globalmoto_kveten





Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

20.9.2009 v 11:58 | Nahoru | #211
Itall> Trochu jsem si musel rejpnout :) když to tu tak zběžně pročtu...

Já s GG nemám tak velkou skušenost, jen asi před 3-4 rokama si kamarád koupil fungl 250 a po roce 450... ani s jednou neměl žádné problémy...že by to začali ojebávat???

Jel jsem na obou a až na to že 2t mi nesedl a 4T měl "krátký" motor - chyběl mi tam nějakej vrch, tak to byli příjemný a dobře ovladatelný motorky. Taková endurotrialka jen trochu měkčí pérování ale zase to neutahalo...

Totálně mě od nich odradil přístup prodejců a lidí co se kolem toho motali. Buď to byli ňoumové nebo podvodníci a pod. ...

Jinak cena, technika a poměr co dostaneš je dobrej.....

(reakce na) Gasgas 250 07

20.9.2009 v 21:38 | Nahoru | #212
MikiberG> Prakticky ve všem s tebou souhlasím, mám podobnou zkušenost.

Gasgas 250 07

28.9.2009 v 20:35 | Nahoru | #213
Ještě k olejům: v orig. návodu GG EC 250 je předepsán do převodovky olej 10W-30 specifikace API SF nebo SG. To znamená motorový . A co společné náplně motor - převodovka u 4T?

Naposledy editováno 02.10.2009 14:31:32

2 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

2.10.2009 v 13:44 | Nahoru | #214
Tak jsem přetrhl řetěz potřetí - zase spojka . Ve výjezdu jsem si nahoře poskočil po zadním kole, trochu plynu - a všechno špatně. Řetěz jsem měl už fakt dostatečně volný . Tak to budu svádět na spojky, teď už je tam určitě ČZ, budu vidět. Po prvním přetržení tam bylo poškozené osazení pro o-kroužek, tak jsem teď ještě řetěz zkrátil o tento článek, jestli to má nějaký vliv (pochybuju). Průměr čepu na spojce je OK, tak uvidím. Jinak už fakt nevím. Ale tuším, proč na GG dávají řetěz bez spojky :\ , takový jsem zatím na motorce neměl a řetězy se spojkami byly vždy OK. Mimochodem - máte někdo u GG na řetězu spojku? A s jakou zkušeností?

Naposledy editováno 02.10.2009 13:45:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

2.10.2009 v 13:49 | Nahoru | #215
Itall> já mám a drží, naplá i nenaplá.

Ty tam ale zkus dát nýtovací, to musí držet

(reakce na) Gasgas 250 07

2.10.2009 v 13:56 | Nahoru | #216
Vespa> A co máš za řetěz a spojku? Tu nýtovací jsem, přiznám se, v životě neviděl (kromě bicyklu ), nemám na to ani žádné přípravky. No, uvidím, tředa to bude nutné. Nebo tam spíš dám nový řetěz ČZ, beztak ho mám v šuplíku .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

2.10.2009 v 15:33 | Nahoru | #217
Itall> s řetězem by u 2T endura problém být neměl, podle mě, pokud máš standardní řetěz
(od ČZ třeba 520ORM/RDO), tak musí vydržet. V mém okolí jezdí 5 Gasů v různé kvalitě servisu a nikoho řetěz netrápil. Já jezdím na EC300 DID 520VT snýtovaný, ale jen proto, že mám nýtovačku, jinak bych se nebál ani rozebiratelné spojky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

2.10.2009 v 16:31 | Nahoru | #218
Monix> Pokud tam je původní zanýtovaný řetěz, tak to je asi bez problémů. Já jsem ani se spojkami také nikdy problém neměl. Nevím, čím to je.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

2.10.2009 v 17:25 | Nahoru | #219
Mám novou komplet řetězovku, rozeta a pastorek z gg od Císaře, a k tomu řetěz ČZ 520 ORM se spojkou, jenže sem řetězovku ještě neměnil Tak snad vydrží..teď tam je asi ještě původní řetěz a spojky sem si zatím nevšiml

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

2.10.2009 v 19:33 | Nahoru | #220
maras> S ČZ 520 ORM jsem neměl nikdy jediný problém. Kolik máš nalítáno, prosím tě? Já 130 mth a rozeta ani kolečko rozhodně nejsou na výměnu. Ale v blátě nejezdím .

(reakce na) Gasgas 250 07

2.10.2009 v 19:36 | Nahoru | #221

Itall>maras> S ČZ 520 ORM jsem neměl nikdy jediný problém. Kolik máš nalítáno, prosím tě? Já 130 mth a rozeta ani kolečko rozhodně nejsou na výměnu. Ale v blátě nejezdím .



To nikdo neví...motorka jela od května roku 2008 a letos prý jetá dvakrát...nevím jakou sodu tomu dával ale řetězovka to má dávno za sebou Nefungovaly čidla od rychloměru tak se ani neví kolik Km to má najeto. Ale podle opotřebení kotoučů to bylo jeté asi fakt jen párkrát, ale to opotřebení řetězovky je záhadou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

2.10.2009 v 20:01 | Nahoru | #222

Itall>Monix> Pokud tam je původní zanýtovaný řetěz, tak to je asi bez problémů. Já jsem ani se spojkami také nikdy problém neměl. Nevím, čím to je.

Tak dej nýtovanou a budeš mít klid. Na GG řetěz s rozebiratelnou spojkou funguje - sám jsem dělal kámošovi ČZ 520ORM a no problem - není chyba ve vyosení něčeho (rozeta, kolo..)?
Jinak originál sada vydržela 55mth - podle mě kvalita nic moc, stávající DID VT je po 60mth. v 3/4 životnosti.

(reakce na) Gasgas 250 07

5.10.2009 v 11:20 | Nahoru | #223
Monix> To by teda asi muselo být vyosené dost . Podle těch teček - indikátorů - na napínácích je kolo v ose. Můžu to ještě přeměřit, ale už od pohledu je to zcela v pořádku. Jinak sada se mi zdá dobrá, normální kvalita. Najedu 2/3 po silnici, páč to mám dost daleko na tratičku, která mi vyhovuje. Tam nalítám tu zbývající třetinu . V blátě skutečně nejezdím, nebo jen když to jinak nejde (nemám jako hobby se někde patlat), takže řetězovka netrpí. Možná za těchto podmínek může vydržet i 200 mth, stejně, jako píst. Závody nejezdím. I desky drží, přední se sjíždí více, asi kvůli kotouči s mnoha příčnými otvory. U Husky to bylo naopak . Takže zatím jsem měnil kromě olejů jenom pneu . Dokonce ani svíčku ne. Např. u Husky už to měla touhle dobou za sebou .

Naposledy editováno 05.10.2009 11:31:49

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

5.10.2009 v 16:02 | Nahoru | #224
Můj bejvalej GG300 2008- najeto 130hod- původní řetězovka dle vytahání řetězu a rozet ujede ještě nejmíň jednou tolik, původní desky 90% !!!! kotouče jak nové, nitrid kluzáků bez nejmenší známky ošoupání...
Už vidíte, že ty moje úchylný kryty všeho jsou k něčemu dobrý..

Gasgas 250 07

5.10.2009 v 16:03 | Nahoru | #225
já mám nýtovací sponu, kámoš přetrhl řetěz u GG už 3x a přepnuté to nebylo!!

(reakce na) Gasgas 250 07

5.10.2009 v 16:39 | Nahoru | #226
Troj11> Také tak bych řekl, ty desky nevím, to asi nebrzdíš . Nevím, jaké kryty, ten z řetězu jsem sundal hned, jako vždy . Nejsem náhodou tvůj kámoš? Já jsem taky přetrhl 3x. Fakt nevím proč. Jestli je to třeba vodítky nebo kýho ďasa. Teď naposled přepnutý jistě nebyl, už jsem ho nechal volný. Ale ani předtím ne. Vždyť přepnutý řetěz je i slyšet. Nic takového nebylo ani náhodou.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

5.10.2009 v 16:51 | Nahoru | #227
asi jsem dostal většího žrouta spotřebáku - řetěz už jsem psal, přední desky 90mth. total, na druhou stranu třeba vidle jsou OK - za celou dobu mi vytekla jen levá a to nikoliv přes gifera/těsnění, ale dole přes závit, píst výměna 100mth - prevence - byl ještě v hodně toleranci

(reakce na) Gasgas 250 07

5.10.2009 v 16:58 | Nahoru | #228
Monix> Určitě ne, desky se přece dají odrovnat v blátě za jeden enduro závod nebo i dřív. Když budu na silnici drsně brzdit předkem, také už nebudou takové, jako je mám . Ale u Husky jsem předkem brzdil pořád a drsně a desky držely. Víc šel pryč zadek - byly jiné kotouče (a Brembo).

Gasgas 250 07

5.10.2009 v 19:32 | Nahoru | #229
Blblo mi připojení- muj opancéřovanej gas tu byl někde ve vláknu "vychytávky do bláta" nebo tak nějak- prostě duralový oplechování úplně všeho

Naposledy editováno 06.10.2009 07:21:34

Gasgas 250 07

5.10.2009 v 19:38 | Nahoru | #230
2x

Naposledy editováno 06.10.2009 07:21:54

Gasgas 250 07

12.10.2009 v 11:09 | Nahoru | #231
Nevíte někdo, jaký je maximální objem oleje v přední vidli Marzocchi 45? Původně tam bylo asi 500 ml, pro omezení dorazů jsem dal 550 ml a opravdu se to znatelně zlepšilo. Dal bych ještě více, abych se mohl trochu rozohnit , máte někdo zkušenost? Celkem běžný objem u vidlí byl 580 ml, tak to bych alespoň dal.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

12.11.2009 v 08:38 | Nahoru | #232
Trošku to oživíme....měli jste někdy na Gasovi 40ku rozetu? Budu teď měnit řetězovku a můžu sehnat celkem lacino 40ku z Rkového příbalu. Pastorek zůstane v originálním rozměru(t.j. tuším 16 zubů) řetěz je zmíněn výše. Řetěz bude zcela určitě třeba zkrátit, proto se chci zeptat jak moc se změní "průběh" a chování motorky před tím než zkrátím řetěz. Mám i rozetu se 47mi zuby
Momentálně otryskování 40,178, N1EF úplně nejníž a jede hodně solidně, airšroub 2.5 otáčky...v teplém září chytala suprově teplá i studená, teďka v listopadu chytá celkem špatně studená, teplá chytne na první drc.
Zkusím změnit otryskování na 35,178 N1EG (né v souvistlostí se zimou ), uvidím co to provede, jak se bude chovat apod.

Troj> nemáš někde fotky toho Tvého brnění na Gasovi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

12.11.2009 v 09:19 | Nahoru | #233
maras> fotky nějak dodam

40z rozetu jsem vozil přes léto, na závody a motokros to neni ale na enduro vyjížďky super- člověk nemusí tolik řadit a motor si s tim poradí v pohodě, zas takovej rozdíl to neni. Kupodivu i na výjezdy to bylo výborný, s origo převodem jsem měl problém- 1 krátká, 2 dlouhá, motor je pružnej a dá se pod výjezdem přetočit, vyloženě trialy chce si hrát hodně se spojkou, ale to asi u všech motorek..
jinak mám na prodej 2 rozety na GG a HQ 37 a 38 zubů nové za 300kus.. ikdyž to už je spíš motárdní..

Naposledy editováno 12.11.2009 09:19:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

12.11.2009 v 09:24 | Nahoru | #234
Troj11> Mě se právě zdálo jít o 7 zubů dolů celkem dost. Závody ani mx nejezdím, tak by mi mohla vyhovovat. Ta jednička je hodně krátká, když to jde tak se rozjíždím na dvojku, a zdá se mi že 1,2,3,4 jsou celkem hodně blízko poskládány, pak je trochu díra mezi 4 a 5, a šestka je pak celkem dlouhá a dá se roztočit až do závratných a nesmyslných rychlostí rychlostí (na drapákách).

To brnění jsi si dělal sám?

(reakce na) Gasgas 250 07

12.11.2009 v 10:30 | Nahoru | #235
maras> to mě právě vadilo na výletech po lesích- zbytečně furt řadit bez využití kroutícího momentu..
kryty jsem si dělal sám, protože ty co jsem chtěl stály na celou moto 1500,-eur

(reakce na) Gasgas 250 07

12.11.2009 v 11:34 | Nahoru | #236
maras> Kolečko je 13z., čeče, to sis mohl spočítat. Já mám převod 13-42 a je to celkem dobré. Na silnici se dá jet do 90km/h bez trápení motoru. V terénu na plácání se někde v trialových pasážích to není - chudák spojka, ale jinak všude v pohodě. Prudké výjezdy je třeba zvážit, jestli rychle za 2 nebo pomaleji za 1 nebo rychleji najet a řadit ve výjezdu. Rychlejší převod už bych nedal. Na silnici by se hodil, ale v terénu motor EC 250 na to nemá. Chtělo by to průběh výkonu jako HQ WR 250, kterou jsem měl předtím . Ta zas neměla šestikvalt , ideální motorka není ani v 21. století. Bohužel.

Naposledy editováno 12.11.2009 16:36:48

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

12.11.2009 v 11:54 | Nahoru | #237
Itall> Já bych si to spočetl rád, ale garáž nemám v paneláku Já vemu to 40ku a uvidíme

(reakce na) Gasgas 250 07

12.11.2009 v 16:43 | Nahoru | #238
maras> V terénu na trati už to bude moc. Možná jsi lehký, tak to tolik vadit nebude. Při použití prokluzu spojky se to dá kompenzovat, hydraulické ovládání spojky je na 1 prst, tak to jde. Ale v terénu už pocítíš rozdíly mezi kvalty. Nižší kvalt bude roztočený moc a vyšší zas nebude mít potřebný výkon. Zkrátka menší rozetu, než 42 bych nedal. Nezapomeň, že Troj měl EC 300, ta určitě jde lépe odspoda, tak menší rozetu lépe zvládne.

Gasgas 250 07

12.11.2009 v 19:14 | Nahoru | #239
Jasné no. Kde bereš rozety? Já můžu sehnat 40 za 600,- z obchodu a nebo z příbalu od kamaráda za 500,-. Ani sem je pořádně nehledal, 47 mám doma novou. A lehkej nejsem bohužel...

Gasgas 250 07

13.11.2009 v 06:56 | Nahoru | #240
Tak další dotaz....Jak funguje přívěra, jakým válečkem je omezená apod. Otvírá kolem 7000, ale jakým způsobem je poháněna apod. dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist