paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW F 650GS Dakar
 
11.11.2006 v 19:09
Ahoj lidi! Dva roky jezdím XT-čko *yes* a jsem s ním velmi spokojený. Pokud by mi něco mělo chybět, tak je to pár koníků a trošku komfortu na delší cesty. Takže pokud bych měl měnit, uvažuji o Dakaru jako o (pro mne) nejvhodnější variantě.

Kamarád Dakara vlastní a já se mohl párkrát krátce svézt. Určitě mne zaujalo tlumení (dá se s ním i lehce skočit a pobere daleko víc než tlumiče na mém XT), opravdu pohodlné sedlo a svižné svezení. Navíc vyhřívané hefty, vypínatelné ABS a nízká spotřeba. Subjektivně se mi moc nelíbí zvukově a asi bych vyměnil plexi, ale to jsou malé věci a dají se řešit. Spolehlivostí se XT-čku prý téměř vyrovná ;)

Máte na Dakara nějaké reference? Např:"beba na Dakaru dá na prdel sqwerovi kdy si vzpomene" :) ...nebo něco podobného, tak sem s tím!

Co vy na to? Vlastníte, nebo by jste ho vlastnit chtěli?

1 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS Dakar

15.11.2006 v 22:45 | Nahoru | #1
Tak nevim co bych k tomu napsal. Asi nejlepe to vyjadri, ze Sqwer mi dela pravidelne vyplachy mozku oranzovou barvou a ja na nem (to jako na Dakaru) jezdim stale dale.

Jiste, mohl by mit o nejaky konik navic (asi tak o 20), sestku, vyssi plexy, ABS ktere se da vypnout nastalo a nemusel by se prehrivat v dunach, kdyz je 50-60C...........

Doporucuji take: http://http://faq.f650.com/

Zrovna jsem si zabalil a zitra vyrazim na Dakaru na vikend do Krusnych hor - Vejprt! Nepojede nahodou nekdo kolem po lese?

(reakce na) BMW F 650GS Dakar

18.11.2006 v 21:55 | Nahoru | #2
beba>

Jiste, mohl by mit o nejaky konik navic (asi tak o 20), sestku, vyssi plexy, ABS ktere se da vypnout nastalo a nemusel by se prehrivat v dunach, kdyz je 50-60C...........


...takže až na pár drobností ideální moto *yes* ...jen to přehřívání v dunách při 50-60C nevím nevím ;) ...ale když to srovnám s tím co napsal Alex GSX-R o své KTM (pozor! vytrženo z diskuze a účelově zkráceno ;) ):

Nemam sice 950ku,ale 990ku v S-kove verzi. Najetych zatim od zacatku cervna 12000km. Postrehy :
Zatim mi jednou skoro shorela,kdyz me zacal zalivat benzin ,ktery zacal strikat z pod plniciho deklu prave nadrze-spatne vyresene odvzdusneni nadrzi,gumovym valeckem v dekliku. Pri zavreni nadrze po tankovani se valecek leve nadrze ohnul a ucpal odvzdusnovaci dirku. V nadrzi teplem vzniknul pretlak a tlacil benzin do prave nadrze,az zacal proudem strikat z pod deklu.
Od novoty mi nebrzdi zadni brzda -musi se co 200-300km znovu odvzdusnovat-nahlaseno od konce cervna jako zarucni zavada a dodnes nejsou schopni poslat novy brzdovy valec i prez nekolik urgenci-takze jezdim a zadni brzdu vubec nepouzivam.
Pri vyssich rychlostech se vlnila (uz od 130) takovym zpusobem ,ze to bylo o zivot -spatne sestelovane predni tlumice.Po naprave uz se da jezdit pomerne rychle ,ale Afrika byla podstatne stabilnejsi.
Nema rada nizke otacky: mezi 1500-2500 je nepouzitelna-uvidim na jare ,kdyz tam prez zimu nacpu Akrapy + K&N filtr-melo by to pomoct.
Jsem hlavne nocni jezdec ,takze me totalne se.e dalkove svetlo ,ktere sviti do nebe -ne na cestu ,takze pouzitelne je pouze tlumene -to je celkem snesitelne ,ale tim padem neriskuju rychle nocni presuny -bo jezdim poslepu -napravu vidim v pridavnych Xenonech od Touratechu.
Na masinu ,ktera se honosi jmenem Adventure me totalne zklamali s dojezdem ! Na nadrz 21 litru ,jsem nikdy nezajel 300km !! A moznost pridavnych nadrzi -origo na LC 8 pro bezneho cloveka NEEXISTUJE.. Takze to musim prez zimu doresit specialnim drzakem na 2 kanistry na miste spolujezdce.
Jinak je jak dozrata,,Hruska,, porad mi to pada.myslim tim v 0 rychlosti-do urciteho uhlu naklonu je to v pohode a pak prijde najednou zlom a je nejlip od ni utyct ,at tam nenecham nohu..Neda se udrzet Ale nic se pri tom nerozbiji -aspon jedno pozitivum...


...potom si kupte KTM
:P
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist