Díly jsou samozřejmě dražší, ale to víceméně každá Italie. Navíc, hodně dílů se dá dnes již sehnat jako druhovýroba (píst, ojnice, atd.), takže se to dá z části překousknout. Dodací lhůty odpovídají cca 2-3 týdnům, avšak může se to vyšplhat v některých případech i na 3 měsíce.
Údržbu bude mašinka chtít o trochu více, ale ve výsledku se ti odvděčí jak jen bude moci.
Udělání GO-čka je ideální po tak 15 tisích najetých km, jenže opět záleží, jestli se ti do té doby nevysype např. spodek, či naopak vršek. Takže tohle ber za trošku zavádějící, protože co kousek, to jiná situace.
Jinak, cenově to vychází přibližně na:
Ojnice - 3500,- Kč
Píst - 2500-3000,- Kč
Nikasil - 2500-3000,- Kč
Plus nějaká cena za přelisování.
To mluvím o vršku motoru. Spodek, to jsou další penízky, tzn. výměna ložisek, gufer, koupit novou sadu těsnění, a tak dále :)
Holt, když se říká: "Do hospody bez peněz nelez", tak v tomhle případě by se dalo říct něco podobnýho, ale tím tě nechci v žádném případě odrazovat od koupi. Mašina je to parádní.
Jen ti fakt doporučuju, pokud ji chceš kupovat jetou, aby jsi tam šel s někým, kdo tomu fakt koštuje, i když o sobě můžeš tvrdit, že se v tomhle vyznáš nebo ne, tak jakýkoliv zaváhání by tě mohlo příjít ve výsledku třeba i hodně draho. Tímhle nechci dělat reklamu, ale jméno hojkman ti možná něco říká. Pokud ne, tak googluj, za těch pár minut to stojí.
Nakup dobře