paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

14.5.2016 v 23:00 | Nahoru | #1
Ahoj všem, po telefonické dohodě s Bubrakem, bych se i vás ostatních specialistů na ZX10R v tomto tématu rád zeptal na jednu abnormalitu v chování motoru.
Včera jsem projížděl rv2004 jako zájemce o koupi, byl jsme velmi spokojen, ovšem jen do chvíle, kdy jsem pořádně zahřál pneu (trošku pršelo) a vytočil motor aby mě ukázal co v něm je a o čem všichni básní. Motor šlapal velmi krásně do cca 11tis otáček, ale pak přišlo naráz citelné omezení výkonů místo kulminace. Světelná indikace přeřazení se rozsvítila v ten stejný moment. Můj první pocit byl jakoby klouzla spojka...ovšem při opakovaném zkoušení jsem vypozoroval že spojkou to určitě není, protože když jsem podržel tu dvojku tak se otáčky dostaly do cca max 11800 a konec. Stačilo přeřadit za 3 a motorka zas vystřelila.

Na moto je nový vzduch filtr, svíčky, ventilové vůle. Originální filtr. Přívěra funkční.
Motor nebere od výměny k výměně olej.

Majitel byl z této skutečnosti sám překvapen, jezdí spíš cestovně a říkal, že takhle vysoko otáčky ani nikdy nevytočil.
Prosím o nápady a návrhy řešení.
Děkuji!! Pšeňa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2016 v 00:37 | Nahoru | #2

psenap píše:

Majitel byl z této skutečnosti sám překvapen, jezdí spíš cestovně a říkal, že takhle vysoko otáčky ani nikdy nevytočil.
Prosím o nápady a návrhy řešení.
Děkuji!! Pšeňa



Kup si jinou motorku, kdyz se ti tahle nelibi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2016 v 06:50 | Nahoru | #3
psenap> Nemůže to být dovozová mašina od někud, kde maj restrikci na max. výkon - jako třeba Francie (tam tuším 100 koní)? Protože to chování je jako by zasáhnul omezovač, tyhle mašiny maj jinou ŘJ a je možný, že to nepustí přes určitý otáčky = určitý výkon. Myslím, že i jinde v Evropě se prodávají i verze se sníženým výkonem, třeba i kvůli daním a pojistkám. Tohle chování nevypadá na závadu (na motoru a p.), ale na nějaký nastavení v ŘJ.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist