globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 23:43 | Nahoru | #181
LibaAdv>Tak díky moc konečně jsem se dověděl co jsem potřeboval tak snad bude v poho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 00:24 | Nahoru | #182
LibaAdv>Je to předpokládám hodně rozdíl proti orig enduro 3?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 06:56 | Nahoru | #183
zbol> Velký.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 07:15 | Nahoru | #184
vajgl: Koukal jsem na ní a vypadá pěkně, tak snad bude stát za to, jenom je na to kolik má najeto dost levná, tak si dej pozor... :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 09:24 | Nahoru | #185
Jawaweb>no právě když se podívám kamkoli do německa tak za tu cenu koupím tak 98 až 99 mát takové tušení že tam bude problém doufám že na něj neořijdu až doma :/

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 09:45 | Nahoru | #186
vajgl>tolik chyb jsem v jedné větě už dlouho neuděl :D

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 15:40 | Nahoru | #187
Vypadá to, že bych měl mít čas to končně přihlásit. A když jsem si na DI stahoval co všechno po mě budou chtít, vybafla na mě mj. i STK. A tam jsem se dočetl, že potřebuju povinnou výbavu, tj žárovky, lepení a lékárničku. A jsem v koncích - kam to mám přidělat? Nářadí je pod blatníkem ale zbytek?
Neuměl by tady nějaký dobroděj za mě všechny tyhle papíry oběhat - já mám z úřadů fobii. Samozřejmě za patřičný honorář.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 15:57 | Nahoru | #188
zbol> Moc čteš :) Já to nikdy nepotřeboval. Nevím tedy jak u vás, ale v MB je to jen kontrola jestli to má dvě kola.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 17:03 | Nahoru | #189
No tak já jsem to dneska uspesne prihlasil z němec Jestli máš platnou STK, tak potrebuješ jenom evidenční kontrolu, ta stojí 200Kč a kontroluje se na ní jenom štítek a číslo motoru. Dál potřebuješ platné povinné ručení na svoje jméno, vyplněnej dotazník, spravní poplatek 800Kč (při dovozu 2000), no a velkej techničák. Dotazník dostaneš na urade. No a pak si jen vezmeš číslíčko a čekáš a čekáš a čekáš... Jo a nezapomeň na SPZ... Tak to je vše. Dneska mi to zabralo 4h, ale mám značku a český techničák.


Jinak našel jsem dneska na moto jedno velké + a jedno -.

Kladně hodnotím otvírák na pivo s logem KTM v nářadí(nevím, jestli je všude) *yes*
Záporně hodnotím otevírání sedla, protože dostávat se někde skrz bahno k tomu šroubu fakt nic moc *no*

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 18:19 | Nahoru | #190
Jawaweb> Já bych v tom šroubu zase tak velké minus neviděl. V jednoduchosti je síla a co tam není se nemůže rozbít. Myslím tím různé způsoby otvírání pomocí klíčků, lanek a jiných systémů.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 20:41 | Nahoru | #191
skuste poradit-po dlhsej prestavke moja kata nechce štartovať.Baterka ma štartovaciu kapacitu,štarter bol čisteny pred 12000 km,zemnenie je dobré.Len cvaká relátko a netočí.Nejde ani nakopnúť.Mesiac nešla ale včera som ju normalne nakopol zohrial a dnes už nič.Možno mi nevie odpustiť ten mesiac prestavky.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 22:34 | Nahoru | #192
jasterica> Co pojistky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 23:17 | Nahoru | #193
Jawaweb> No, mně na evidenčce zkonroloval všechno a přišel s tím, že výfuky (laďáky s homologačníma vložkama) nemají homologační značku. Napsal to do protokolu a řekl, že u evidenčky to pustí, ale technickou jako takovou by mi nedal

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.1.2007 v 23:22 | Nahoru | #194
jasterica> uhlíky? předpokládám, že uhlíky má i startér na ktm. potom kotva u startéru - to je pak na výměnu (možná by někdo opravil). většinou (aspoň ze začátku) stačí startér poklepat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 07:25 | Nahoru | #195
mariano> ukázkovej příklad na kterém končí první STK při dovozu - jakýkoli laďák. :D . V techničáku máš origo a tím to pro STK končí, ačkoli jsou i další homologované alternativy.

Pokud nemáš origo vejfuk, taj si jej od někoho zapůjč a STK projdeš. Mě taky hlavně kontrolovali vyražené čísla (homologace, VIN, motoru) a ostatní jim bylo zcela fuk. Technik se divil, proč si dovážím enduro s 11 000 km , když už to má "za sebou" :lol:

Například mě točí, že v techničáku mám uvedené značky a typy pneu které můžu jezdit.
Proč bych měl jezdit Karoo, když E09 ni vyhovuje daleko více :mad: a o nich soudruzi z KTM nepíšou nic. Proč tak syčáci nedali jen rozměry a konstrukční rychlost! :mad: :mad:

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 07:33 | Nahoru | #196
wimpi: No tak záleží an tom kam s tím jedeš, když zajedeš na stk na nějakou menší obec, tak je to většinou OK. Ale jak jsem pochopil výše, tak něëšlo o dovoz, ale jen o přihlášení motorky v ČR, takže tam fakt stačí jen ta evidenčka, která by neměla dělat problém....

Viděl jsi už někde na STK, že by kontrolovali typ pneumatik? ;)

Jo jinak co tam není se nerozbije, tomu rozumím, ale představa, že budu někde hledat šroub pod nánosem bahna kvuli výměně pojistky mě docela neláká, mohli ho dát alespoň někam, kde není tolik svinstva...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 07:53 | Nahoru | #197
Jawaweb> To samé s nářadím v kterém je právě ta osmička voříšek co potřebuješ na sundání toho sedla.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 09:16 | Nahoru | #198
No včera jsem se koukal do nářadí a zasvinil jsem se u toho dokonale, ale myslím, že je to jenom drobné bezvýznamené mínus v hromadě kladů. Jo a můžete se se mnou někdo podělit o zkušenosti s nastavením podvozku? Mám to nastavený od byvaleho majitele a moc nevím, jak je to nejlepší pro dva? jak na silnici? Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 10:10 | Nahoru | #199
Jawaweb> Bohužel s nastavením podvozku musíš experimentovat sám. Předpokládám, že máš návod. Nejlepší je si to ve dvou vyzkoušet a pak se snažit odstranit co ti vadí. Já osobně bych to uvedl no standardního nastavení od KTM a jezdil bych a potom by se vidělo. Pokud počitáš, že budeš mít dost často vysokou váhu (partnerku a zavazadla :) ) tak bych začal přemýšlet o zvýšení předpětí zadního péra. Ale to neuděláš na motce, ale pouze po demontáži. I když v KTM nářadí je na to klíč tak to prostě nefunguje a musíš to celé rozdělat. Co se týká nastavení tahového a tlakového tlumení tak platí asi toto (pokud se pletu tak nechť mě odborníci opraví) Při vyšší zátěži motocyklu bych volil tlakové tlumení vyšší a tahové naopak nižší než je standard.

Soukromě: vzhledem k trvání mé nemoci ti slíbená foto nepošlu dříve než v pondělí navečer. Doufám že to nevadí. Pokud ano tak je mi to líto, ale jsem upoután ve své kajutě na židli a baštím paralen a vitamíny. :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 10:14 | Nahoru | #200
LibaAdv> Díky za rady, zítra jdu jezdit, tak uvidím teprve, jak to bude fungovat, pak do toho začnu hrabat

Fotky zase tolik nespěchají, do vejplaty daleko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 10:14 | Nahoru | #201
Jawaweb>Když si vzpomenu tak ti večer oskenuju návody k přední a zadní vidli, včetně standardního nastavení a pošlu ti je na mail.

A jinak - proč v návodu varujou před Wapkou, vážně se nedá mejt?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 10:16 | Nahoru | #202
Jawaweb>A kam se hodláš vypravit a kdy? TAky jsem se chystal ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 10:40 | Nahoru | #203
zbol> Wapkou se to mýt dá, ale opatrně. Může se dostat voda např do vzduchfiltru. Ono totiž někdo se do toho pustí nějakou super výkonou wapkou z 10cm a pak se díví že se mu zkroutí i žebrování na chladiči :) Také různé kablíky jsou v ohrožení nebo např. ložiska kol které jsou dobře chráněná proti odstříkující vodě či ponoru, ale ne tlaku několika desítek barů. Je to stejné jako když si jdeš umýt ospalky či se potápíš bez brýlí s otevřenýma očima. To ti nevadí, ale mýt se v 100 barovém proudu asi také nebudeš neb by ti vytekla očička. Ne ale teď vážně, wapka je dobrá opravdu jen z boku z větší dálky a na větší nánosy bahna jinak nepodoručuji.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 10:54 | Nahoru | #204
LibaAdv>No tak jsem to myslel. nejsem cvok ale na druhou stranu, adv není žádná slečinka, trocha vody by jí ublížit neměla
JInak teď jsem objevil (možná ameriku) na http://ktmimages.com naprosto bombový obrázky z letošního testování 690 Rally. Asi se fakt musim naučit jezdit, protože je k sežrání

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 11:02 | Nahoru | #205
zbol: Mám manuál k moto, mám manuálk a centralu, k předním vidlím i k předním vidlím se sportovníma pružinama, mě spíš zajímá jak jezdíte vy.

Já pojedu někam směrem na rakovník pomalu pokoušet terén, mám tam ještě enduro 3, takže nic moc extrémního...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 11:13 | Nahoru | #206
Jawaweb> Já jezdím pořád na standardní nastavení. Když jsem jel o prázdninách na dovču s kuframa tak jsem udělal to co jsem ti popsal výšše a dopadlo to v poho, nestěžuji si. Nedávno jsem ale byl upozorněn zkušenějším, že do měkého terénu bych měl přitvrdit tah i tlak na předek. Tak se na to teprve chystám.

KTM LC4 640 Adventure

5.1.2007 v 11:28 | Nahoru | #207
No tak to bude ještě legrace, ty WP jsou na mě nějako moc chytrý :lol:

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

6.1.2007 v 19:49 | Nahoru | #208
Tak už mám v garáži KTM Lc4 Adventure a jsem šťastný jako blecha už jenom SPZ a jedu pokoušet štěstí. Jinak jsem si dal pár koleček a je to super motorka, jestli má někdo strach že je vysoká tak já při svých 174cm nemám problém.Vysoká je ale taky lehká měl jsem před ní BMW 1100GS a musím říct že už po prvním sednutí i když 100% nadosáhnu se citím docela jistě.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.1.2007 v 20:53 | Nahoru | #209
vajgl> Vítej mezi postiženými :thmubup:

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.1.2007 v 22:32 | Nahoru | #210
wimpi> Musí uznat i laďáky s homologační značkou, pokud mají vložku. Mám na H9 titanové Scorpiony, které tu homoznačku nemají. Ty samé v nerezu ji mají :marod:

K těm pneu. V Říši je to takhle běžný. Ale nepamatuju, že by to někomu přepsali i do českého TP. Co ztráta TP a domluvit se, že v deruhopisu to nebude? :shy:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist