globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mám to reklamovat nebo na to kašlat
10.4.2024 v 22:19
Koupil jsem si novou helmu, nic exkluzivního, spíš z těch levnějších za 4500,- Kč a skoro ve všem je skvělá (nebo aspoň lepší než ta minulá), až na jeden detail: když zavřu a domáčknu plexi, tak se po chvilce vyklapne. Tím myslím, že se samo o milimetr pootevře. Někdy se to stane hned po pár vteřinách, někdy po pár kilometrech. Zatímco stará helma, když plexi nebylo dobře domáčknuté do těsnění, tak tam dost hučel vítr, tak tady při nedomáčknutí žádný hukot neslyším a zdá se, že vlastně ani není úplně důvod to plexi pečlivě domačkávat, jako jsem byl zvyklý u staré helmy. Takže vlastně nemůžu říct, že by mi to nějak konkrétně vadilo, ale prostě mi trochu vrtá hlavou, že je to v nepořádku.

Psal jsem prodejci, jestli se to třeba nedá nějak doštelovat. Naivně jsem doufal, že mi odepíšou, že se mám stavit na prodejně a že seštelovat to bude otázka pár minut Místo toho mi ale odepsali, že mám vyplnit reklamační formulář a přivézt to a že lhůta k vyřízení reklamace je 30 dní. To mě docela zaskočilo, protože stará helma mě tlačila. Dokud jsem žádnou jinou neměl, tak jsem si myslel, že je to jen trochu nepříjemné, ale teď když mám srovnání s tou novou a vím, jak krásně měkoučká pohodlňoučká helma může být, tak mi naskakuje vyrážka, když si tu starou mrchu nasadím na hlavu.

Poraďte: mám novou helmu reklamovat nebo ne? Mám trpět 30 dnů ve staré helmě? Bude se to odskakování plexi zhoršovat takže mi to bude pít krev čím dál víc a budu později litovat, že jsem to nereklamoval zavčas?

Naposledy editováno 10.04.2024 22:31:27
Anketa: Mám to reklamovat, když mi to vlastně moc nevadí?
reklamovat
87%
13
kašlat na to a jezdit
7%
1
zkusit to rozebrat a doštelovat sám
7%
1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to reklamovat nebo na to kašlat

11.4.2024 v 07:53 | Nahoru | #1

krokoš píše: Čau, a to plexi vyskočí aj keď je tá prilba na poličke, alebo na stole doma? Alebo to vyskočí len za jazdy? Tak si to skús doma pred reklamáciou, lebo pochybujem, že niekto v tom bude jazdiť aby to vyskúšal.



To samé mě napadlo taky Helma se po 30 dnech vrátí bez vad a první jízda "cvak".

V tomhle ohledu se mi líbí přístup v Bikersu - "servisní práce na helmě zakoupené u nás zdarma - po celou dobu". Pomohli mi i se změnou zapínání z přezky na DD kroužky.

Naposledy editováno 11.04.2024 08:54:36

(reakce na) Mám to reklamovat nebo na to kašlat

11.4.2024 v 08:07 | Nahoru | #2
TomasNBK> čau, presne ako píšeš, tie servisné práce by to vyriešili. Možno to plexi dobre nesedí len preto, že to je nové a je to vyklápačka. Tá vyklápacia časť tam má nejaký otrep a vôľu a raz je tak raz je tak. Potom to plexi raz drží dlhšie a raz nie. Možno, keby ju 100 x otvoril, tú bradovú časť a potom......ju zahodil , nie srandujem , potom to možno už bude držať. Potrebuje zábeh.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist