globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vykuchání výfuků...
 
22.3.2007 v 23:26
Než mě odsoudíte, tak mě prosím vyslechněte + mrkněte na obrázky... :)

Při surfování na netu jsem našel stránku člověka, který si provádí na svých motocyklech veškerý sevis sám a fotografie způsobu jeho práce mě přesvědčily o tom, že tomu opravdu rozumí...

Jedna část jeho webu se zabývá i úpravou výfuků - konkrétně na Monsteru 750 a 998...

Princip spočívá v tom, že nýty, které drží výfuk pohromadě se odvrtají, vnitřek se ponechá jak je, pouze vyústění výfuku, které má hrozně malý průměr, což snižuje hlučnost + výkon(což ale zaručuje homologaci), se "vyřízne"...

Veškeré fotky + postup práce je na tomto webu...

http://www.ducatisu...perbikemufflers.html pro 998 - čtyřventil

http://home.earthli...uffler_modpics2.html - dvouventil

Ve finále píše u 998, že při brždění motorem docházelo ke střílení do výfuku, a že to patrně bude zaviněné sériovou řídící jednotkou, s čímž nejde jinak, než souhlasit, protože pro čtyřventily jsou povětšinou laďáky + ecu jako jednotný balíček...

U dvouventilového Monstera nic nepíše, vypadá to bez problémů...

Pokud se ale člověk podívá na postup práce, tak je to sice jednoduché, ale výfuk se nenávratně poškodí, takže vrácení do origo stavu není možné...

Na druhou stranu je úprava založená na podobném principu jako laďěné výfuky - zvětšení průměru potrubí, při ponechání "střev"...

Homologační vložky dodávané k laďákům průměr potrubí opět sníží na původní mez, takže v podstatě návrat k sérii...

Proto se ptám - CO VY NA TO ??? Blbost, nebo to má smysl??? ;)

P.S. já to dělat nebudu, takže mě nekamenujte... :-p
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Vykuchání výfuků...

22.3.2007 v 23:32 | Nahoru | #1
Má to cenu, má to cenu, má to.......... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Každý strůjcem svého štěstí.

1 reakcí na tento příspěvek Vykuchání výfuků...

22.3.2007 v 23:32 | Nahoru | #2
s4r>Zničí výfuky za 20 litrů, místo aby si nechal svařit trubky za 500 kč (samo, že u nás) za kus. Máš na to, kup si termiňóny (na motorku akrapa) za moooooooc peněz. nemáš na to, nech to tak, jak to je nebo v nejhorším tu trubku za 500. Stejně to pak musí na brzdu (jééééé, vlastně to je drahé :shy: ), tak tam ty roury necháš, a než se to dokur..., tak to prodáš.

:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

22.3.2007 v 23:35 | Nahoru | #3
ten vykuchlej pro tu 998 je už teda brutální zásah *no* já bych origo schoval a koupil bych teda nějaký laďák, když už teda. ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

22.3.2007 v 23:36 | Nahoru | #4
Dolík GSXR> ani ne za 5 minut jsi byl schopný tu problematiku pochopit a začít psát příspěvek??? Hmmm, smekám, dál od tebe nic slyšet nepotřebuju... Nikde jsem nepsal, že to budu dělat - ptám se na názory někoho, kdo tomu rozumí, ne na názory někoho, kdo píše všude, ale vlastně nikde a nic... ;) *yes*

(reakce na) Vykuchání výfuků...

22.3.2007 v 23:37 | Nahoru | #5
Dingo> souhlas, sériových je opravdu škoda, spíš mě zajímá, jestli by to mělo šanci fungovat...

(reakce na) Vykuchání výfuků...

22.3.2007 v 23:41 | Nahoru | #6
s4r> :lol: :lol: :lol: Nic sem si nemusel číst, studovat, jen sem mrkl na fotky. KAŽDÝ kdo zničí origo výfuky je vůl, slušně řečeno barbar nebo vemeno (PS pro pomalejší: to si o tobě budu myslet až v případě, ŽE TO UDĚLÁŠ!!!!).

Platí to všeobecně. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

22.3.2007 v 23:42 | Nahoru | #7
s4r>A je strašně zajímavé, že sem napsal to samé, co Dingo jinýma slovama a u něho souhlaší a u mě ne. Tak nevím... :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

22.3.2007 v 23:47 | Nahoru | #8
Dolík GSXR> na toho už jsem nestačil reagovat a vzhledem k tomu, že pak to ještě přepsal, tak už nebyl důvod... U té 998 je to totiž vážně mazec... *no*

(reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 06:43 | Nahoru | #9
s4r> no taky bych souhlasil, nechat origo výfuk tak jak je, je to sicel levnější to takhle doma "povykuchat" ale bude to mít asi jen lepší zvuk.....možná to něco přidá na výkonu......ale to nevím... :rolleyes:

jináč asi chceš dosáhnout toho aby byla motorka pružnější a přidaloto nákýho oře a jasně samo sebou i sound, ale co si rači připlatit a když "nemáš" na značkový dát tám třeba jen univerzála?

mám univerzální výfuk Indy, qwert je měl i na KTM a přidalo mu to tuším 5 koní........

a za celkovou sumu 8tis. > ladáky to není zase až tak hrozný....

1 reakcí na tento příspěvek Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 07:13 | Nahoru | #10
NEKUCHAT!!!!!!!!!!!!!!

(reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 07:25 | Nahoru | #11
s4r>Mě se to nezdá tak hrozné ale než ho opravdu takto rozkuchat je lepší vyjmout celý ten vnitřek a udělat si něco jako ladák a vložit do origo obalu. To je vratný postup máme to vyzkoušeno :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 07:26 | Nahoru | #12
jo a díky za návod , jak rozělat výfuk na SSku , já mám vysypaný přepážky, tak to můžu aspoň opravit, ať mě někde navylítnou ven (už to mlátí to v tom vejfuku , to že jsou volnější jsem si všim už dřív , ale rapidně se to zhoršilo)

je fakt že tomu dvouhrncu co má vrtání cca 100mm přepážky očividně vadí , asi je chce i sám vyplivnout a až budu velkej koupím si karbonový Termíky

na to kuchání se vyprdni , kup raději RPčka, nebo Creptus, a pokud seš rozumnej tak Leovince ty homologovaný stojej 15litrů obě koncovky (s vyjímatelnou vložkou) , pokud koupíš garážisty tak za ně dáš 12 litrů

1 reakcí na tento příspěvek Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 08:54 | Nahoru | #13
Hehehé, já se směji :D *yes*


Jako úprava kterou bych celkem uznával je prostě použít z těch originálů jen plášť, zbytek uschovat pro ev. vrácení do původního stavu. Dovnitř děrovanou trubku (stočený perforovaný plech) o průměru cca 5-4 cm (nejlepší je kužel - na vstupu širší na konci tenčí)obtočit několika vrstvama jemný síťky a okolo napěchovat vatou a snýtovat - pak to bude mít zvuk jako skutečněj laďák, odvrtáním origo získáš něco jako Avii za studena (i když to Ducati vlastně je už v sérii :D )

(reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 09:27 | Nahoru | #14
David 900SS> u mě přichází v úvahu Vince, případně R.P., ale oproti R.P. už je lepší koupit Vince, protože rozdíl v cenách není tak markantní... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 09:28 | Nahoru | #15
Vespa> Hehehe - dneska je pátek viď - blbci mají svátek... :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 09:37 | Nahoru | #16
s4r>Na blbou otázku..... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 09:39 | Nahoru | #17
Dolík GSXR> jé, sorráč - taky přeju všechno nejlepší... :lol: :lol: :lol:

Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 09:47 | Nahoru | #18
a nelej do toho 10W40ku ale 15W..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 10:04 | Nahoru | #19
s4r>Nápodobně. A jestli se těch výfuků budeš chtít za každou cenu opravdu zbavit, tak jak nemám rád nic z itálie, tak si je klidně vezmu a ty superladěnévýfukyza500kč ti dovezu až dom. :) On je pak někdo moc ocení. :)

Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 10:16 | Nahoru | #20
vykašlal bych se na to....uz jsem slysel par podobne "vyladěných vyfuku" a nic moc...melo to proste hnusnej plechovej zvuk. Kdyz tam das nejakej absorpční laďák tak to bude mit mnohem hlubší a peknejsi zvuk... *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 10:23 | Nahoru | #21
Dolík GSXR> to už ale trpíš trošku komplexama, ale nevadí, třeba tě to časem přejde a pak spácháš tradiční JAPAN HARAKIRI, protože zjistíš, že celý svůj život jsi žil v nevědomosti... :lol:

Jinak co se mě týče, tak já nemám rád japonské motorky, ale nemam potřebu to nikomu říkat, takže pokud by sis prolezl sekci JAPONSKÉ, tak tam nenajdeš žádný rádoby chytrý příspěvek ode mě... Respektuju totiž individuální volbu motocyklu a upřímně je mi jedno, kdo na čem jezdí a nemám ve zvyku mu to kritizovat...

Vespu nepočítám - ten jen rejpe, ale kolikrát se člověk alespoň zasměje a všechno OK... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 10:34 | Nahoru | #22
s4r>aha, tak kromě mozku ti chybí i smysl pro humor. ok, už rači budu mlčet. hawk

(reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 10:39 | Nahoru | #23
Dolík GSXR> No hlavně, že ty máš smysl pro humor + mozek... Mrknul jsem na tvém webu na zhodnocení Motocyklu 2007 a je to hodně objektivní, vtipný a všem to něco dá... :puke:

Jako nezlob se na mě, ale je humor, kterému se dá zasmát, a potom ještě humor, který působí spíš trapně... Ten druhej je tvůj případ... ;)

1 reakcí na tento příspěvek Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 10:41 | Nahoru | #24
Sice sa do to velmi nevyznam, ale myslim si ze to je blbost *no* . Ten origo vyfuk je nejak odskusany a takisto normalne "ladene" koncovky (akrapy, leo vince, gianelli, remus, termignoni). Tie vyfuky maju z nejakeho dovodu svoju dlzku, priemer. Ked vymenis len koncovku za otvorenu, tak by sa ti v ziadnom pripade nemalo stat, ze ti to bude strielat do vyfuku. To sa ti stane vacsinou, ked otvoris aj predok bez uprav palivovej mapy (pripadne pretriskovania karburatorov)
Ja mam na monstri s2r otvoreny leo vince, nestriela mi to do vyfuku, nezvysil sa mi vykon, akurat sa mi trocha upravil priebeh vykonu v nizkych a strednych otackach. Takisto sa mi mierne znizila teplota (rychlejsi odvod vyfukovych plynov) Urcite by som ale nesiel cestou rezania originalnych vyfukov. Tento postup ti nijako nezvysi vykon, v buducnosti mozes mat problemi s emisiami (nemusis prejst cez stk) a originalne nove vyfuky su vacsinou drahsie ako termignoni kit.

(reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 10:46 | Nahoru | #25
ducmon> *yes* *yes* *yes* díky za názor - souhlas!

Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 15:17 | Nahoru | #26
Já si zase myslím že to není až tak špatnej nápad. Nevím jak od kterého typu, ale obecně je dostatek bazarovejch seriovejch výfuků. /třeba tedka jsem moh koupit za sto euráčů krásný pár koncovek na centauro/ Takže hrát si z origo koncovkama mě nepřijde blbé.
A že jsou odladěné na motorku je stejnej názor jako ten že jsou odladěné na homologaci kvůli emisím a hluku.

1 reakcí na tento příspěvek Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 16:37 | Nahoru | #27
Kamarád měl 2 x VTR 1000 F a podobným způsobem vytáhl přepážky a zvuk měl krásný. Potom na 996 nechal podobným způsobem upravit vnitřek originálních výfuků a zvuk byl taky mnohem lepší, i když byl jak tu někdo píše o dost "kovovější" než na mých karbonových Termignoni.
PS: mám karbonové Termignoni + širší 50 mm svody, čip v řídící jednotce přesně na tento typ svodů a výfuků a jak prudce uberu tak máte slyšet jak to začne střílet těsně pod hranicí 4 000 ot/min... :thmubup: :cool: :D I v Ducati servisu mi řekli že je to normální.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 16:52 | Nahoru | #28
Takže se nám to začíná hezky obracet na druhou stranu... ;) *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 16:56 | Nahoru | #29
s4r>Dej vědět jak to dopadlo, taky pak kuchnu Jinluna :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 17:01 | Nahoru | #30
s4r>>
Jako ja bych v tom neviděl zas takovou alchymii, kdyz se podivam tim vyustenim z mych vyfuku do toho tlumice, tak tam zadna prepažka neni... a on timhle jak to nekteri nazvali "prasackym" zpusobem dosahl podle me skoro toho sameho. Protoze delka vyfuku je stejna, prumer vnitřní děrované trubky asi taky, tak si myslim ze by to mozna mohlo i fungovat. Je totiž známo, že dvouválce s dvěma výfukama snesou tohle "vybrakování" daleko líp než 4válec, kterej opravdu ztratí výkon ve středních otáčkách, nebo se v křivce objeví díry.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist