jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
havrajz píše: vrahu
kdyby to byla maminka s kocarkem, tak nereknu, ale takhle si za to moh sam, ja jel celkem skoro i podle predpisu, asi 100
Bubrak-ZX10R píše: nemas sundavat sekundary, to je prece jasny
Nevim jestli je to tim nebo jestli to dělalo už předtim nebo je to tou osmdesátkou komínovou rourou co tam mám. Každopádně podtlaky jsem pak sešteloval. A sekundáry bych tam vracel nerad.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: ... má cenu srát se do vejfuku, když je na povrchu "studenej"? Nevim jak dlouhou životnost má vata u čtyřhrnce, ale nechci aby se mi propálil karbón
A já se přiživím s dotazem, jestli převatovat nerez výfuk po 20tkm na corsaru, když nepozoruji žádné negativní projevy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: docela mi ten vrabcak skubnul s rizenim, ale myslel sem nejprv ze to byla naka siska ze stromu, az po dojezdu koukam a tam pahnata
Stejně si to sem dal, jen kvuli tomu pahnátu a dotaz na gumu si jen tak přifařil :) to je jasný
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Máma-RM> zdar, pokud neseženeš jinde tak bych zkusil creptus nebo RP tunning...
Já nevím, že ten shit*us, tedy Creptus ještě někdo vůbec zmiňujete...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: BlackSabbath> tak na mezisvodu snad nic nezkurvěj... Možná tak dobu dodání
No právě. Je na něho tolik negativních recenzí, že už z principu bych si tam nenechal udělat ani ten mezisvod.
Naposledy editováno 15.05.2016 17:51:56
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Včera jsem projížděl rv2004 jako zájemce o koupi, byl jsme velmi spokojen, ovšem jen do chvíle, kdy jsem pořádně zahřál pneu (trošku pršelo) a vytočil motor aby mě ukázal co v něm je a o čem všichni básní. Motor šlapal velmi krásně do cca 11tis otáček, ale pak přišlo naráz citelné omezení výkonů místo kulminace. Světelná indikace přeřazení se rozsvítila v ten stejný moment. Můj první pocit byl jakoby klouzla spojka...ovšem při opakovaném zkoušení jsem vypozoroval že spojkou to určitě není, protože když jsem podržel tu dvojku tak se otáčky dostaly do cca max 11800 a konec. Stačilo přeřadit za 3 a motorka zas vystřelila.
Na moto je nový vzduch filtr, svíčky, ventilové vůle. Originální filtr. Přívěra funkční.
Motor nebere od výměny k výměně olej.
Majitel byl z této skutečnosti sám překvapen, jezdí spíš cestovně a říkal, že takhle vysoko otáčky ani nikdy nevytočil.
Prosím o nápady a návrhy řešení.
Děkuji!! Pšeňa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
psenap píše:
Majitel byl z této skutečnosti sám překvapen, jezdí spíš cestovně a říkal, že takhle vysoko otáčky ani nikdy nevytočil.
Prosím o nápady a návrhy řešení.
Děkuji!! Pšeňa
Kup si jinou motorku, kdyz se ti tahle nelibi.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: Kup si jinou motorku, kdyz se ti tahle nelibi.
Problém právě je, že se mě tahle líbí (a to jsem jich už za poslední dva měsíce neprojel málo) , jen proto mám snahu zjistit čím to může být a ideálně najít nápravu.
Další odpovědi prosím pouze k řešení technického problému. Dík.
Naposledy editováno 15.05.2016 09:49:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: cekal sem spis od blacka "kup si K5"
Ta je samozřejmě ve výběru , jen holt cenově už jinde. Ale nezavrhuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
charlie.vtx1800 píše: psenap> Nemůže to být dovozová mašina od někud, kde maj restrikci na max. výkon - jako třeba Francie (tam tuším 100 koní)? Protože to chování je jako by zasáhnul omezovač, tyhle mašiny maj jinou ŘJ a je možný, že to nepustí přes určitý otáčky = určitý výkon. Myslím, že i jinde v Evropě se prodávají i verze se sníženým výkonem, třeba i kvůli daním a pojistkám. Tohle chování nevypadá na závadu (na motoru a p.), ale na nějaký nastavení v ŘJ.
Díky za odpověď, tohle nás napadlo i s Bubrakem, mě to taky přijde spíš jak elektronicky omezené, jenže jinak výkony neodpovídají 100koním (FRA).
Zkusím pohledat grafy z brzdy, ale obávám se, že víc než 100koní to má kolem 8-9tis a tohle poleví až v 11tis. Asi by to chtělo začít jinou ŘJ a pak postupovat dál.
Chovala by se podobně nějaká restrikce v sání?
Mechanicky se motor jeví naprosto OK.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1)ŘJ
2) dodávka paliva (vstřiky)
Možná by nebylo špatné to hodit na diagnostiku. Ale motorka žádnou chybu nehlásila.
Pokud se zjistí příčina, jistě to sem dám.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
tipoval bych problemy s dodavkou benzinu, posledni dobou jsem to zazil vickrat - jak se do paliva davaj ty ekoparady ... ucpane pumpy, regulatory, vstriky... nejlip se to diagnostikuje na brzde s lambdou, pokud to v plnejch jede na vyrazne chudou smes, je jasny ze chybi benzin...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |