Prosím o radu či nějaké zkušenosti. Líbí se mi Yamaha FZ6n a Aprilia SL 750..
Díky
Uzavřeno 02.09.2010 v 00:03 uživatelem h3ry
RomanSS>Když jsme u er6, tak se zeptám. Co to tam tak hezky cinká?
To se pleteš. Stál jsi sice vedle ER-6, ale to cinkání bylo z tý Ducny, co jela přes sousední okresní město lol
Fakt - o žádném cinkání nevím.
Z motoru?
Mám po první garančce a nic takového se zatím neprojevilo.
Ale třeba se dočkám a přiblížím se časem k Ducnám i zvukově lol
650ccm>RomanSS>Když jsme u er6, tak se zeptám. Co to tam tak hezky cinká?
To se pleteš. Stál jsi sice vedle ER-6, ale to cinkání bylo z tý Ducny, co jela přes sousední okresní město lol
Fakt - o žádném cinkání nevím.
Z motoru?
Mám po první garančce a nic takového se zatím neprojevilo.
Ale třeba se dočkám a přiblížím se časem k Ducnám i zvukově lol
Ghoustova ef6ka hezky cinkala. Fakt nekecám.
Je to hezká motorka za hezký peníze.
Vím že 2válce typu tl-r či sp1,2, dukárny jsou jinčí kategorie.
Naposledy editováno 20.05.2008 10:29:18
DaliboRR>Zvukove neni na 4V Je to nejkrasnejsi jeceni na svete a jde z toho mrazeni pozadech. V nizkych otackach zní 2V brutalne,ale s pribyvajicimi otackami mu dochazi dech a už to neni ono Je to ale subjektivni pocit,ktery u nekoho jineho muze byt opacny.
S tim se plne ztotoznuju. Dvouval je dobrej, ale kdyz prolitne nejaka sestka v omezovaci v 19200, tak je to masakr 2x vetsi.
Ale jak pise Pissmaker lol , je to o vkusu a ja to druhym neberu. Spis me odrazuje ten vydechlej vrsek. Duc duc se suchou spojkou bych si hodne rad postavil do obyvaku a sem tam ji chodil s propadlou celisti nadlabnout.
650ccm>Tak si taky musím trošku rejpnout do vosího hnízda lol
Kawasaki ER-6 má véčkový dvouvál!
Že je to blbost, že má řaďák!?
Ale hloupost. Soudruzi - to je normálně véčko rozevřený na 180° (jako je boxer u BMW), ale ten válec z druhý strany pak japonští soudruzi přemístili vedle toho prvního válce!) lol .
Normální dvouválcový řaďák u čtyřtaktu je souhup. Ale tady běhají válce proti sobě (čepy na klice jsou přesazený o 180°- a tak ten motor je s minimem vibrací jako řadový čtyřvál, se zvukem jako véčkový dvouvál a kompaktní a jednoduchý jako řadový dvouvál.
Výběr je hotov! Jen to nejlepší je dost dobré!
Kawasaki for ever
Usmevne, hola pravda... jen mi rekni proc WSBK nejezdili nikdy ty radaky??
Jinak kawa a dvouval sorry chlape lol .
A co se tyce BMW ... tak pokud to je jak V-cko tak ja jsem asi debil.
Vim ze jsi na tom technicky dobre coz ja ne, ale trosku praxe!
Naposledy editováno 23.05.2008 12:24:18
Krajinkář>650ccm>Tak si taky musím trošku rejpnout do vosího hnízda lol
Kawasaki ER-6 má véčkový dvouvál!
Že je to blbost, že má řaďák!?
Ale hloupost. Soudruzi - to je normálně véčko rozevřený na 180° (jako je boxer u BMW), ale ten válec z druhý strany pak japonští soudruzi přemístili vedle toho prvního válce!) lol .
Normální dvouválcový řaďák u čtyřtaktu je souhup. Ale tady běhají válce proti sobě (čepy na klice jsou přesazený o 180°- a tak ten motor je s minimem vibrací jako řadový čtyřvál, se zvukem jako véčkový dvouvál a kompaktní a jednoduchý jako řadový dvouvál.
aha takže i Jawa 350 bylo véčko jo.... lol lol lol
jinak to co jsi napsal se mi nezdá, když jdou u ER-6 válce proti sobě, jsou přesazené o 180°, v tom máš taky pravdu...ale tím pádem válce pálí po 180 stupních, kdežto u Véčka válce pálí po 90°, a pak 270° se jen točí
Radak boxer a V-cko spolu maji spolecne mozna to ze maji 2 valce... ( kdyz to prezenu )je mi uplne jedno jak je co osazene.. proste se posadis a musi ti byt jasne, ze se to chova jinak!!!
V-cko ( = L u duc. ) je nejlepsi konstrukce a taky ma nejlepsi charakter!
Naposledy editováno 23.05.2008 12:37:07
Che>Lada.s> jawka není véčko, nýbrž v podstatě řadovej čtyřvál, páč u dvoutaktu je každej zdvih pracovní lol lol lol
jo nebral jsem v potaz zda-li je to 2T nebo 4T.
Chtěl jsem říct že řadový dvouvál, který má čepy přesazené o 180 stupňů samozřejmě není to stejné jako dvouvál do V (L), i když se to možná na první pohled zdá
už kvůli tomu že Véčko má obě ojnice na jednom čepu, proto má úplně jiný charakter jako řadové véčko. Vyjímkou je TRX 850 které má klikovku přesazenou o 90° (resp 270°) takže se chová úplně stejně jako véčko