stand>Lada.s> zatlačit dopředu nahoru dolu???
No já bych to podle toho co říkal kolega Lada.s taky nepochopil lol
V jednoduchosti: před tebou je kanál, chceš ho objet zprava, tak dáš "kontra", tj řidítkama pohyb jako bys chtěl objíždět zleva. Pomůže to naklopit motorku, a pak ho normálně objedeš zprava. Chce to mít nacvičený, abys to dělal automaticky a podvědomě, pak ti to ani nepřijde.
Zní to nelogicky, ale funguje to, neboť prvotní impulz např. do pravé strany řídítek nakloní stroj vpravo a pak už motorka sama zatáčí doprava.
Doporučuji zkoušet na rovné cestě.
sekac>Úhybný manévr se dělá tak že se dá impulz (krátký rychlý pohyb) ve vodorovném dopředném směru do konce řídítek na té straně, kam chceš uhnout.
Zní to nelogicky, ale funguje to, neboť prvotní impulz např. do pravé strany řídítek nakloní stroj vpravo a pak už motorka sama zatáčí doprava.
Doporučuji zkoušet na rovné cestě.
Přesně, jen si tak jet po rovince a zkoušet co mašina udělá, zatlačit na levé, na pravé a uvidí sám A pro R1p..o to jde i nahoru a pak dolů, ale musí nejdřív nabrat vzletovou rychlost lol lol lol
Základ je - dřív naklonit, než otočit řídítka do směru - a k tomu slouží to krátké kontra.
Alpaso>Podle mýho pustit řiditka odrazit se od stupaček. Nechat projet samotnou motorku přes díru a za dírou opět na motorku dosedneš.
Máš to bezpečný a bez hupsnutí. a jestli to motorka neustojí můžeš pokračovat v cestě po svejch.
on se ale ptal na úhybnej manévr, né na frístajl přes kanály
Bidlo>Nevim jestli se nepletu, ale nemělo by se při úhybném manévru také brzdit?
to je sporný. Ale myslím si že tohle je problém mnoha bouraček. Místo aby člověk uhnul, tak instinktivně začne brzdit, což samozřejmě vetšinou nedobrzdí a je crash
Dobrý trénink na vyhýbací manévr jsou kanály a takový to jakože ohřívání pneu (had). Dostaneš to trochu do krve a zvykneš si na pohyby těla.
To odtlačování je samozřejmě pravda, ale to snad musí mít každej zautomatizovaný, nad tim se nepřemýšlí