paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Moto-Guzzi V35II r. v. 85
 
22.6.2007 v 15:49
Zdravim. Nemáte někdo nějakou zkušenost s tímto strojem?Jak je to se scháněním náhradních dílu na takhle starý MG? Nebo má někdo zkušenost s MG z podobnýho roku? Nečekám , že to bude technickej zázrak¨.Čekám prosakující olej ,ale na druhou stranu. Co 1000 km čekat na nějakej banální náhradní díl se mě fakt nechce.Takže uvítám jakoukoli zkušenost.

Moto-Guzzi V35II r. v. 85

22.6.2007 v 23:09 | Nahoru | #1
Kurva nikdo nic neví najednou. tak napište aspon něco!! Třeba Guzzi je to nejhorší , to mě povídala vrátná u nás v paneláku nebo jo jsou to v pohodě stroje,kecům o nespolehlivosti nevěř,hůř je na tom Jawa.

Moto-Guzzi V35II r. v. 85

22.6.2007 v 23:10 | Nahoru | #2
počkej až se objeví medved_bedrich, ten ti určitě poradí

Moto-Guzzi V35II r. v. 85

23.6.2007 v 07:38 | Nahoru | #3
měl jsem le-mans 1, 850ku z roku 1977, problemy s ni nebyli i když měla najeto 168 tis.km, u 350 ky si dej bacha na častějši vyměnu oleje je tam malá náplň,víc o nich nevím, náhradní dily sem neměl problem sehnat, vše co jsem potřeboval mi Průcha besproblemu sehnal.

Moto-Guzzi V35II r. v. 85

23.6.2007 v 08:39 | Nahoru | #4
Předpokládám, že cena těch dílu asi nebyla moc pro širší lid .?. Kdo je to Průcha? Sem od Brrna,takže nejbližší prodejna je D-moto.

Moto-Guzzi V35II r. v. 85

23.6.2007 v 17:44 | Nahoru | #5
Medvěd nic ??

Moto-Guzzi V35II r. v. 85

23.6.2007 v 17:46 | Nahoru | #6
Průcha bude tenhle http://www.prvnikozi.cz

Moto-Guzzi V35II r. v. 85

24.6.2007 v 21:37 | Nahoru | #7
tak jak?

Moto-Guzzi V35II r. v. 85

24.6.2007 v 21:42 | Nahoru | #8
medved je tu :)

obecne, malý guzzi jsou sázka do loterie, když guzzi tak 850 ccm a výš. Je to starší motorka se vším všudy, ND je plný internet, od ebaye tak po spousta MG komunit po světe. Když se o ní budeš hezky starat a nechtít po ní víc než umí tak je to motorka na dlouhý roky...

Moto-Guzzi V35II r. v. 85

24.6.2007 v 22:35 | Nahoru | #9
Ahoj mám malou MG V75 a 2 roky v poho, teď jsem zřejmě vlastní vinou odrovnal 1. v převodovce, sehnat celou převodovku bylo týden ptaní se a za 4.000,- byla doma, není to motorka na dálnici a dlouhé držení jedné rychlosti ve vyšších rychlostech, pokud ovšem jezdíš jako většina bikerů po okreskách, tak ti přinese mnoho radosti a rozhodně nepotkáš druhý stejný stroj, pokud ho nemá děda ve stodole :D

1 reakcí na tento příspěvek Moto-Guzzi V35II r. v. 85

24.6.2007 v 23:02 | Nahoru | #10
Hmmm s tou sazkou do loterie jsi mě neudělal moc radosti.No jako když tak přemejšlím, tak se tam snad ani nemá co podělat.Ale furt z toho mám nějakej respekt,je to přece ne moc masovej výrobek a když něco posere se takasi hoodně vykrvácím.No asi to dopadne tak , že si seženu klasiku.Tedy Hondu CB 400 . Nebo co by ste mě radili vy.? Nechcu furt opravovat , chci občas taky jezdit.Třeba slovensko a podobně .

(reakce na) Moto-Guzzi V35II r. v. 85

25.6.2007 v 07:04 | Nahoru | #11
Venda>>
když se v tom nebudeš vrtat víc než je zdrávo, budeš na ní dávat pozor, pravidelně kontrolovat tak ti vydrží dlouhá léta. Jinak s dílama - je jich plný net za pět peněz...

kdyžtak se poptej u průchy na www.prvnikozi.cz nebo na www.motoguzziclubbohemia.cz

:)

Moto-Guzzi V35II r. v. 85

28.6.2007 v 14:55 | Nahoru | #12
Ciao Vendo,
záleží co od toho čekáš. Mám V35ku asi rok a mě nezklamala. Super zvuk, na to že je to třiapůlka, nízko těžiště, takže se pěkně ovládá, přiměřená spotřeba. Když ho moc netočíš žere do čtyř litrů, začne to víc jet tak od 6000. Jezdím tak 110 (reál100) což je asi 5500. Nad 130/140 se tomu už nechce když sedíš, vleže jsem to vytáh na 160, ale o tom to není. Na dojíždění do práce ideální, na delší cestování myslím, že by bylo lepší aspoň V50, všechno je stejný jen motor má asi o deset koní víc (nebo V65ku).
O malých kozách (V35-V65, možná i 75) se většinou říká, že když ju koupíš, musíš ju komplet opravit. U mě to částečně platilo, protože jsem ju s tím kupoval, ale když si koupíš třeba od první kozí, dostaneš na ňu záruku. I ty moje opravy nebyly žádné tragedie, spíš rozšířená údržba - přetěsnění vidlí, kardanu, převodovky a motoru (všechny gufera za pár stovek), nový kříž kardanu (stačilo vyměnit kříž za 300 ne celý kardan za 8000 - na to bacha, jestli to koupíš hned se na to podívej), nová spojka (asi 1500) a pak jen ze srandy ložiska do kol když už to bylo rozdělaný. Bacha na převodovku, občas se prý přidírá 5ka, když někdo sere na kontrolu oleje. Takže vlastně opravy veškerý žádný
Někdy se říká, že italové mají problémy s elektrikou, já nevím, všechno jsem prostříkal sprejem, pořádně ukostřil a po cestě na Italmoto najel asi 150km v dešti zcela bez problému.
Náhradní díly většinou nejsou k dispozici u normálních všehoprodejců v ČR, takže buď originál od dealera (originál cena :) nebo od první kozí na dobírku (neoriginály - lepší ceny) nebo z Německa (drahý poštovný, ale ceny za hubičku).
Takže závěrem, neboj se toho, ale na delší cestování, obzvláště ve dvou nebo s bagáží bych asi vzal něco silnějšího.
Cioa JaraX

Moto-Guzzi V35II r. v. 85

4.7.2007 v 21:46 | Nahoru | #13
dík za info , konečně někdo kdo o tom něco ví.No jestli budou v budoucnu peníze chcu to jako veterána.Na pořádný ježdění si ted asi seženu něco jinýho.Ale kua Guzzi je Guzzi :( *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist