1 reakcí na tento příspěvek KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
Zatim mi jednou skoro shorela,kdyz me zacal zalivat benzin ,ktery zacal strikat z pod plniciho deklu prave nadrze-spatne vyresene odvzdusneni nadrzi,gumovym valeckem v dekliku. Pri zavreni nadrze po tankovani se valecek leve nadrze ohnul a ucpal odvzdusnovaci dirku. V nadrzi teplem vzniknul pretlak a tlacil benzin do prave nadrze,az zacal proudem strikat z pod deklu.
Od novoty mi nebrzdi zadni brzda -musi se co 200-300km znovu odvzdusnovat-nahlaseno od konce cervna jako zarucni zavada a dodnes nejsou schopni poslat novy brzdovy valec i prez nekolik urgenci-takze jezdim a zadni brzdu vubec nepouzivam.
Pri vyssich rychlostech se vlnila (uz od 130) takovym zpusobem ,ze to bylo o zivot -spatne sestelovane predni tlumice.Po naprave uz se da jezdit pomerne rychle ,ale Afrika byla podstatne stabilnejsi.
Nema rada nizke otacky: mezi 1500-2500 je nepouzitelna-uvidim na jare ,kdyz tam prez zimu nacpu Akrapy + K&N filtr-melo by to pomoct.
Jsem hlavne nocni jezdec ,takze me totalne se.e dalkove svetlo ,ktere sviti do nebe -ne na cestu ,takze pouzitelne je pouze tlumene -to je celkem snesitelne ,ale tim padem neriskuju rychle nocni presuny -bo jezdim poslepu -napravu vidim v pridavnych Xenonech od Touratechu.
Na masinu ,ktera se honosi jmenem Adventure me totalne zklamali s dojezdem ! Na nadrz 21 litru ,jsem nikdy nezajel 300km !! A moznost pridavnych nadrzi -origo na LC 8 pro bezneho cloveka NEEXISTUJE.. Takze to musim prez zimu doresit specialnim drzakem na 2 kanistry na miste spolujezdce.
Jinak je jak dozrata,,Hruska,, porad mi to pada.myslim tim v 0 rychlosti-do urciteho uhlu naklonu je to v pohode a pak prijde najednou zlom a je nejlip od ni utyct ,at tam nenecham nohu..Neda se udrzet :) Ale nic se pri tom nerozbiji :D -aspon jedno pozitivum...
Takze kdyz to porovnam s Afrikou ,na ktere jsem za sezonu a pul odlital prez 40 000 km,tak ma pozitiva i negativa. Je to narocna masina ,ale jak si zvyknes,tak u ni zustanes. Dostatecny vykon ,slusne zprevodovana,pri patricnem dovybaveni se da na ni hodne nalozit. A pri odstraneni nedostatku ,ktere jsem tu napsal a dodatecnem dovybaveni ,to je opravdu motorka na daleke cesty. Pohodlny posez,dostatecny vykon,dobre sedi v ruce pri jizdach v Alpskych podminkach -supr vyjezdy ve stoupakach a vyjezdy ze zatacek diky vykonu a kroutaku a je jedno ,jestli jedes solo ,nebo plne lozeny.Slusna ochrana proti vetru a desti.
Tot asi vse ,na co jsem si ted vzpomel...