globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

2.1.2007 v 21:48 | Nahoru | #151
Objevil jsem něco tady v profilech:
http://moji.motorkar...e2851&show=489#1
aneb mařák z trutnova. To vypadá vyšší.
Nebo se to dřív takhle montovalo orig?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.1.2007 v 22:10 | Nahoru | #152
zbol> To je ufiknutá maska a našroubované či nanýtované plexi. Také jsem po něčem takovém koukal. Ale nechtěl jsem se do toho pouštět. Mě to origo docela vyhovuje. Sice ti trochu fičí na hlavu, ale už jsem si zvykl. Docela by se mi líbila univerzal klipsna od TOURATECHU, ale je dost drahá a ani neví jestli by na Adv640 držela. Neví to někdo?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

2.1.2007 v 22:23 | Nahoru | #153
Ne ne chlapi, tahle maska se montovala origo na starší modely. Rok přesně nevim ale je to origoš. Taky by se mi vyšší plexi občas šiklo. Ta klipsna od TT by tam asi i držela, ale rozhodně by to vypadalo doost úchylně... a nejsem si jistej jestli by moc pomohla,i tak by to bylo pořád dost nízký.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.1.2007 v 22:49 | Nahoru | #154
kouďák> Na TT píšou že to zvýší o 13cm. Vzhledem k tomu že to na originálu chytám od očí nahoru, tak si myslím, že to zabere, ale bojím se toho aby ta klipsna dobře držela na té vypouklé masce. Na TT to všude ukazujou jen na rovném plexia v návodu ještě k tomu píšou, že to není homologovaný a jen na vlastní nebezpečí. Takže vrazit do toho 3000 Kč a potom zjistit, že mi to je na ho... se mi nechce. Krom toho je to docela malé a používal bych to jen na delší přesuny, takže nějaké ohledy na krásu kašlu.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

2.1.2007 v 23:31 | Nahoru | #155
Slušelo by tam něco v tomhle stylu (ten obrázek je od konkurence, omlouvám se :P )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.1.2007 v 23:36 | Nahoru | #156
kouďák>hm hezký. Asi začnu shánět ohýbače.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.1.2007 v 23:43 | Nahoru | #157
zbol> možná by stačilo si nasadit helmu :D

To byl vtip. Kdyby to někdo nepochopil.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.1.2007 v 23:48 | Nahoru | #158
Já osobně znám člověka, který slíbil, že mi vyrobí takový násuvný modul. Ale i toho se bojím. Vím jaký má ta motorka vibrace a obzvláště do přední masky. Po ujetí 50 km bych to už nemohl sundat neb bych se styděl za zrychtovaný lak pod tím. Asi se raději bez toho obejdu. To je to nejmenší co mi vadí. Kdysi jsem sedlal naháče a tak si tady připadám jak král :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 00:10 | Nahoru | #159
LibaAdv>To víš, já jsem z auta zvyklej, že to nefouká, netřese, rádio hraje, topení topí. Proč já vlastně u toho nezůstal.
A jinak 4 beba&jawaweb i ostatní - počasí přeje, co kdybychom zkusili o víkendu něco najet, jak tady kdosi kdysi nabízel (beba).

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 00:19 | Nahoru | #160
zbol> Vzhledem k tomu, že jsem právě ve třetím dnu chřipky, která trvá asi 7 dní, tak to nevidím moc růžově. Ale jinak dík za pozvánku.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 08:27 | Nahoru | #161
Taky uvažuji o koupi LC4 Adventure ale měřím jen asi 174cm a jezdím tak průměrně terén i cestu. Mám strach z té výšky sedla myslíte že to dám?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 08:40 | Nahoru | #162
vajgl> myslím, že ANO-:))) - ale proč to třeba nezkusíš v SETTE si na ni hačnout-:)))

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 10:08 | Nahoru | #163
Kouďák: Konečně ses ozval, píšu ti maily nahoru dolu a nic Jak jsi na tom s Jawkou?

Vajgl: V SETTE jí nemaj!!! Taky jsem si tam chtěl zkusit vejšku, musel jsem do jednoho bazaru, ale pokud jsi z okolí prahy, tak se klidně domluvíme. Jinak myslím, že to budeš mít tak akorát, já mám 183 a dosahnu na polovinu chodidel.

Jinak pokud mi stihnou do zitrka vystavit český doklady, tak bych moc rád vyrazil, jenom mám omezení v podobě gum, mám tam ještě ty původní metzelery.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 10:31 | Nahoru | #164
Jawaweb>No Kouďák sice jsem, ale pravděpodobně jinej než kterýho máš na mysli, nejsem si moc vědomej toho že bych tě znal... :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 10:46 | Nahoru | #165
kouďák> To by byla trochu moc velká schoda náhod ne? Někdy před půl rokem u mě člověk se stejnou přezdívku a s LC4 Adventure a s modrou fabii kombi kupoval v kladně díly na JAwu 175/356, nebyls to ty?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 11:03 | Nahoru | #166
Jawaweb>No bohužel jsem z Ostravy na tipmotu jsem našel Lc4 Adventure za nějakých 109000 a vážně uvažuji no koupi ale nevím a sednout si na ni chci už dlouho ale neznám nikoho v okolí kdo ji má.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 11:03 | Nahoru | #167
Jawaweb>No jo, máš pravdu, to mi nedocvaklo...Sorry :shy: . Ale mail mi žádnej nedorazil,tak jestli něco potřebuješ ,můj správnej mail je v profilu pod mojim jménem tak mi kliďo pisni tam ať nezas...me tohle forum řečma od věci. Jinak kejva je furt rozbraná, nemám na ni moc čas, ale díly mám už skoro komplet. Hlavně máš pochvalu za Oranžovou volbu, s Adventurem rozhodně nebudeš litovat. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 11:12 | Nahoru | #168
vajgl> No jednu jsem viděl nedavno v Olomouci v nějakém bazaru, al eje možný, že už je v tahu... Je jich tu fakt docela málo, ale tak jestli pojedeš na výstavu do prahy, tak se snad poštěstí... :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 12:02 | Nahoru | #169
Jawaweb>Pojedu asi v soboto pro tu na tipmotu tak uvidím jestli bude v poho tak si ji vemu a budu mít krasavce v garáži.Poradí mi někdo na co si mám dát obzvlášť pozor je mi jasné že do toho nevlezu ale něco se poznat dá tak poraďteˇ.Dík

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 12:53 | Nahoru | #170
No tak to gratulace :thmubup:

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 12:59 | Nahoru | #171
vajgl> Jestli máš 174cm tak si kup s bočním stojanem.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 13:51 | Nahoru | #172
Došlo k zásadnímu rozhodnutí - budu přezouvat na jiné pneu. Prosím zkušenosti sem. Budu jezdit i po asfaltu - neb se musím napřed naučit jezdit. Ale terén je priorita. Takže volby jsou asi někde mezi Mitas C nebo E? Nebo Pirelli? Zatím jezdím i na asfaltu dost pomalu - tak do 110 a hlavně hledím být co nejdřív z něj.
A tím pádem taky dotaz - jak náročná je výměna blatníku za vysoký?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 16:01 | Nahoru | #173
zbol> Teď mám obuto vzadu TKC80 140/80-18, a v předu 90/90-21. Je to docela kombi. A dá se na tom i cestovat po asfaltu a v terénu docela super.
Změna blatníku tě přijde na nejméně 4000,-Kč. Blaťák 1500,-Kč, brzdová hadice cca 1300,-Kč, ochrané plasty na vidle nejméně 1000,-Kč, + šrouby a podložky k blatníku a plastům cca 300,- - 400,- Kč a když budeš nešikovný a nebo bude hodně jetá tak i pikslu brzdové kapaliny.
Práci zdar.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 16:20 | Nahoru | #174
zbol> Jsem to ještě jednou přepočítal a vychází mi to spíš k 5000,-Kč. Tyn blatník se blíží k 2000,- Kč a ty šrouby k 800,-Kč. Tak promiň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 16:40 | Nahoru | #175
Jawaweb>ještě napiš na co si mám dát nejvíc bacha při koupi.Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 17:54 | Nahoru | #176
LibaAdv>O těch jsem taky uvažoval ale zradili mě tady, že to nejsou špunty na teď.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 18:40 | Nahoru | #177
AibaAdv-to plexi na tej foto je origo .Montovalo sa to na tie prve modely cca-98-2000.Ja mam to iste ,ale nakoľko moja je v uprave na rallye mam to cele z laminatu a na tom mam ešte to plexi.Foto ti pošlem len urobim ešte foto detailu.Možno ti to pomože aspoň ako išpirácia.
TkC su na toto moto celkom fajn kompromis , len na mokrej trave je to bieda.Možno sšte mitas 09 ale nerobia naš rozmer do zadu,len o číslo menšie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 22:31 | Nahoru | #178
zbol> Asi máš pravdu. V blátíčku se trochu zanáší, ale dobře se s nimi driftuje. Ale je to rozumný kompromis a jezdil jsem s tím v terénu do půle prosince a v poho. Nemůžu za to, že sezóna asi tentokrát neskončí a ladně přejde do sezóny nové. Ale kupovat si gumy jen na toto počasí je dle mého zbytečné. Za týden ti zasněží. V březnu ze dne na den bude z -5 +20, oschnou meze a zase bude potřeba přezout. A nejhorší na tom je, že když tam dáš zase opravdu terén gumy tak to abys tu motku k tomu terénu tahal ve vozejku za plechovkou. Protože jet na tom po silnici je utrpení. ;)

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 22:37 | Nahoru | #179
jasterica> Rozměr sice Mitas nedělá stejný, ale dáse tam dát v pohodě i 130/80 18 a tu v 09 najdeš. Nepoznáš rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.1.2007 v 23:04 | Nahoru | #180
vajgl> Zkontroluj těsnost motoru, menší znečištění olejem u tohoto motoru nevadí, hledej spíše kapky či čůrky. Startovatelnost za studena. Jestli jsi nahlásil kdy přijedeš a přijedeš přesně a motka bude teplá tak ji nech vychladnout. Je dobré sebou mít zátěžovou zkoušečku baterie a nebo zkusit motku nastartovat při rozsvícených světlech. Jestli umíš jezdit tak ji projeť a zkontroluj rovnost vidlí. Dobré je vyzkoušet i hladký asfalt při rychlosti do 130 jestli nezačne motka vlnit (od 140 výše je to normální :) ). Šáhni na vidle jestli nejsou od oleje. Nech si to hodit na moto stojan a zkontroluj vůli krku řízení. Pakliže je to starší Adv tak určitě již ležela, takže jestli má origo lak tak uvidíš jizvy (ty ovšem jen zkrášlují :) ) jestli to má nový lak tak si nech sundat sedlo a podívej se na uchycení nádrže (jedna matka), na tom úchytu nejlépe poznáš jestli to nedostalo takovou šlupu, že by byla naprasklá i nádrž uprostřed. Od toho raději dále, špatně se to opravuje a nová nádrž stojí 40 litříků. A samozřejmě zvuk teplého motoru. Přesnost řazení atp. Dále si prohlédni jestli nejsou bouchlé ráfky, zkontroluj dráty. Prohlédni si opotřebení a napnutí řetězu a opotřebení rozet. Zkontroluj stav chlaď. kapaliny. A ještě jukni na stav a možné deformace chladiče, to má také slušnou vypovídací schopnost.
To je vše co mě zrovna napadlo :D Lovu zdar
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist