1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi suchou a mokrou spojkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi suchou a mokrou spojkou
ohledně životnosti , ta je nižší , nicméně mě na SSku vydržela 30 000km (ve 20 mě v dmotu řekli že bych měl vyměnit lamely , že jsou vyklapaný a maj větší vůli v koši, ale těch 10 ještě dala (obšas jsem kontorloval vůli a vyklepání spojkovýho koše pro svůj duševní klid) , nicméně kolik vydrží mokrá u japonský strojů nevim
uživatelsky je "míň příjemná" zabírá na menším kousku než mokrá , chová se jako sportovní spojky. tahle vlastnost se dá u ducati nastavit plechovýma lamelema jsou tam 2 typy , jedna tlustší rovná a jedna tenší prohnutá. Pokud to člověk poskládá blbě , dostane se až na typ spojky lock-up (tohle je trošku přehnaný , nicméně se stím většina jezdců nerozjede) prostě dva stavy klouže a drží a mezi nima jen minimální chod páčky
další výhody: jednodušší výměna, nedostává se brajgl ze spojky do oleje, nestane se při použití lepčejšího oleje že klouže spojka , ducati má interval výměny oleje 10 000km , a u novejch je myslím 12 000km (servisní určitě a myslím že i výměna oleje)
k ducati zkrátka suchá spojka patří
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi suchou a mokrou spojkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi suchou a mokrou spojkou
to je muj pripad, ale presne tomu nerozumim, jak funguje mazani se suchou skrini ? Vim ze olej je v oddelenem miste ale jaka je vlastne vyhoda ci nevyhoda sucha/mokra skrin ? Chápu u endura či krosky že není olejová vana a jednodušší vedení výfuku ale má nějakou jinou výhodu ?
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi suchou a mokrou spojkou
http://nectito.wz.cz/Sucha_skrin.jpg
Wolfik píše: tady je ta suchá skříň i nakreslená a lehce popsaná:
http://nectito.wz.cz/Sucha_skrin.jpg
díky :thmubup: