale ofiko nikde nic Nechápu, jelikož je to věc která se časem určitě podtká s výměnou media. Jinak teoreticky tam může být vzduch, dusík tam dávali že se nezahříva tak rychle jako vzduch, ale při tom množství a pracovním cyklu tlumiče, pochybuju markantní rozdíl vzduch-dusík.

(reakce na) Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

16.1.2012 v 11:00 | Nahoru | #15

r-a-k píše: Přes víkend jsem si s tím hrál a je to tak jak píšete, že na budiku se natlačí na 12atm a než odtrhnu hadici tak to upšoukne o těch 4 atm, tedy na kolem 8atm. Měřeno digitálem. Je tam malý objem který se rychle ztratí. Jinak jsem to foukal z bomby dusíku a ta má redukčák na těch 12 atm, takže jsem to dostal na těch 7,5-8 atm.

To assassim: Taky jsem se dočetl že by tam mělo být kolem těch 8 atm, ale ofiko nikde nic Nechápu, jelikož je to věc která se časem určitě podtká s výměnou media. Jinak teoreticky tam může být vzduch, dusík tam dávali že se nezahříva tak rychle jako vzduch, ale při tom množství a pracovním cyklu tlumiče, pochybuju markantní rozdíl vzduch-dusík.



myslim ze se zahrivanim to nema nic spolecnyho.. na tema dusik uz tu bylo receno hodne, lidi se tu hadali o to jak dusik se s teplem mnohem min meni co se tyka objemu-tlaku, ale podle me rozdil je temer 0, tzn se tam dusik dava spis kvuli "necistotam" ala vodni para, kyslik apod... a jejich vlivu na tesneni/telo tlumice

Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

16.1.2012 v 11:31 | Nahoru | #16
ve vzduchu je 78% dusíku, ale taky zároveň vlhkost, která při stlačení kondenzuje a vzniká klasická voda... proto se i klasický kompresor musí jednou za čas vypustit... a tak se tam dává dusík, jelikož je levný a má velice podobný vlastnosti jako vzduch... ale neobsahuje příměsi...

Zadní tlumič TL1000R - prasklý měch

17.1.2012 v 22:46 | Nahoru | #17
Super. Koukal jsem , že nedaleko od nás je pneuservis kde plní pneumatiky dusíkem, zkusím se optat tam zda by mi to nepřifoukli
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist