Mám problém s GSX-R 750. Motorka začal chcípat. Né že by chcípla za jízdy ale při zastavování třeba před křižovatkou při padání otáček dolu to prostě chcípne zpravidla tam mám neutrál a před chcípnutím to střelí do výfuku. V motoce je PowerCommander III, otevřenej filtr, a laďák od Akrapoiviče. Dříve to nedělala tak jsem zkusil vytáhnout PWC ale při volnoběžných otáčkách ten motor běží fakt na .
Jak to s těma PWC je? Když ho zapojim je potřeba ho naladit pro určitej stroj tím, že nahraju palivový mapy ale pokud ho vyndám tak by to mělo být tak, jak to vyhodila fabrika ne? Do řídící jednotky se zasáhnout nedá ne?
ale nemelo by to delat blbosti... ze by to blblo na volnobeh je divny... tam to ridi smes podle podtlaku v sani a tudiz by si to melo s filtrem a vyfukem poradit...
zkus synchronizaci klapky... pripadne promerit senzor primarni klapky - jak se pise v threadu vedle o gsxr1000.
PC do origo ridici jednotky nehrabe.. jen precte signal -dobu otevreni vstriku z origo jednotky a predela ji podle sebe...
jakou klapku ti ustipli? priveru 750nema, tu sekundarni klapku ve vstrikovani? jde to odpojit, ale musi se pak zafixovat v otevrene poloze nebo uplne vyhodit - je to pak stejna strikacka jak na stare 750 nebo TL. pokud se s ni neco delalo mohlo by to delat neco s volnobehem... kdovi co je tam prekopane a jak... tohle ti tezko nekdo na dalku poradi... PC a zminene upravy od nich nebyli "zadarmo" takze bych to vzal k nim at s tim neco udelaj...
jestli to mas v PB tak se muzem domluvit ze bych se na to podival , treba nekterej vikend... co tam kde strihali by me celkem zajimalo... ale K7 uz je na me moc novy... tam uz tu elektriku moc neznam...