paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Klepání v motoru jawa 350/638
 
10.12.2007 v 08:45
Při prohřátí motoru je slyšet klepání pravděpodobně od levého válce,ve studeném stavu jde bezproblémově.Má někdo nějakou zkušenost, jsem začátečník ,může mi někdo poradit.

1 reakcí na tento příspěvek Klepání v motoru jawa 350/638

12.12.2007 v 14:33 | Nahoru | #1
woe nemažeš a proto to klepe!!!! :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání v motoru jawa 350/638

15.12.2007 v 21:38 | Nahoru | #2
oleek>
Pišu z vlastní skušenosti:
Jawa má danou životnost výrobcem mezi generálkama 40 000km. Jsou lidé co najeli i přes 80 000Km mezi generálkama, ale to byli cestovní jízdy na kvalitním oleji. Životnost se samozřejmě snižuje čím víc ju honíš tím míň vydrží.

Klepání:
Moje skušenost ( mích 30 000km: Klepali písty už byli vyběhlé válce a byla tam vůle. A taky klepaly ložiska na klice.) Moje mašina co jsem zjistil při Go nezažila moc hodného majitele.

Já jsem ji koupil a taky začala po čase klepat. Ze začátku jen při přechodnejch otáčkách, později klepala hlavně v otáčkách kde jsem se pohyboval nejčastěji (cestovních 80Km/h). Dělal sem kde co stavěl sem se na hlavu a pořád to nebylo vono. Vyměnil sem písty dal sem pod hlavy vyžší těsnění. A pořad prd. Jo a taky sem měl kladivka no jak sem tak jednou zase dělal předstih no tak mě napadlo dat ten budík na kliku a skusit vůlu kliky byla malá ale byla. Moje rozhodnutí bylo kompletní GO. Po kompletní generálce byl klid ted má najeto 8 000po GO a neklepe a jak krásně táhne od spodu. (nyní liju sintetiku Kuttenkeuler 1:80) Ale při záběhu je nutné lít 1:33 i horší olej nesmíš míň.

Jo a moje vyjádření k tomu kusu co jsou v něm ložiska uprostřed. Když to spravíš plíškem tak to začne znova. Jo ale pokud budeš pulit motor tak to poznáš protože by tam byli přece odřený kártry od toho jak by sebou pořád mlel ten hliník o hliník.
Jo a pokud tam tedy už budeš vlezlej tak kup ten plnej kus co tam vo něm kdosi psal, já jsem ho neviměnil a neklepeto zatím, a zatím se ani nic nestalo ale nevim. Protože sem po několika měsících mluvil s chlapem co dělá 638 několik let a říkal že je nejlepší tam dat ten plnej kus protože ten sedí na celé své šířce. Jo a já sem to nalepil na hermetik nic moc ale snad to stačí pokud máš něco lepšího tak to na něco dej ale nesmíš to přehnat ať to neviteče ke klice pak se to může přidřít.

No ale stejně pokud máš najetejch 50 000km tak bych udělal Go protože ten motor už bude po smrti.

Jak se dá zjistit vůle pístů no jsou hodně černé z boků po celé své dýlce to jak splodiny prohořívaj skujinou dolu. Ji stotu máš pokud koupíš pístní kroužek novej vystříhneš papír tak abys zacpal díru co je uvnitř pístního kroužku na jednu stranu válce dáš žárovku no a pokud prosvitá hodně světla kolem kroužku tak je zle. Taky se dá koupit kroužek a skusit mezera mezi zámkama měrkou nevim kolik to má být ale je to v příručce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist